Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.027
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. het kan ook gewoon een griepje zijn geweest Wijfie maar wat dan ook, elke dag droog is winst voor nu!
  2. Welkom Karakter, je hebt het getoond door je hier aan te melden nu graag het vervolg laten zien door te blijven. Goede voornemens zijn niet genoeg. Die hebben we vaak al jaren gehad voor we het forum ontdekken. Trouw zijn aan jezelf en je plannen en hard werken. Dat kun jij ook! Succes!
  3. Madelieflief
  4. Originally posted by: kunsie Originally posted by: Ietjefietje Dagpact: dune snoepje Albert Lytse rip Queenie RL sandra miranda Gunn Acer Jootje Ietjefietje Kunsie Jane ff voor Ietje, zit je lekker stevig ingeklemd
  5. croissant, jam, stokbrood met ei en bacon, + koffie Gunn €1,=
  6. en met mij/ons nog een paar honderd Kunsie:D het is gelukkig een joekel met heel veel kassa's
  7. banaal geluk: ontbijten voor €1,= bij de ameH en daarna op koopjesjacht bij onze nieuwe noitcA. Leve de Koningin!
  8. lady jane

    Jaarpact

    Susana met de mooie oogjes staat gij nog een beetje droogjes?
  9. Frodo?
  10. pro beren of contra beren, that's the question
  11. prachtfilm Cloud Atlas een aanrader! nu lekker naar bed sloppel:lips:
  12. lady jane

    Jaarpact

    flies? ja dat zijn ook vliegen ha ha Alfie:musicnote:
  13. 2e hands ook Dune? Ik zag wel heel veel nep-Uggs zoals je die ongetwijfeld ook in Turkije kan kopen, maar dat zijn handelaren. Dit was gewoon 1 persoon die wat spul verkocht en zelfs vroeg of ik ze op kwam halen of dat hij/zij ze moest verzenden. het leek dus vertrouwd en gaat maar om €21,= maar toch he, en wie weet hoeveel mensen dan nog. Dus wel goed als de gegevens van die persoon ergens bij elkaar komen.
  14. wetenschappelijk onderzoek naar gedaan
  15. cola bij de bakker; natuurlijk, what else?
  16. ik doe niet aan out of in VM nooit gedaan ook, maar voor de echte schapenwol op mijn artrosevingers had ik wel wat moeite over.
  17. hoeksteen van de samenleving, die bakkers:P
  18. lady jane

    DAGPACT

    helemaal mee eens VM: Gunn ff een tussendoorslingertje
  19. nat was het hier 2 x 5 min.;verder een heerlijk voorjaarszonnetje
  20. ik heb geen bakker op de hoek:( nou ja, wel goede voornemens om minder zoet te nemen, schreef ze met haar mond vol pinpasdrop:P
  21. jammie Dune:P ik ga zo naar Cloud Atlas een film van 3 uur, waarin de hoofdrolspelers meer rollen spelen, soms wel 6! En het gaat erover dat mensen elkaar in opvolgende levens steeds weer tegenkomen, in andere settings/rollen natuurlijk. En verleden heden en toekomst gaan door elkaar geloof ik ook nog. Ben benieuwd dus. Verder heb ik net aangifte gedaan bij MP en internetoplichting via de politie ik heb 10 dagen geleden geld overgemaakt voor Uggshandschoenen, maar niets ontvangen. Gemaild, niets gehoord, weer gemaild en pas toen ik dreigde met aangifte een slap excuus over een verbouwing en dat het verzonden was. Maar geen excuus naar mij, geen vraag of er iets binnen is en zeker geen voorstel om het geld terug te storten. Ik weet nog steeds niet of het oplichting is, maar moest iets doen om het af te ronden en mijn verlies te kunnen nemen. Maar niet leuk dit.
  22. heerlijk vind ik lezen ook, en ook film kijken scoort hoog, strakkies weer!
  23. Nou ik ben laat opgestaan, en net pas bijgelezen, moest van frustratie over gisteravond even me afreageren dus mijn vouwfietst is nu helemaal schoon en gesmeerd, dat stelde ik al weer te lang uit. Hoop dat jen snel over haar "griep"aanval heen is en er geen gekke dingen gebeurd zijn. en de zon scheen hier net, dus ik ga gauw even de boodschappen doen, het lijkt wel voorjaar ineens. fijne dag
  24. verslaafd monster dat ben ik:D je hebt me door
  25. interrumperen = onderbreken Johan niet beeindigen. Ik lees dat A3 via jou vooral afleidt van A3 zelf zichzelf tekort doet misschien zelfs niet jou truste maar weer Heintje
×
×
  • Nieuwe aanmaken...