Nadia Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ja, morgen vroeg werken en daarna afspraak in het ziekenhuis voor iets in mijn gezicht. No way dat ik daar wil zitten met zelfs maar het idee van een kater! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Nadia, Ik vind je toch een kanjer Dat is gek he, gaat het de hele dag goed, en dan ineens.. Fijn, dat je het deelt Besef, het zijn maar moment opnames he Het gaat altijd weer over Lars , Ook weer overleefd dus Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Het zakt alweer rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 (bewerkt) Gelukkig Nadia. Rottrek maar je wordt er wel heel sterk van. Ja je weet het niet maar ik houd je al een tijde in de gate. 26 maart 2017 bewerkt door bolletje Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Mensen,ik ga nog een paar uurtjes werken Na een bewolkte dag, schijnt de zon nu weer volop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ja lieve het gaat weg. Het zit nu nog teveel in je systeem. Ik heb haast nooit trek meer, en als het er wel is hecht ik er geen waarde aan. Is het zo weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Bolletje, zolang je die dragonder van 120 kilo niet achter me aanstuurt, vind ik het best smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Niet leuk, maar wel fijn om te lezen...je staat niet alleen. En af en toe koppie erbij houden, niet alles geloven wat er in je bol gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Lars: Ik probeer dan te denken dat degene dat kan. Dat ik dat niet kan 1 glas drinken. Snap het gevoel wel. Probeer zo weinig mogelijk bezig te zijn met drank bezig, ook niet dat die ander het wel en jij niet kan. Indirect ben je dan toch nog steeds bezig met drank. Dus het helpt niet om zo te denken. Ik zocht altijd afleiding en wist dat die trek maar zo'n 20 min duurde en dan weer weg ging. Zet er iets positiefs tegenover, en vergeet niet jezelf een schouderklopje te geven. Dat is heel belangrijk 26 maart 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik heb een halve gebraden kip gekocht, daar maak ik straks puree, koolrabi en winterwortel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Doorgefietst na de volley en bijna 2 uur uit de wind in de zon op t strand paradijsje gespeeld. Wow! Terras tjokvol en ernaast bij een schutting prive plekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 20 minuten geleden zei lieve: Lieve waarom ga je op een terras zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 26 minuten geleden zei lieve: Het is niet gezellig Lieve je krijgt trek en maakt het moeilijk voor jezelf. Gezellig wordt het wel als je er geen moeite meer mee hebt. Mensen kun je ook bekijken op een bankje. Ik denk dat je beter gewoon een hele tijd de drank niet moet opzoeken. Als je je voet verstuikt moet je ook niet 4 dagen daarna weer gaan lopen. Dan val je zeker. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Karamelijsjes helpen ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 (bewerkt) Lars waar ben je dan mee bezig? Waar denk je dan aan? Ben je ook wel eens angstig dat je nooit meer kan? Soms had ik dat heel lang geleden. Toch, als ik me concentreer kan ik de trek oproepen. Ik hoef dan alleen maar te denken aan die kick die ik er van kreeg. En misschien is dat bij een ieder van ons, iedere keer die grote behoefte aan die kick, het in je maag voelen glijden het zaaaalige gevoel in je hersenen het vergeten, minder geremd zijn. Kijk en daar is mijn trek. En daar heb ik helemaal niet veel voor hoeven te doen. Nog in geen 2 minuten heb ik hem opgeroepen. 26 maart 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ja drank voor slapen een gesprek voeren, naar de dokter, op een uitslag wachten enz. We dronken overal voor. Maar we hadden niet, tenminste ik, in de gate dat de problemen juist veroorzaakt werden door de drank. Ja Lars ik heb geen pasklare oplossing. Weet alleen dat een leven zonder drank, voor mij heel waardevol is. Ik voel eerlijke gevoelens en dat is fijn. Hoop dat jij de drank ook uit je hoofd kan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Hier zit er nog 1. Maar was net wel heel blij toen ik de hond uitliet dat ik gewoon rechtuit naar binnen kon lopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Geduld is ook niet eenvoudig Lieve, zeker als je het moeilijk hebt. Het is ook nogal een klus he! Het klinkt simpel "we nemen de eerste niet", maar dat is niet altijd zo gemakkelijk. Afgelopen vrijdag hadden we generale repetitie voor het concert van vandaag, naderhand liep ik met een paar mensen terug, zij gingen nog even een café in voor een "welverdiend wijntje". Ga je mee? Nee, ik ga naar huis. Niet erg, maar toch even iets van: zij kunnen wel.......... Maar ach, dat was mar een moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 We hebben een prachtig concert gehad! Heel mooi, aangrijpend ook. Daar moet ik echt van afkicken. Na elk concert hetzelfde, het hoort erbij, maar dat is niet altijd leuk. Maar goed, nu op naar Mozart en Schubert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik kreeg van mijn mede alten een bosje bloemen, daar schoot ik helemaal van vol. Zo lief vind ik dat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 en hoe ging je concert, is belangrijker toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Dank je Lars, ja dat is echt fijn. De laatste weken zijn op zijn zachts gezegd akelig geweest, en daardoor was dit concert extra emotioneel. Maar ooh, wat kan muziek mooi zijn!!!! En wat een feest dat ik dan zelf mee mag zingen. Dat probeer ik me maar elke keer voor ogen te houden als ik de moed weer kwijt ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Het was een prachtig concert Lady Jane, wij vonden het zelf mooi en het publiek, waaronder ook de nodige oudleden, vond het prachtig Ik heb wel een traantje gelaten aan het eind, dat was goed en mocht van mijzelf (en van de anderen ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Wat fijn Jannigje. Heb je toch maar mooi gedaan en van kunnen genieten! Daar heb ik bewondering voor. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden