jowan Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goedemorgen heren, natte dag buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Dag is net begonnen, kan nog beter worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Vanavond koken voor ongeveer 10 mensen, koken is leuk, maar aardappelen schillen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Ja is een begeleider aanwezig, maar is bij mij niet echt nodig. Kook in eigen keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lost Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goedemorgen! Succes met koken Suikertje! Ik ga aan het werk,op de fiets, geen paraplu! Dagpact; jowan Lars Lost Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Dank je, je leest het vanavond wel weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Werk ze Lost, regenpak dan maar Lost reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 (bewerkt) Goedemorgen Gisteren toch even naar dokter geweest. Had al een aantal dagen wat last van mijn heup maar had zoiets van..dat gaat wel voorbij. Toch wou ik t al van die bloedresultaten weten en aangezien mijn huisarts met verlof is moeten we maar ff naar nen andere he. Ben ik gerust. Bloedresultaten waren niet verontrustend. Zelfs die hoge score ikweetalnietmeer wat. Heup blijkt een ontsteking. Dus ben al iets geruster. Nu naar t werk 3 mei 2017 bewerkt door fleurtje Lost reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goedemorgen Fleur, goed dat je naar de dokter bent geweest, werk ze vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goedemorgen frummers. Blij dat we binnen lekker droog zitten. Buiten is het een natte boel, maar oooohhhh, wat is de tuin dan mooi diep van kleur... das ook genieten. Eerst een bakje maar. Fijn dat jouw bloedwaarden goed waren Fleur, en hoe kom je in hemelsnaam aan een ontstoken heup? Regenpak dan maar aan Lost? Ik vind een plu op de fiets sowieso hartstikke gevaarlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Ennu Suiker... wát ga je maken vanavond? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goedemorgen. Beetje verslapen hier. Hup in de benen! @fleurtje wat moet je doe en of laten bij een ontsteking in de heup? Gewoon benieuwd naar, sterkte! @Suikertje kook ze . Wat ga je maken? alle anderen heb een mooie dag ondanks de regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Aardappelen, andijvie.en gehaktballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 @fleurtje beterschap Daar zijn we weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goedemorgen, nog een paar dagen en dan wordt het weer mooi weer ! Dagpact;jowanLarsLostRowanBor Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Geen idee vonneke..ik kreeg er de dag na pilates, twee vrijdagen geleden last van. Dokter dacht aan een slijmbeursontsteking of een peesontsteking. Ik mag niet sporten deze week @Lika en moet 10 dagen ontstekingsremmers. Als t echt erg zou worden, wat ik niet verwacht, een cortisonespuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Dagpact;jowanLarsLostRowanBorVol Reacher(ik volg op gepaste afstand) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goeie morgen mensen. Sugartje er zijn pakjes aard. puree te koop ook met smaken. Die zijn echt heerlijk en is in een zucht en een scheet, klaar. Of hoe schrijf je dat ook al weer. Fleurie leg maar veel ijsklontjes op je heup dat vermindert de pijn. Mensen wat een %^^&**(weer zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Fijn dat je bloed in ieder geval goed is fleurige! Beterschap met de heup, oudje @lidiaik hoop dat je je snel beterderder voelt @Likamooi wat je schreef over het tandarts bezoek. @roodborstje waar was je nou? @bolletje: goed dat je weet wat de depressie veroorzaakte, hopelijk kun je waar je nu zit vrijwilligerswerk krijgen Zbb en Mai Lost sterkte vandaag! Ik wil geen afwashanden @Lars ook van mijn groene handschoenen worden ze rimpelig Ik sjok naar het werk...blègh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 15 minuten geleden zei Reacher: Dagpact;jowanLarsLostRowanBorVol Reacher(ik volg op gepaste afstand) Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Ja Reacher ik hoop ook dat ik daar kan blijven werken. Ik voel me daar zo thuis. Als ik behoefte heb, geef ik iemand een aai over zijn bol of zo, omdat iedereen zo lief is. Moet je in de maatschappij eens doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Vechten hanen echt tot de dood? Wel naar, je mooie haantje dood... sinds kat 1 is overleden, is kat 2 onuitstaanbaar. Ze speelden veel samen en sliepen in elkaars pootjes. Nu ben ik de pineut, kan niet even gaan zitten of mevroi zit bovenop me. En ze is opdringerig, ze wringt haar kopje gewoon overal tussen. Oppassen met kopjes koffie enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Goedemorgen allemaal, Straks yoga Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden