Welkom Accountsmanager
op ons forum.
Wat een wijs besluit om al jong
maatregelen te nemen.
Ik zou willen dat ik dat ook had gedaan.
Dat na 2 je rem niet werkt is een bekend verschijnsel hier.
Wij drinken ook nietr voor het matige, ik ben in veel meer dingen
onmatig. Maar met drinken brak het me het meeste op, dus ik ben
blij dat ik dit forum heb ontdekt. Het was mijn redding nl.
Een soort van virtuele familie, die niet oordeelt, die ook niet mijn drankgebruik kleiner
maakt, omdat men zelf vaak net zoveel of meer dronk. Maar die mij accepteert in wat
ik wil en bij wat ik nodig heb om dat te bereiken.
Je relatie zal, ook nu, een poosje veranderen waarschijnlijk, maar ik neem aan dat je vriendin wel achter je staat en zal steunen, zeker als ze de voordelen gaat merken.
Het is niet makkelijk, maar zeker te doen. Ook voor jou; succes!