Antoinnette Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 Goed om je even te lezen Spud, doe vooral wat je zelf wilt, waar je je goed bij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 Dank je wel voor de toelichting, Spud/Aardappel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 Ik hoop dat ik niet teveel onrust teweeg gebracht heb met mij er willen zijn na het verdwijnen. Maar vond wel dat ik dingetjes recht te zetten had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 Ik hoop dat Erik weer hier durft te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 Verder ben ik nog steeds uitgeschreven en kom hier enkel omdat ik denk dat het mijn maatjes helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 en nee was niet leuk dat het niemand opviel dat je weg was. Doodgaan doe je echt alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 Ik snap geen bal van wat je allemaal verteld, Aardappel/Spud maar begrijp dat je weg bent of gaat... Hoop dat je er gemoedsrust mee vindt. En nog gefeliciteerd ook, datumgenootje... Nee, 40 deed mij ook geen pijn. 50 is wazig gebied. 60 deed wederom geen pijn. Op naar morgen. Ga goed, meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 Sita2 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 Terug van paar dagen weg. Wat een discussie hier... Ik was weg met mij onbekende mensen. Heel programma gevolgd in het kader van traject. Opvallend voor mezelf dit keer: het zijn zonder alcohol tussen nieuwe mensen. Ik had alleen mezelf. Maar dat ging opvallend goed. Beter dan drinkend eigenlijk. Nooit eerder kunnen ervaren. Ik was er gewoon en onzekerheid mocht er zijn van mezelf. Niet erg. Maar ik was vaak niet onzeker en gelukkig achteraf niet beschaamd. Ik heb een hoop stof tot leren gekregen. Sita... ❤️ Stapje voor stapje en als ik iets kan doen? Graag! Spud, zeker heb ik je gemist en ik niet alleen. Snap nog steeds niet precies hoe het allemaal zit, maar ga vooral goed. Voor mij gaat het adb zijn of willen zijn gekoppeld met grondige introspectie. Ik wil het leven op een andere manier ter hand nemen en neem dat bloedserieus. Het is een intensief, maar zeer waardevol traject. Een 'naakt'met meer diepgang dan ooit. Spannender dan ooit. oh ja, Quinn, wat ben ik blij om van je te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2017 Gefeliciteerd Asterix, ondanks alles is dat toch iets om te koesteren. Hoop op betere tijden voor haar, voor jou en voor jullie samen. En Spud, dat mensen het niet opschrijven, betekent niet dat niet opmerken dat je weg bent hoor. Wat je zelf al schreef, niet alles wordt geuit. Hier bezig met mijn derde dag, maar de moeilijkste uren moeten nog komen. Iets met beer en huid, morgenochtend telt de dag pas echt als nuchter. Ik weet best dat het anders moet, maar de #hoedan is nog niet beantwoord. Gewoon de eerste niet nemen hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2017 Dank jullie wel Goed dat je er weer bent Quinn. Droog en op tijd slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden