Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 april 2017


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
UItgeslapen hier. maar ben nog op tijd om Suiker uit te zwaaien zie ik.... 
Eerst maar even een bakje doen
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
En jaaaaa, voor de allerlaatste keer de deur achter je dicht trekken... 
Hoe graag ik ook wilde verhuizen vaak, die laatste keer de deur dicht vond ik altijd 
iets .. .uhm.... nou... uhm... tis zo definitief.... vond het altijd een moeilijk moment... 
Maar Suiker.... vanavond slapen jullie in je nieuwe huisje.... blij voor je dat het nu 
zo ver is... 

En Lars, pluim voor jou! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne en Fleurtje, over een half uur sluit ik ongeveer de computer af. 18 jaar heb in dit dorp gewoond, waarvan 5 jaar in dit huis. 2 geweldige kinderen in dit dorp gekregen. Toch afscheid met een klein traantje.

Dank je Lieselotje

bewerkt door Suikertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

succes Suiker!! morgen is het voorbij moet je maar denken. Zo snel gaat zo'n dag gelukkig ook, met al dat gedoe.

Vodaphone, Kijkshop, kijk nog maar snel op google, om niet te duur uit te zijn. Ik had geluk, een goede smartphone met groot abonnement voor 10,= per maand

bij mobiel.nl maar zo'n aanbieding is er niet zo vaak. Gelukkig veel concurrentie dus veel moet het niet kosten.

Oh ja en in jullie woning kun je gewoon meesurfen op anderen mits je hun code mag lenen. Doen buuf en ik ook als er storingen zijn. En op ziggo kunnen 2 aansluitingen legaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...