Spring naar bijdragen

Woensdag, 3 mei 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Gisteren toch even naar dokter geweest. Had al een aantal dagen wat last van mijn heup maar had zoiets van..dat gaat wel voorbij. 

Toch wou ik t al  van die bloedresultaten weten en aangezien mijn huisarts met verlof is moeten we maar ff naar nen andere he. Ben ik gerust.

Bloedresultaten waren niet verontrustend. Zelfs die hoge score ikweetalnietmeer wat. Heup blijkt een ontsteking.

Dus ben al iets geruster. 

Nu naar t werk

:rose:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Blij dat we binnen lekker droog zitten. 
Buiten is het een natte boel, maar oooohhhh, wat is de tuin dan mooi diep van kleur... das ook genieten. 
Eerst een bakje maar. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Fijn dat jouw bloedwaarden goed waren Fleur, en hoe kom je in hemelsnaam aan een ontstoken heup? :face-icon-small-shocked:

Regenpak dan maar aan Lost? 
Ik vind een plu op de fiets sowieso hartstikke gevaarlijk.... Regen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee vonneke..ik kreeg er de dag na pilates, twee vrijdagen geleden last van. Dokter dacht aan een slijmbeursontsteking of een peesontsteking.

Ik mag niet sporten deze week @Lika en moet 10 dagen ontstekingsremmers. Als t echt erg zou worden, wat ik niet verwacht, een cortisonespuit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen. 

Sugartje er zijn pakjes aard. puree te koop ook met smaken. Die zijn echt heerlijk en is in een zucht en een scheet, klaar. Of hoe schrijf je dat ook al weer.

Fleurie leg maar veel ijsklontjes op je heup dat vermindert de pijn.

Mensen wat een %^^&**(weer zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je bloed in ieder geval goed is fleurige! Beterschap met de heup, oudje :D

@lidiaik hoop dat je je snel beterderder voelt :rose:

@Likamooi wat je schreef over het tandarts bezoek.

@roodborstje waar was je nou?  :(

@bolletje: goed dat je weet wat de depressie veroorzaakte, hopelijk kun je waar je nu zit vrijwilligerswerk krijgen :sun:

Zbb en Mai Lost sterkte vandaag! 

Ik wil geen afwashanden @Lars ook van mijn groene handschoenen worden ze rimpelig :angry: 

Ik sjok naar het werk...blègh.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vechten hanen echt tot de dood? Wel naar, je mooie haantje dood...

sinds kat 1 is overleden, is kat 2 onuitstaanbaar. Ze speelden veel samen en sliepen in elkaars pootjes. Nu ben ik de pineut, kan niet even gaan zitten of mevroi zit bovenop me. En ze is opdringerig, ze wringt haar kopje gewoon overal tussen. Oppassen met kopjes koffie enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...