Alle activiteit
Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt
- Afgelopen uur
-
Zondag 28 juni 2026
discussie antwoordde op een bumperjim van Kaatjemama in Ditjes, datjes & dagdraad
Dagpact: Quinn Kaatje 🌺 -
een hele goede morgen allemaal, Ook hier noodweer vannacht. Gisterenavond een lekker briesje van zee Had gedacht dat het nu wel lekker afgekoeld zou zijn. Maar nee hoor, nog steeds bloedheet, ook de slaapkamer blijft bijna 30 Enfin, we blijven hopen he
-
Hi. Vandaag komt mijn zoon en als hij er zin in heeft, gaan we zeilen. Slechte nacht, al een paar achter elkaar en wankele dagen. Monsters. Dagpact: Quinn
-
lady jane reageerde op een bericht in een discussie:
KiloKiller
-
Zondag 28 juni 2026
discussie antwoordde op een bumperjim van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
nee @Etty(lief bedacht hoor) de gene is te groot. En ik ben ermee begonnen nu, dus steeds een deel. Ik ben al jaren laks, maar na december ben ik het overzicht echt kwijt. Komt goed hoor. -
Hadocque reageerde op een bericht in een discussie:
Zondag 28 juni 2026
-
-
Och hemeltje, helemaal verkeerd gekeken dus @Maja, je hebt gelijk... Dankjewel... Gooi het maar op de hitte, de slapeloze uurtjes vannacht en de leeftijd 🤣
-
Goedemorgen, Gisteravond naar Omaha geweest, sjonge. Kan ik niets over zeggen zonder te spoilen. In de foyer een kopje decaf was denk ik geen decaf, en na anderhalf jaar geen cafeine is dat niet handig. Na de film ben ik nog een stuk gaan fietsen over de hei, net voor het onweer. Ik viel pas om 4 uur in slaap, dat wordt dus een middagdutje. Agatha's almanak ga ik ook zien deze week @lady jane, die lijkt me ook heel fijn. Heb je hulp nodig bij het opruimen?
- Vandaag
-
@Emmykrijgt alle lof! Van 81,4 naar 80. Knap! Bij mij scheelt de weegschaal een stuk minder ☺️ En dankjewel @Yvonne voor het zo trouw bijhouden en de koffie in de ochtend natuurlijk!
-
Zondag 28 juni 2026
discussie antwoordde op een bumperjim van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
2 uur me in het zweet gewerkt. Dat onverwachte bezoek van de week confronteerde me toch wel. Als ik door haar ogen keek naar mijn bedoeninkje dan zou ik meteen het etiket hoarder op mezelf geplakt hebben. Maar in 2 uur is er slechts een heel klein begin gemaakt. Beter iets dan niets he. Nu alles weer potdicht en bij de ventilator ontbijten en uitpuffen. En straks naar de film met volleymaatje. Agatha's Almanak, een oude dame(91), die haar moestuin op een meditatieve manier onderhoudt en een zo ontzettend eigen karakter laat zien, dat ze in het voorfilmpje eerder, veel indruk maakte. -
Goedemorgen frummers. Wat een ellendige nacht weer, wat een @#$weer. Op naar dag 'zoveel' met hitte. Lekker bakje om wat meer op gang te komen eerst maar
-
Etty reageerde op een bericht in een discussie:
Zondag 28 juni 2026
-
Kaatjemama volgt nu Zondag 28 juni 2026
-
Zondag 28 juni 2026
discussie antwoordde op een bumperjim van Kaatjemama in Ditjes, datjes & dagdraad
Goedemorgen even koffie wat een onweer en hagel 😱bij onze buren is een dak van hun uitbouw kapot gegaan door de hagel.hiwr onze nieuwe uitbouw gelukkig oké manlief even bij de boot gekeken die is inorde gelukkig. Was heftig hier even. Zo even koffie drinken. Bij me moeder en boodschapjes doen voor vanmiddag op de boot gaan lekker een een eind varen met z’n 2 heerlijk. Super lekker @bumperjim goede keuze succes 🍀 -
Goedemorgen, De resultaten van de afgelopen week. Je hoort vaak dat mensen bij heel warm weer geen trek meer hebben, helaas is het bij mij andersom. @Maja en @Emmy zijn samen Topper van de Week, mooi gedaan dames. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename (boven streefgewicht) Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag...
-
Kaatjemama reageerde op een bericht in een discussie:
Zondag 28 juni 2026
-
Yana reageerde op een bericht in een discussie:
Zondag 28 juni 2026
-
Ik vind het niet leuk om dat plaatje hierboven hier te zien. Goed gedaan Jimbo!
-
-
Goeie morgen allebei en de rest. Gisteren is er bij mij, zo'n 100mtr. vandaan iemand met z'n zatte kluters op een begraafplaats door de muur gereden. Tja had hij het berichtje van Bumperjim maar gelezen. Stomme ezel. Vannacht de rolluiken omhoog gedaan, en liggen kijken en luisteren naar het weerlicht en het onweer. Ik heb het nog nooit zo erg zien bliksemen. Het was eigenlijk constant licht. Prachtig.
-
Fonny reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
lady jane reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
lady jane reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
Zondag 28 juni 2026
discussie antwoordde op een bumperjim van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
goeiemooiemorgen Jimbo en de andere frummers Mijn eerste echt klamme nacht gehad en onrustig door het onweer. Sjonge wat ging het tekeer zeg. Maar goed, alle beddegoed en bezwete kleding draaien nu in de machine, de deuren en ramen tegen elkaar open, maar er is geen zuchtje wind meer. Nou ja het idee van afkoelen alleen al is ook leuk. -
Mogge! Gisteravond erg veel trek, maar ik wou persé mountainbiken vanochtend vroeg, en echt geen zin in een bonkende kop van de hoge bloeddruk vanwege de alcohol. zo gezegd zo gedaan. Ik stond zwaar te twijfelen, vanwege te watm en verveling en alles en nog wat, meestal gaat het dan fout maar dat is helemaal geen noodlot 💪🏻💪🏻💪🏻👹
-
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Leuke afsluiter, deze zet ik soms keihard aan thuis en dans er op los(wel overdag natuurlijk). Katten blijven dat geweldig vinden en springen en huppelen om mij heen. Als ze zien dat ik geniet/losga nemen ze die vibes over😄 -
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Dit nummer raakte mij zo enorm toen ik het net hoorde op Facebook. Zo ging het bijna 6 jaar geleden toen ik mijn C verloor. No goodbye helaas idd. Maar ben wel doorgegaan, was keihard maar heeft mij wel gebracht waar ik nu ben en sterker ook en meer perspectief. -
Snap ik zelf ook zo goed dat je zo denkt. Probeer alvast wat dingen te regelen mocht het zover komen, dat geeft rust. Heb er zelf al 8 maar kan wel meedenken mocht je dat willen. Hou je goed bijeen.
-
Smaragdie reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
En hoe lang blijf je dan nu nog doordrinken? Hier flinke hagelstenen. Ik werkte een extra avonddienst en was net op tijd thuis voor die hagelstenen, was echt heftig.. Wat een onweer, wel heerlijk dat het wat afkoelt. @Fonny wat een fijn nieuws!! Heftig is het allemaal wel natuurlijk. Ik hoor volgende week ook meer. Ga van alles uit maar voel mij goed gelukkig, meer energie dan ooit dat is wel het gekke maar goed, we gaan het zien Maak mij enorm zorgen om @Sanity. Hoop snel iets te lezen van hem. Klote binges. Fijn dat je het leuk hebt gehad @spirit Maar niet fijn zo thuiskomen. Maar hij gaat echt niet zomaar veranderen, dat is de alcohol/alcoholist. Je/we weten zelf hoe het werkt, er is helaas meer nodig. Heb wel met je te doen maar gaat tijd worden dat je de regie meer zelf in handen gaat nemen. Dit is niet vol te houden zo lieverd. Kijk nog even voetbalwedstrijd Portugal tegen Colombia uit en dan lekker slapen. Alles open tegen elkaar nu. Van 29 graden nu naar 26, pure winst vandaag lekker dagje vrij. Fijne zondag allemaal alvast.
- Gisteren
-
MauraBeau is lid geworden van de gemeenschap
-
Beste @spirit, ik ben niet goed in menselijke relaties, maar als je relatie nog zo pril is en dit soort problemen spelen al ruim een maand, waarom zet je dan door? Welk advies zou je een vriendin geven die met dit verhaal afkwam?
-
Dat is niet nodig, als ik drink dan drink ik. Hoop dat iedereen deze nacht wat verkoeling krijgt door de regen.
-
Een enorme domper net bij thuiskomst. Ik had gedacht om een redelijk herstelde man aan te treffen, maar ipv daarvan weer een aangeschoten vervelende dronkaard. Ben in staat om weer weg te gaan. Dan ga ik wel naar m'n zoon. Het was juist zo'n gezellig weekend en had echt gehoopt dat hij weer wat frisser was. Net dus weer een huilbui gehad en hij weer boos. Zit je weer te janken? Ik zit binnen en hij weer buiten met bier. Zo erg dit. Ik vertrouwde er zo op dat hij zou herstellen.
-
Gaaf @Stuiter. Een jaar plus negen maanden. Dat gaat goed!
