Antoinnette Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goedemorgen, het is weer licht buiten, de dag is weer begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goedemorgen Lars, heb je weer de zorg voor je kleindochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Ik wens je weer een hele fijne dag Lars met je familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goedemorgen! Fijne dag vandaag..wederom zonnig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Klinkt zo gezellig bij jou Lars! Heerlijk geslapen. Om 10.00 uur moeten we het huisje uit zijn. Dus zo ontbijten en opruimen. Daarna nog zonnige zeedag voor de boeg. Geen moe hoofd. Gewoon aan de gang. Fijn.  2 april 2017 bewerkt door Lika Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goede morgen. Dagpact: Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goeie morgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar.  De zon schijnt hier uitbundig, genieten dus lui.  Sita2 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Koffie. Lekker ik ben net aan 't eten. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goedemorgen allen Geniet er nog even van Lars en Lika Ik ga naar het tuincentrum vandaag voor de moestuin. Zal wel super druk zijn xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Even goedemorgen wensen, en dan weer weg Met de tuut natuurlijk Doorzetten zullen we Fijne zondag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goedemorgen! Vandaag een beter gevoel. Week van 10 april (heb ik weekje verlof) naar de dokter met dochter, beiden bloed laten testen en dan ineens even hartgedoe bespreken. Zien hoe zij reageert. Bolletje, jij hebt altijd van die hilarische beelden. Moet altijd grijnzen als er eentje passeert. Gisteren heeft t toch geregeld geregend hier. Vandaag een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Spirit, petje af hoor! Goed gedaan gisteren! Zou zonde zijn moest je je tanden nu breken. Waar zit erik eigenlijk? Nog met zijn poep in de zon? Ik ga nog ff aan de poets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Net met de hondjes een stuk gelopen over de Holterberg. Oowww... lekker hoor zo met zo'n door de nevel heen brekend zonnetje, vogelbedrijvigheid, geurend bos, nauwelijks een mens te zien en horen... Kreeg me daar ineens een trek!! niet normaal.. trek in vakantie. 'k Wil wég.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Dagpact: Lars Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Ik heb geen zin in vandaag, geen reden of aanleiding toe. Naja, die dagen zitten er ook bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goedemiddag. Hier nog zo een Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Gaan we samen er lekker helemaal niks van maken vandaag Jannigje  Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 En als we dat goed hebben gedaan mogen we vanmiddag dit:Â Vasja en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Per persoon, Reacher?? Ziet er uit als voor vier personen. Smakelijk alvast. En toch ook wel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goed gedaan hoor Spirit. Kunsttanden zijn breekbaar. Kohtje: dit is nét genoeg voor twee personen: voor Jannigje en mij. Eventueel mogen anderen aanschuiven, mits zij  niet vreugdevol zijn. Of tenminste alleen van binnen glunderen en het fatsoen hebben om dat niet te laten blijken.  Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Ik ga weer even verder, alvast tafel dekken en cupcakes bakken enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goedemorgen, middag allemaal. Rustig hier. Hopelijk zijn jullie aan het genieten van het voorjaar! Gisteren een beste fijne dag gehad met het gezin de natuur in. Nu weinig. Aan de ene kant prettig en aan de andere kant niet: hoofd maakt al zoveel overuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Zo is het, Spirit, erg jammer. Maar ik denk dat het nog wel gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 @Reacher dat ziet er lekker uit! Dat vind ik nou eens een goeie actie op je niet-vreugdevol voelen; jezelf trakteren op iets lekkers. Ik hoop dat je het echt doet ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden