Spring naar bijdragen

Woensdag, 10 mei 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Ik snap geen bal van wat je allemaal verteld, Aardappel/Spud maar begrijp dat je weg bent of gaat...
Hoop dat je er gemoedsrust mee vindt.
En nog gefeliciteerd ook, datumgenootje... Nee, 40 deed mij ook geen pijn. 50 is wazig gebied. 60 deed wederom geen pijn.
Op naar morgen. Ga goed, meisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van paar dagen weg. Wat een discussie hier...

Ik was weg met mij onbekende mensen. Heel programma gevolgd in het kader van traject. Opvallend voor mezelf dit keer: het zijn zonder alcohol tussen nieuwe mensen. Ik had alleen mezelf. Maar dat ging opvallend goed. Beter dan drinkend eigenlijk. Nooit eerder kunnen ervaren. Ik was er gewoon en onzekerheid mocht er zijn van mezelf. Niet erg. Maar ik was vaak niet onzeker en gelukkig achteraf niet beschaamd. Ik heb een hoop stof tot leren gekregen. 

Sita... ❤️ Stapje voor stapje en als ik iets kan doen? Graag!

Spud, zeker heb ik je gemist en ik niet alleen. Snap nog steeds niet precies hoe het allemaal zit, maar ga vooral goed.

Voor mij gaat het adb zijn of willen zijn gekoppeld met grondige introspectie. Ik wil het leven op een andere manier ter hand nemen en neem dat bloedserieus. Het is een intensief, maar zeer waardevol traject. Een 'naakt'met meer diepgang dan ooit. Spannender dan ooit.

oh ja, Quinn, wat ben ik blij om van je te horen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Asterix, ondanks alles is dat toch iets om te koesteren. Hoop op betere tijden voor haar, voor jou en voor jullie samen.

En Spud, dat mensen het niet opschrijven, betekent niet dat niet opmerken dat je weg bent hoor. Wat je zelf al schreef, niet alles wordt geuit.

Hier bezig met mijn derde dag, maar de moeilijkste uren moeten nog komen. Iets met beer en huid, morgenochtend telt de dag pas echt als nuchter. Ik weet best dat het anders moet, maar de #hoedan is nog niet beantwoord. Gewoon de eerste niet nemen hè...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...