Spring naar bijdragen

Zondag 2 april 2017

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Klinkt zo gezellig bij jou Lars!

Heerlijk geslapen. Om 10.00 uur moeten we het huisje uit zijn. Dus zo ontbijten en opruimen. Daarna nog zonnige zeedag voor de boeg. 

Geen moe hoofd. Gewoon aan de gang. Fijn.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vandaag een beter gevoel. Week van 10 april (heb ik weekje verlof) naar de dokter met dochter, beiden bloed laten testen en dan ineens even hartgedoe bespreken. Zien hoe zij reageert.

Bolletje, jij hebt altijd van die hilarische beelden. Moet altijd grijnzen als er eentje passeert.

Gisteren heeft t toch geregeld geregend hier. Vandaag een :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net met de hondjes een stuk gelopen over de Holterberg. Oowww... lekker hoor zo met zo'n door de nevel heen brekend zonnetje,
vogelbedrijvigheid, geurend bos, nauwelijks een mens te zien en horen...
Kreeg me daar ineens een trek!! niet normaal.. trek in vakantie. 'k Wil wég..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan hoor Spirit. Kunsttanden zijn breekbaar. 

Kohtje: dit is nét genoeg voor twee personen: voor Jannigje en mij. Eventueel mogen anderen aanschuiven, mits zij  niet vreugdevol zijn. Of tenminste alleen van binnen glunderen en het fatsoen hebben om dat niet te laten blijken.  :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, middag allemaal. Rustig hier. Hopelijk zijn jullie aan het genieten van het voorjaar! Gisteren een beste fijne dag gehad met het gezin de natuur in. Nu weinig. Aan de ene kant prettig en aan de andere kant niet: hoofd maakt al zoveel overuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...