Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 20-04-26 in Berichten tonen
-
Hallo allemaal! fijn dat er mensen naar me vragen ☺️ het gaat goed ik ben 8 maanden gestopt met roken en bijna 11 maanden alcohol vrij (21-04) zonder uitglijders en of smoezen. ook heb ik sinds tweeënhalve maand een nieuwe relatie met een hele lieve zorgzame vrouw. Ik voel me een gezegend mens sinds het me lukt om echt in herstel te zijn.4 punten
-
Draadje van Kaatje 🌺
Quinn en 2 anderen reageerde op Kaatjemama voor een discussie
3 punten -
Maandag 20 april 2026
Fonny en 2 anderen reageerde op lady jane voor een discussie
goeiemooiemorgen frummers Om 8 u mag het hartkastje weer afgekoppeld en rond 9 u zit ik weer in de trein op weg naar de sauna. Het voelt alsof er geen onregelmatigheden waren dus maar niet al te gespannen wachten op die uitslag 1 mei. om wat spanning toe te voegen gisteren nog de belasting aangifte gedaan, maar dat bracht alleen 178,00 bij te betalen, dus daar werd ik ook niet warm of koud van.3 punten -
maakt het je boos, @spirit, als ik zeg dat je hier een foute domino-aansluiting hebt gelegd?1 punt
-
Draadje van Kaatje 🌺
Kaatjemama reageerde op Kohtje voor een discussie
Laat het maar mooi de laatste keer zijn dat je de eerste 100 dagen haalt. Nu naar de tweede 100!! Maar allereerst naar 101 dagen. 🙂1 punt -
Draadje van Kaatje 🌺
Kaatjemama reageerde op Rosee voor een discussie
Echt supergoed!! Confronterend die getallen!1 punt -
Goedemorgen allemaal, Ik heb al jaren een elektrische fiets, Maar wordt soms een beetje kriebelig als mensen zeggen dat je daar lui van wordt. Je kan zo,n fiets afstellen Bij bij staat het behoorlijk zwaar afgesteld want ik moet wel wat te trappen hebben. alleen je benen een beetje rond draaien en dan voorruit komen vind ik niets. Het wegrijden (opstarten)gaat dan ook behoorlijk zwaar. Maar...daar zit een powerknop op, die ik dan even aandraai, en hup daar ga ik. Ook handig bij steile hellingen, dan gebruik ik die knop ook, om wat extra power te krijgen. Maar voor de rest, denk ik dat ik zelfs zwaarder trap, dan op een gewone fiets1 punt
-
Heerlijk gefietst gisteren. Beetje pijn overal maar niet erg. Er zit een fantastische levensles in. Omhoog fietsen is minder leuk dan omlaag. Als je nou dat minder leuke deel "repareert" met een elektrisch motortje, wordt dan het geheel leuker? Nee, het wordt juist minder leuk! 😁 Je haalt letterlijk en figuurlijk het reliëf eruit. Ons leven is tegenwoordig te comfortabel. Er moet wat ellende zijn in het leven om te kunnen genieten van de rest.1 punt
-
Als dat bewezen moet worden dan is hij er wel 1 😁 Elke alcoholist kan een week niet drinken als ie ff goed op zn tanden bijt. En daarna haalt hij de schade wel weer in. Hoe belangrijk is dit voor je? De kans dat hij succesvol stopt is klein dus de vraag is kan je/wil je hiermee blijven leven?1 punt
-
Ik ook droog!1 punt
-
1 punt
-
1 punt
-
1 punt
-
1 punt
-
1 punt
-
1 punt
-
1 punt
-
Ik hou het ook nog steeds alchoholvrij.1 punt
-
Hier nog alcoholvrij.1 punt
-
Wat geweldig dat het nog steeds goed met hem gaat. Dat vind ik het mooiste, als je hier mensen jarenlang ziet worstelen en dat ze dan toch hun weg vinden. Ontzettend knap @Zbb!1 punt
-
@Sanity: kom gerust binnen, deur staat hier altijd open moest alleen even de zaal ruimen om een einde te maken aan discussies. Heb gisterennacht nog aan jou gedacht en wou je schrijven dat wanneer je in de mogelijkheid bent, dat het dan goed zou zijn om nog wat herinneringen op te bouwen met je moeder nu ze nog goed is. Waarschijnlijk heb je gelezen dat mijn moeder eind januari overleden is, wij hadden een complexe band, maar de laatste keer dat ik haar zag, was ze volledig kaal, weg van de wereld door de pijnstillers en lag ze daar zwaar ademend. Dat is niet het soort beeld dat je laatste herinnering zou moeten zijn. Je haalde wat verleden aan in andere berichten en ik denk dus ook niet dat je moeder zou willen dat je haar zo zag. Ik hoop dat dit niet een te gevoelig onderwerp was en dat ik het goed heb geformuleerd. Wens je alvast veel sterkte.1 punt
