Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.026
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. Queenie: misschien een forummer zoeken via maatjes-draad? Onderling pb met postcode uitwisselen en samen gaan? Ik ben ooit, ook voor het eerst, met mijn maatje gegaan, beiden naar Amsterdam gereisd om het veilig te houden.
  2. heb ik geen lijfspreuk meer:(
  3. vroeger had ik een lijfspreuk: onder de 10 gulden ben ik eerlijk:$
  4. Ik heb trouwens geen last meer van mijn schouder, dus het kan zo maar een klemgezeten zenuw zijn geweest. De verleiding te gaan volleyen was groot genoeg wat risiko te nemen. En was het dubbel en dwars waard. we waren met 4 vrouwen en 4 mannen dus werd het tegen elkaar spelen en de vrouwen wonnen met 4-2!!! Ondanks hun lengte en kracht, bleek onze techniek en samenwerking beter en hebben we hen verslagen. Nog nooit eerder gebeurd en het was echt kicken.
  5. waar was dat Soothe? kom ik ff mee zoeken
  6. ik pin ook altijd €20,= gewoon om weinig cash te hebben. Maar het vergeten eruit te halen?? nee dat overkomt me nooit, niet in arme tijden en niet in betere tijden. Dus ik zou waarschijnlijk niet eens bedenken het in de bank te brengen. Zie dat ook niet als stelen, want mocht ik het zelf vergeten, dan zou ik er ook niet op rekenen dat iemand het binnengebracht had en dus ook niet gaan navragen. Ooit vond ik fl25,= op een perron en bracht dat keurig naar gevonden voorwerpen bij NS maar de mensen die naast mij stonden kwamen me achterna en probeerden het te claimen. ik wist zeker dat het niet van hen was; werkte zelf achter het loket daar toen en wist al hoe het zou aflopen. Zij hoefden niets aan te tonen en hebben dat geld meegenomen. Ik had zo'n spijt van mijn "eerlijk"zijn, gunde het hen niet.
  7. ik vind m goed A3 zeker als je de ondertiteling erbij in acht neemt. humor is persoonlijk he. fijne dag allen
  8. lady jane

    Jaarpact

    Har, Fofies en Gabs (waar blijf je???) van harte kanjers! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
  9. slapende rijk worden das pas leut
  10. Originally posted by: rip Queenie Weekpact 28-1-2013. Bol. Mupke Madeleine rip Queenie Mijn eerste weekpact, gaat helemaal goedkomen! Jane
  11. het lijkt mij ook typisch denietvanregeltjeshoudendenHad grapje Dune, wat mij meer verbaast is dat jij je blijkbaar als een groentje ziet? 2010 staat in jouw onderschrift; 2012 in die van Kamé. Hup: zand erover:heart:
  12. Dit is de realiteit madeleine als je niet meer twijfelt dan moet je pas echt oppassen. Maar je hoeft er niet aan toe te geven dat houd ik me steeds maar voor, al heb ik qua snoepen nu zeker zoveel moeite mee en is de knop op dat gebied nog niet om. maar dat is mijn realiteit nu:$
  13. lady jane

    KiloKiller

    75,0
  14. Ja Mups en de illusie van wintersport, heerlijk. Je kunt je erop kleden en het is dan heerlijk fietsen.
  15. goeiesmorgens ook hier wat een regen en somberte buiten, dan toch liever winters weer.
  16. impliceer je nu dat we in het Engels gaan Dominospelen?
  17. ik ook filmpje kijken
  18. niet zo heel creatief dat verbasteren van taal om de domino kloppend te maken:D
  19. Ik ben niet blij met die postings Jopie wat gaat mij/ons dat aan?
  20. alle argumenten zijn nep argumenten in mijn ogen klinkt misschien als een koker visie maar ze schreef al niet te willen drinken even hiervoor. En ik vergeet weer wat Wie heeft de film Cloud Atlas gezien? Hij draait vanavond laat in het filmhuis hier en ik overweeg nog steeds om de kou ervoor in te gaan de recensies zijn tegenstrijdig en de film duur 3 uur aarzel, aarzel lees na de sauna wel verder
  21. Dune altijd baas boven baas:)
  22. eindelijk bijhelezen is mn sauna warm. dag dag
  23. keukenrol papieren zakdoekjes oude kranten en buren madeleine gooi die achterdeur dicht!!! hoi jopie
  24. lady jane

    jackal and hide

    niks niet zweverig Queenie, realistisch:present:
  25. Rapilos van harte :sun::light::light::light::sun::light::light::light::sun::light::light::light::sun::light::light::light::sun::light::light::light::sun::light::light::light::sun::light::light::light::sun::light::light::light::sun::light::light::light::sun::light::light::light::sun::light::light::light: ja AR Bedankt voor de slinger:D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...