Jannigje Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 I am Reacher!!!!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 @Lars mag niet wegblijven want ik krijg taart van hem. En dan mag hij een ijsje van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Hoi Reacher, Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Ooooh wat lief @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Jannigje, ik herken mij in je woorden, hard werken soms inderdaad. Ik gun jou ook alle geluk. Spirit ik wens jou en je familie veel plezier. 1 keer hoor, volgend jaar weer gewoon die schaal naar Amsterdam Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Ik vroeg me af: moet ik voor zoiets als jubileum nu mijn eigen draadje gebruiken? Ik vraag zo wel veel aandacht op de dagdraad, maar ik voel me wel feestelijk en aandachtvragerig Wat is forumetiquette? Nou ja het staat er al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Waar is de zeep om je mond mee te wassen @Suikertje IEDER JAAR de schaal naar Amsterdam. Zo niet, dan toch. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Ben blij dat je het hier hebt geschreven Reacher. Net als Yvonne lees ik niet alle draadjes en zo blijf ik ook van jouw jubileum op de hoogte Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Ik ben ook meer op de dagdraad gaan schrijven Suikertje, n.a.v. het bericht van Yvonne. Maar bij de eigen draadjes kun je nog denken 'maakt niet uit wat ik hier schrijf, alleen mensen met interesse in mij lezen hier.' Op de dagdraad loop je toch meer de schijnwerpers in. En kun je dus meer kritiek krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 43 minuten geleden zei Asterix: Ik ben er immers ook weer, voor wat het waard is. Het is het waard Asterix. Ik hoop van harte dat je vrouw eindelijk hulp vindt/krijgt die ze nodig heeft om van die vreselijke angsten af te komen. Want inderdaad, dat is geen leven. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Reacher, gefeliciteerd. Graag veel hier melden en vieren. Op die eigen draadjes is ruimte voor stiekeme feestjes.. hier komt (bijna) iedereen. Ik ben vandaag 'gewoon' jarig. Meld het ook maar hier, een eigen draadje heb ik niet. Koffie, thee en gebak, daarna wat hapjes en drankjes voor iedereen. Zonder plaatjes, ik ben Yvonne niet. Bedenk zelf maar hoe het eruit moet zien en hoe het moet smaken... nancy, jowan en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Thx, Jannigje, dat hoop ik ook. En reacher, reach out and touch! 3 maand op weg. En wat zul je veranderen naarmate de tijd vordert, net als bij deze piepeltjes. http://ongelooflijk.co/10-voor-en-na-fotos-die-laten-zien-wat-er-gebeurt-als-je-stopt-met-drinken-nummer-4-is-ongelooflijk/ kruidenthee67 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Joepieieie samen feest @Kohtje Ik heb nog wat staan. Van de high tea met Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Van harte gefeliciteerd Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Daar is mijn verkering @Lars!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Kohtje: Bedenk zelf maar hoe het eruit moet zien en hoe het moet smaken... 7 mei 2017 bewerkt door Asterix zomaar Jannigje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Jeetje @Asterix nummer vier lijkt mij de verslaving aan drank ingeruild te hebben voor verslaving aan sport. En dat in zes maanden. Ik zou jou een ijsje willen geven maar lukt niet Lars, die @### plaatjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Volgens mij is impulsiviteit jouw valkuil Lars? Misschien dat ze jou daarom geen Refusal willen geven. Juist bij impulsieve mensen kan dat ongelukken veroorzaken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Gefeliciteerd Kohtje,en natuurlijk een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 (bewerkt) Kohtje, gefeliciteerd!!!!! (de computer maakt er spontaan "kontje" van) 7 mei 2017 bewerkt door Jannigje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 55 minuten geleden zei Reacher: Waar is de zeep om je mond mee te wassen @Suikertje IEDER JAAR de schaal naar Amsterdam. Zo niet, dan toch. Sinds er voor de laatste wedstrijd van Ajax flyers werden gedeeld waarin werd opgeroepen om heel hard te fluiten en boe te roepen als Lyon aan de bal kwam vind ik dat ze de schaal echt niet meer waard zijn..... hoe onsportief kan een supportersgroep zijn jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. gefeliciteerd met jouw drie maanden Reacher,je bent een kanjer!!! En Kohtje gefeliciteerd met je verjaardag, ook jij bent een kanjer. Taart staat er al genoeg zie ik.... Bosje blommen voor allebei dan maar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 En nu...... lekker de tuin in, beetje rommelen daar, beetje luieren daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Goedemorgen allen, Kohtje van harte gefeliciteerd en een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2017 Goedemorgen, en GEFELICITEERD Kohtje en Reacher! @Lars, balen! Wat triggerde je? @ Asterix, hoe is het gegaan? @ Suikertje, sterkte! Kun je misschien even naar buiten? Natuurgeluiden kunnen geruststellend werken. Gisteren merkte ik dat aan zee (golfslag), maar ook in de tuin (bries, wind door de bomen). Vandaag drink ik niet, omdat ik dat niet kan. Dagpact: jowan Zbb Nadia Kohtje Reacher Sita Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden