Sowhat Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 (bewerkt) Weer veel te vroeg een Goedemorgen van mijn kat en mij. 19 mei 2017 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Goedemorgen Sowhat, hier ook weer te vroeg wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Morgen. Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Iedere ochtend om 5 uur wakker is echt te vroeg,waarom mijn kat dat doet,geen flauw idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Drukke dag vandaag. Vanmorgen aan de slag met cognitieve gedragstherapie, vanmiddag huisbezoek van GGZ en verslavingszorg.a Verslavingszorg niet echt meer nodig, maar we houden contact en dat vind ik wel zo veilig, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Is het omdat ze wil eten of misschien buiten wil Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Kat kan zelf naar binnen en buiten,en echt honger heeft hij niet,nou ja misschien morgen een uurtje later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Lars,heb je al uitslag van de testen van de geriater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Kan je niet zorgen dat hij/zij bij mooi weer snachts buiten blijft door kattenluikje dicht te doen, of vind je dat te rigoureus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Ja Suikertje dat vind ik dan weer zielig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 In ieder geval in weekend briefje bij je bed hangen dat weekend bedoeld is om uit te slapen Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Misschien valt het mee Lars, volgens mij wordt het in het weekend beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Wanneer ben je jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Volgens mij is het vandaag 19 mei Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Klopt helemaal Suikertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Quinn Lats jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Kan je datum nog even aanpassen aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 (bewerkt) Goedemorgen, winterslaap nog in volle gang hier. Diepe moeheid al dagen. Kan gewoon dagen blijven liggen. Zo voelt het. Nou ja. Zo douchen en op,pad. Suikertje hoe is het met je zoon? Sowhat wat die kat doet kan niet hoor! Zeg dat maar. 19 mei 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Dagpact: Quinn Lats jowan Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Goedemorgen Lika. Sinds gisterochtend niks meer gehoord. Ging toen nog niet erg goed. Hoop dat je wat minder moe bent Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. We gaan er een mooie dag van maken. Suiker, ik heb nog niet bijgelezen, maar hoe gaat het met je zoon? @Sowhat, pas je de datum nog even aan naar de 19e? Zo, en nu eerst een bakje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Dagpact: Quinn Lars jowan Billy Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Je gaat goed he @billy1981! Lars je had je naam verkeerd op het dagpact gezet Geen nood ik heb 'm even verbeterd! Vandaag gaat Lars niet drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Bijna weer een record Reacher, maar nu doorzetten..... smart en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Je gaat gewoon voor een vermelding in het Guiness Book of records. Heu..is dat Guiness een verwijzing naar de drank Guiness? We gaan gewoon voor een vermelding in het Alcoholloze Book of records Billy Ik moet naar het werk, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden