-
Aantal bijdragen
56.026 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
356
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
gestopt blijven dan Snoep, op zijn minst tot het weer 14 januari is:present: -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hondje koken? glote glutten Soothe toch:o -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hee Smik! terug in de bewoonde wereld? -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Volgens mij zijn we het in grote lijnen gewoon eens met elkaar, als ik had geweten wat er met een grappig bedoelde anekdote zou worden losgemaakt, had ik m niet geplaatst. Boevendien was het voor Hannah bedoeld:) -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Originally posted by: jane4 Hannah, een van mijn mentoren zei ooit: als één iemand vindt dat je op een paard lijkt dan mag je hem/haar voor gek verklaren; doen er twee dat, dan mag je aan jezelf twijfelen; doen drie het dan wordt het tijd jezelf op te zadelen. Natuurlijk zijn er objectieve dingen die anderen wel en wij niet zien soms maar wat een ander ook zegt over ons het is aan ons om te kijken en vooral voelen/inschatten of we er iets aan hebben om het binnen te laten; vooral kritisch blijven dus.quote> Ik zal mezelf maar eens quoten want de anderen die mij quootten lieten dat 2e deel gemakshalve weg. En ik denk dat dat wel degelijk erbij hoort. -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
mijne nog niet:( -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
vloer weer spic&span lenie? -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
yep -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
leeg gekieperde flessen onmiddelijk naar de glasbak! -
Welkom Cherokee, net als de indianen kun jij ook in contact blijven met de natuur. Mindfulness is een hele goeie daarvoor. De stress rond middelen zal er nog een poosje zijn, en jij bepaalt hoe je daarmee omgaat. geef je eraan toe, dan verleng je die periode en houd je het idee van afhankelijkheid in stand. Houd jij stand dan gaat de stress naar de achtergrond. En ook jij bepaalt wat daarvoor in de plaats mag komen. Dat kunnen hele uitdagende dingen zijn, of juist kleine simpele dingen. tevredenheid kwam bij mij opnieuw in mijn leven en soberheid ook. maar ik ben een stuk ouder, dus het kan zo maar zijn dat die dingen bij jou saaiheid oproepen. Kijk wat bij jou past, nu. En daar dan wat meer van:D succes met het handelen van je vrijheid, je hoeft het niet alleen te doen, wel zelf:present:
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
alaafffffff-tijd is al weer bijna aangebroken -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
gezond egoisme Jen:heart: en laat je lekker rijden! -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
vandaag niks te sporten helaas, hersteldagje vandaar dat ik hier zit he:D morgen mag ik 2 x gelukkig -
Ik zou ook niet weten wat ik je kan schrijven Myriam, er zullen vast wel borstverstevigende oefeningen zijn misschien?
-
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
dan is er geen probleem VM lekker hinniken dan maar, het is niet als diskussiepunt, maar juist om dingen even in perspectief te zien. Het had willekeurig elk vb kunnen zijn. -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
gefeliciteerd han met sweet 16 zeg je dat wel bij jongens ook? en dat lijf dat wil wat he bij jou! pffff Madeleine ook naast een studie kun je wat doen voor anderen. Niet om het boetekleed aan te trekken, ik vind dat een lastige. Maar om het evenwicht in je leven een nieuwe boost te geven. Door adb te worden is je evenwicht verstoord, ook naar anderen toe. Niet iedereen (lees velen niet) kan daar zomaar mee overweg en het was jouw keuze. Dus nieuwe dingen aanboren, zo'n studie is te gek! maar ook daarin zul je moeilijke periodes kennen. Ik fiets met een maatje, dat geeft mijzelf zeker zoveel als hem, een ander leest voor aan kleuters/kinderen, helpt ouderen, leidt als gastvrouw mensen in een ziekehnuis naar de goeie plek, zo zijn er honderden kleine taakjes die je een dubbel goed gevoel en structuur geven. je hebt meer te bieden dan je misschien zelf wel weet. -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik zou met dochter lekker gaan ontbijten bij de ameH voor €1,=, maar ja dat bedje was wel erg warm en ze wilde even uitslapen na alle toetsen. Ik dus maar zelf weer, en oh oh wat een drukte; marktdag en koud; het was niet aan te slepen dus. Warme broodjes mee van de markt, zit madam weer aan zo'n noodlesoepje. Kon een dochter van jou zijn Hannah:D -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
En madeleine; stel dat je vader zegt wat jij wilt horen, zou je dat helpen? Zou je hem vertrouwen erin? Jij bent volwassen en hebt je vader nu niet meer nodig in die rol. Misschien is het tijd om zelf dingen te gaan creeren die jou eigenwaarde geven, die je voldoening geven en waardoor je ook weet dat anderen je waarderen. Er zijn altijd projecten in de Gemeente die daarin kunnen voorzien. -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hannah, een van mijn mentoren zei ooit: als één iemand vindt dat je op een paard lijkt dan mag je hem/haar voor gek verklaren; doen er twee dat, dan mag je aan jezelf twijfelen; doen drie het dan wordt het tijd jezelf op te zadelen. Natuurlijk zijn er objectieve dingen die anderen wel en wij niet zien soms maar wat een ander ook zegt over ons het is aan ons om te kijken en vooral voelen/inschatten of we er iets aan hebben om het binnen te laten; vooral kritisch blijven dus. -
Donderdag 24 januari 2013
discussie antwoordde op een kameleon van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Snoepje van harte meis; ik graag appeltaart mèt slagroom! :rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light: goeiemorgen frummers! RL je hebt wèl wat bijzonders te melden: het gaat goed met niet drinken!!! -
woensdag 23 januari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
goed Gunn (ik bedien geen mannen meer:D) slaapwel mensen:lips: -
woensdag 23 januari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
hoi MM:heart: see you later alligator! Gunn heel veel vertrouwen voor jou morgen je bent al ver gegroeid nu ik zal een kaarsje voor je branden wat licht die kant uit:light: -
woensdag 23 januari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Fofies, wanneer? -
woensdag 23 januari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
mag je niet gewoon meekijken als patient? Ik mocht dat wel -
woensdag 23 januari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
eerst journaal dan maar en ik twijfel nog over de film das Boot
