Spring naar bijdragen

Zondag 9 april


Vasja

Aanbevolen berichten

Hahahaha Fleur, wat een heerlijk mens ben je toch. 
Maar Suiker heeft gelijk hoor... als de buurman straks in de tuin gaat werken of aan jou komt vragen 
of je nog wat ruimte in de vriezer hebt voor hem omdat hij te enthousiast vlees heeft ingekocht weet 
je dat het foute boel is... Grap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rapilos, ik ben niet zo'n rijgraag mens en vind de mede rijdenden ook vaak niet zo aardig. Maar dat geldt  in de hoofdstad ook voor fietsers, wandelaars, ov-gebruikers....( krabt zich op hoofd en vraagt zich af waarom zij ook alweer zo graag hier wilde wonen)

Ik heb meerdere malen een gezellig onverwacht samenkomen van mensen georganiseerd door iets langer over inparkeren te doen. ( vond zelf dat het best aardig ging) In bochten op de snelweg heb ik altijd een pretparksensatie. En ik ben als de dood voor pretparken! Woesj....ogen dicht en daar gaan we. ( o, nee, ik rijd! Ogen open en remmen! Oh, nee is snelweg, niet remmen, beetje gedoseerd)

Ik mijd het rijden zo'n beetje en dat is niet verstandig. Want eigenlijk rijd ik goed, zegt men. En het is een kwestie van veel doen, zegt men. En het is al meerre malen heel handig geweest dat ik het kan, zeg ik. En soms heb ik zo'n heel stoer gevoel als ik rijd. Zo, vrouw van de wereld hier ben ik gevoel. En dat is dan ook zo. Maar dan heb ik vaak wel een zonnebril op;-) 

wat ik maar wil zeggen: Go Rapilos! You rock en je doet het goed. Daar heb ik bewondering voor.

 

(nu kwam er net een dochter hier verliefd mij aan zitten kijken, we gaan zwemmen. Laters!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze leven!!! Heb ze beide gehoord. Nu kan ik gerust beetje opruimen..grapjassen! :D

Toegegeven, vannacht dacht ik de eerste seconden dat hij een vriendinnetje in huis had maar zo pijnlijk kon da ni zijn toch...ook ni na 20 jaar ofzo.. dat ie een slechte droom had is niet één seconde in me opgekomen. Miss moet ik dringend de volgorde in mijn hoofd omgooien naar slechte droom, slechte sex, vermoord.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N.a.v. Het draadje gisteren: Smaragdenpracht wat erg die maagpijn! Mijn zus heeft een bacterie die ze niet weg krijgen waardoor ze bij perioden dreigt een maagzweer te krijgen. Ze ziet dan grauw van de pijn :( Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Terug naar vanochtend: wat spannend allemaal fleurtje! Het lijkt wel zo'n film van Hitchcock waarbij een man gebonden aan huis een misdrijf ziet gebeuren bij de buren. 

Sterkte met de auto Rapilos! 

Lika :D Ik krijg bijna zin om mijn rijbewijs te gaan halen als ik jou lees. Gezellige onverwachte bijeenkomsten veroorzaken door inparkeren. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opruimen......

Nu ik mijn toekomst overdenk en daar ideeen over krijg, wordt het hebben van een hoop (overbodige?) spullen , dingen en zooi een echt sleepanker wat me tegenhoudt. Ik woon alleen in een gezinswoning in een rij en bijna elke kamer staat vol. Behalve beneden in de woonruimten. Er is iets in me wat me tegen houdt, ik maak soms enthousiast een begin, maar ik zet zelden echt door. Ik krijg vaak niets uit mijn vingers.

Soms, denk ik, ligt dat aan mijn huis. Als ik net als vorige week op een andre plek ben, ben ik veel creatiever, activer en beweeglijker.
Mijn huis is mijn oude "gebruikershol". Daar wijt ik het vaak aan, maar heel zeker ben ik daar niet van. Ik heb dit al mijn leven wat ik me kan herinneren. Ook al voordat ik teveel dronk. Toen woonde ik overigens in andere huizen...

Het stoort me echt. Ik denk dat ik er nu eindelijk eens werk van wil/moet maken.

Heeft er iemand herkenning?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei roodborstje:

Ik ben wat dozen op zolder aan het opruimen. Opruimen helpt om het hoofd ook leeg te krijgen.

 

Mijn vrouw krijgt Zyprexa sinds een aantal dagen om het hoofd leeg te krijgen.

Heeft wel eigenaardige bijwerkingen, lees ik net. :blush:

Zelden voorkomende bijwerkingen (die kunnen voorkomen bij maximaal 1 op de 1000 mensen) zijn
onder meer verlaging van de normale lichaamstemperatuur, afwijkende hartritmes, plotselinge
onverklaarbare dood,
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja jowan, herkenning. Ook hier een te vol huis wat maar moeilijk leger wordt.
Wat me ook tegenwerkt is het gescheiden ophalen van 'afval'... vroeger gooide je alles op een hoop op de stoep
tijdens 'grofvuildagen' en dan waren er altijd van die 'morgensterren' die daar de bruikbare spulletjes nog uit zochten.
Tegenwoordig moet je bij elk item nadenken waar het naar toe moet.. dat maakt het voor mij bij voorbaat al een hels karwei.
Dan heb ik het nog niet eens over het her en der heenbrengen.. met stekker en herbruikbare goederen naar 'Het Goed', chemisch gratis naar het grote depot,
en dan ook nog oppassen of dingen niet versleten of vlekkerig zijn, anders betaald storten... weggooien is business geworden.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...