Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Laatste keer thuiszorg voor refusal inname vanmorgen. Geen idee hoe dat vanaf vrijdag gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Ze zullen eerst moeten zorgen dat er medicatie is. Ik heb tot en met maandag medicatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Als ik medicijnen mbt suiker maar heb, rest maakt me niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Haha, schoot me vannacht ineens te binnen. Zal je de inhoud van mijn mailbox wel doorsturen. Bel vandaag eigen apotheek op voor extra voorraad. Kunnen ze dan nog bezorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen frummers. Zo, weer terug naar gewoon. Het waren leuke dagen, maar 'gewoon' is ook weer fijn. Eerst maar koffie en thee. Het schijnt mooi en zonnig weer te worden vandaag.. Voorlopig maar even nog lekker binnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Dank je wel Yvonne, Jij bent vroeg vandaag. Het is wel koud, gelukkig is de gaskraan nog niet dicht gedraaid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen. Suikertje wat vervelend al dat gedoe. Lars, hoe is het met je ? yvonne... dank voor je opbeurende zonvoorspelling. Lekker vooruitzicht. Rustige dag hier. Cito-toets voor dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen Lika, wens je dochter veel succes met de toets en mams natuurlijk ook Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Succes voor jouw dochter Lika. Inmiddels hoost het hier.... ach ja..... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Waarom laat je voor de zekerheid geen foto maken Lars. Sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen moet ik zo krabben denken jullie? Bah, na vrijdag meivakantie en dan dit weer Wie weet kunnen we gaan skiën ofzo ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Kop op Vol, nog een paar dagen... dan heb je vakantie toch? En hier schijnt de zon inmiddels weer, hihi.. Luitjes, ik ga aan de slag. Lars, even naar de huisarts hoor. Suikertje, sterkte , hoop dat je je wat beter gaat voelen in de loop van de dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Dat denk ik niet, Vol. Dat weet ik wel zeker, tenminste hier in noordelijk limland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Zit me net te bedenken dat ik trots op mezelf ben en op jullie eigenlijk ook. We hebben onszelf toch maar mooi heel serieus genomen en zijn goed voor onszelf gaan zorgen. Dat is knap en vergt moed, Yes! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars jowan Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Weer een aantal spannende dingen op het programma vandaag. Ik ben blij dat ik er met een fris hoofd aan begin, maar verwacht achteraf wel een enorm inzakmoment. 'U ontvangt geen 2000 euro en gaat rechtstreeks naar huis'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars jowan Nadia Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Zolang je maar niet naar de gevangenis gaat Nadia Heb je voor jezelf gezorgd voor als je thuiskomt? Pak koekjes en lekkere stoel voor jezelf gereserveerd? Warme kruik en goed boek klaargelegd? Succes in ieder geval. Ik moet weer rennen dat forum ook altijd...slecht voor de time management. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen! Dag drie zonder alcohol inmiddels achter de rug, en de mist klaart weer een beetje op, vervelende gedachten over spijt en schaamte drijven langzaam steeds verder weg. Of het is gewoon omdat de zon schijnt Mijn dochter heeft ook citotoets. Blij dat daar het schooladvies niet meer van afhangt! Ja Lika, het voelt bij mij ook goed om ergens aan te werken. Goed dat we dat hier doen! Ook al loopt dat niet altijd even soepel, best iets om trots op te zijn! Verders iedereen succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Dagpact Lars jowan Nadia Reacher Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goede morgen. Viel gisteren alleszins mee, dat weer. Nog lekker in de tuin in het zonnetje kunnen zitten, in m'n t-shirtje. Korte broek had ik godzijdank (zowel voor mezelf als voor de 'toeschouwers') niet bij me. Alleen 's avonds laat op de terugweg door een fikse natte-sneeuwbui heen. jOwan, ik heb je niet zien zwaaien. Misschien reed ik te hard.. citroentje met een top van 170. Even de bekeuringen afwachten. Hier nu ook strakblauwe lucht en temperatuur is vanaf -3 alweer opgeklommen tot 5 graadjes boven nul. Vandaag geen BOB maar wel droog. Vandaag ben ik de KOH. (Kan Ook Heelgoedzonder). jowan, lady jane en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen allemaal, Slechte nacht gehad Rusteloos, weet ik veel. Net een rekening gedeclareerd bij de zorgverzekering Doorgescand Pffff, toch wel een beetje trots op mezelf, voor het eerst dat ik dat zelf gedaan heb. Met een briefje erbij hoe ik het moest doen welliswaar, maar toch.. Het wordt ons niet makkelijk gemaakt, met dat scannen en zo Heb hier bijna een uur computerles voor gehad Rekening in een envanlopje en hop op de bus; 10 keer sneller,10 keer minder stress en 10 keer eenvoudiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goedemorgen, Ja je moet met de tijd mee rapilos, valt mij ook niet altijd mee hoor met de computers. Blij dat het gelukt is. Ik heb inmiddels de apotheek gebeld en het is in orde rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden