lady jane Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 (bewerkt) Rapseflaps; 1 mei 2017 bewerkt door lady jane rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 wow en Asterix, jij krijgt er twee, want jij zegt al 8 maanden nee Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lost Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Urgglll @Lostt..lijkt me ellendig zo'n heel scheidingsproces. En zenuwslopend . Volhouden hoor..alcohol brengt niets bij Het was de reden dat ik nog veel meer ging drinken dan dat ik al deed @fleurtje, ingeruild voor een vriendin die er al een hele poos bleek te zijn, schulden (waarvoor ik nu naar de rechtbank moet) en dan ook nog een verplichte verhuizing...maar het is goed gekomen, mooi huis en woonbuurt, schulden komt goed, dochterlief is bij mij en ik heb het over een andere (droge)boeg gegooid, proberen vol te houden dan...en ben nog steeds on speaking tearms met de ex, ik zal hem een poepie laten ruiken!!!  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Gefeliciteerd Asterix, topper ben je Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Dank allen voor jullie support. Ik heb eigenlijk niet eens trek, best gek gezien de situatie waarin ik me momenteel verkeer. Een paar jaar geleden was ik waarschijnlijk de hele dag vol zo'n beetje... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 21 minuten geleden zei Lost: Het was de reden dat ik nog veel meer ging drinken dan dat ik al deed @fleurtje, ingeruild voor een vriendin die er al een hele poos bleek te zijn, schulden (waarvoor ik nu naar de rechtbank moet) en dan ook nog een verplichte verhuizing...maar het is goed gekomen, mooi huis en woonbuurt, schulden komt goed, dochterlief is bij mij en ik heb het over een andere (droge)boeg gegooid, proberen vol te houden dan...en ben nog steeds on speaking tearms met de ex, ik zal hem een poepie laten ruiken!!!  Wat een ellendig verhaal . En herkenbaar.. Mijn dieptepunt was t sterven van mijn broer,  dat samenliep met de redelijk pijnlijke breuk met mijn lief destijds. Uiteraard ook ingeruild Een paar maanden later zat ik hier op t forum en net als jij heb ik nu mijn eigen huisje, dochterlief en een stabiel leven. Gewoon volhouden hoor. T zwaarste heb je al gehad lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 1 minuut geleden zei Bor: Neehee, dat heeft hij nu al 100x gezegd, nee. En ook geen balkon. Zo duidelijk? Nee niet echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Kent er iemand wat van bloedonderzoekresultaten? Ik kreeg ze een paar dagen geleden binnen. Huisarts is met vakantie tot eind deze week en dr google is ni aardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Ik zit met een aantal dingen hoger dan de referentiewaarden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 (bewerkt) Welke dingen Fleur? 1 mei 2017 bewerkt door Soothe lettertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Vooral LDH (lever-pancreas-hart-spier). Referentiewaarden <250 en ik scoor 628Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Neutrofielen. Totaal 7546' referentiewaarden 1340-5860 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Leucocyten 10170. Referentiewaarden 3700-10000. Ijzer, eiwit, cholesterol ldh en non-hdl, transaminise ast(got) liggen hoger maar niet enorm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Dank je Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Bloedwaarden interpreteren kun je toch beter aan een arts overlaten, lijkt me. Toch niet zo erg om even te moeten wachten tot de huisarts er weer is, Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Lieve Fleur,misschien toch beter even op de arts wachten,anders maak je je misschien onnodig ongerust wanneer we hier allemaal dingen gaan roepen? fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 (bewerkt) Ow ik lees nu bovenaan: Index hemolyse - sterk hemolytisch serum: onderandere volgende paremeters kunnen significant gestoord zijn (>10%) : Â de resultaten worden onder voorbehoud gerapporteerd...en dan een hele oplijsting waar ook LDH bij staat. Wat is dat nu voor zever? 1 mei 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Bij bloedonderzoek krijg ik ook mijn waarden te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Inderdaad beter aan de arts overlaten miss...raar papier. Ik kreeg t eerder ook niet in de bus. Nu wel omdat ik een afspraak moet maken bij de cardioloog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 4 minuten geleden zei Bor: Â Die verteld alleen wat ik anders moet doen en dat is veel! Namelijk alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Dit zijn allemaal bijzondere waarden Fleurtje. Alleen LDH al. Inderdaad beter op de arts wachten. Sowieso nooit teveel op ziektes googelen. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Sugartje wat ik nog vergeten ben te vragen, heb je eigenlijk wel een tuintje of een balkon? Woehahahahahahahaha.Ben werken mensen doeiiiiiiiiiiiiii rapilos en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lost Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bor: Â Hahaha!!! Het was mijn geharrewar hoor...in de war...warrig! Het moet jowan zijn maar ik tiepte Rowan...en nu heb ik ut ook in m`n systeem!! 1 mei 2017 bewerkt door Lost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 (bewerkt) Heb ik natuurlijk al gedaan soothe . Zal maar denken dat t zoiets is als een bijsluiter lezen. Daar ga je ook meestal al dood aan voor je begint 1 mei 2017 bewerkt door fleurtje Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lost Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 36 minuten geleden zei fleurtje: Kent er iemand wat van bloedonderzoekresultaten? Ik kreeg ze een paar dagen geleden binnen. Huisarts is met vakantie tot eind deze week en dr google is ni aardig Niet gaan googelen @fleurtje, gewoon op de huisarts wachten, als er iets aan de hand was had een waarnemend huisarts je wel gebeld. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden