@Likastoer van je dat je weer op het jaarpact gaat. Voor mij geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als voor @rapilos. Over 3 dagen 8 maanden alcoholvrij, gisteren had ik ineens enorm veel zin in een koud biertje (terwijl ik eigenlijk bijna nooit bier dronk). Kwam denk ik door een combinatie van dingen: overal in de stad bierdrinkende oranje fans, ik had nog niet gegeten, had bier meegenomen voor vriend, het was warm, en ik heb al een tijdje een wat onbestemd gevoel. Ging bijna overstag maar dacht ineens: 'het hoeft niet.' Dat hielp gelukkig. @Likaheb je afgelopen tijd af en aan gedronken, dat je nu deze stap weer neemt?