Reacher Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Fleur en Suikertje sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt Lika. Hormonen kunnen flink bepalen. Asterix, ik hoop dat de hormoontherapie voor je vrouw aanslaat. Ik ga mijn lange neus eens nuttig maken. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ik had je niet gelezen suikertje. Sorry.. Komt helemaal goed Ik voel t in mijn grote tenen. Dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Klinkt als iets heel pijnlijk en verdrietig, dat waar je door moest..dikke kus voor jou lieve jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ik ben klaar. Ik ga nog ff op de fiets blokje rond. We kunnen t..elk van ons Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Sterkte Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Sterkte Suikertje Sterkte Fleur Jopie, je raakt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ha Bor, hoe was je weekend? Hebben jullie kunnen genieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Wat voor recht heb je als vader ondanks dat je nog gewoon voogdij heb tav van je kinderen, om gek van te worden hier Sorry moet het even kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Dat ik hier gek word dat ik niets hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Alleen per mail, maar geen reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Mijn internet doet steeds moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ja ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Dank voor je aandacht Bor, moet zo eerst naar dokter ivm suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Bor, je maakt me aan het lachen;-) Suikertje en Reacher, dank. Gaat stuk beter vandaag. Is ook de stress van het weer gaan werken na lange tijd en het niet meer gewend zijn om tegen een volle week aan te kijken. Sterkte Suikertje en Fleur ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Mail van ex gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Mooi Suikertje,dan kun je nu wat geruster zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Dagpact: Zbb Billy Bor Quinn jowan Lars Kohtje Reacher Sita Fleur heel veel sterkte! Suikertje, spannend. Gelukkig mail. Is het oké gegaan? Jopie, dat klinkt heftig én fijn dat je steun aan de hulpverlening hebt. Hier erg warm, al veel gedaan, nu even rust. Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Hoe is het nu met je zoon Sugartje? Is alles goed gegaan en kan je vannacht goed slapen of zijn er nog zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Kan er nog niks over zeggen, spreekt morgen de arts. Hij is in ieder geval van ok af. Ik zelf mag nog meer medicijnen slikken voor mijn suiker, geen verassing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Zbb je gaat goed hè? Fijn! Suikertje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ik had over je bericht gelezen Jopie. Een voor jou. fleurtje en Suikertje: op naar een betere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Weltrusten voor straks. Eksters slapen dus ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Droog! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Ik ook, al zou ik nuttigere dingen kunnen doen 's nachts, ik ben tenminste niet gaan drinken. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden