Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Op deze ondanks het mindere weer een goede dag gewenst Ik kon moeilijk in slaap komen, maar toch een goede nachtrust gehad 17 maart 2017 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goedemorgen Lars, nog teveel adrenaline in mijn lijf denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Ik blijf wel in Drenthe wonen, maar wel naar een grote plaats. Nooit eerder gewoond, maar vind ik niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Mijn enige voorwaarde is dat ik niet verder van mijn kinderen af wilde wonen, ook al zie ik ze nu niet, maar wat niet is kan ooit komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goeiemorgen Lars en Suikertje. Suikertje, wat fijn voor je, een nieuwe start! Nog plannen , mannen, voor het weekend? Kleindochter komt zo, ik denk erover om voor de eerste keer naar het zwembad te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Dat klinkt positief Suiker, goed zo, geef niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goedemorgen Nancy, geen speciale plannen. misschien beetje alvast wat rotzooi weggooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Ik zal vandaag of morgen ook nog boodschappen moeten doen. Moet er nu nog niet aan denken. Ga ik dus ook nog maar niet doen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goedemorgen allemaal. Rustige dag voor de boeg. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goedemorgen! Suikertje, nog gefeliciteerd met fijne nieuws! laatste werkdag van deze week, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goedemorgen Lika en Vol, dank je wel Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 (bewerkt) Tip voor mensen die geen plannen hebben: http://gaiazoo.m16.mailplus.nl/nct34127370/jbGvMss48vK8KfQ 17 maart 2017 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goedemorgen allemaal. Net alsof de zon mooier schijnt dan anders. And in case I won't see you, goodmorning, goodevening and goodnight Dagpact: Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Ik sluit me volledig bij Lars woorden aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Heb je een mail gestuurd Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goedemorgen allen ^^ een prachtige dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 27 minuten geleden zei Vol: Tip voor mensen die geen plannen hebben: http://gaiazoo.m16.mailplus.nl/nct34127370/jbGvMss48vK8KfQ Wat leuk, Vol, zo'n dwergnijlpaardje. Wel wat ver weg, Kerkrade, anders zou ik wel gaan. Goedemorgen Vol, Vasja en Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 @Jannigje hoe voel je je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goedemorgen lieve mensen. @Jannigje bizar maar of zo fijn! Dagpact: Lars Quinn Lieselotje Hele fijne dag allemaal Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Dagpact: Lars Quinn Lieselotje Reacher Alsnog gefeliciteerd met je goede nieuws Suikertje! En sterkte Fleurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goedemorgen frummers. Geen zon, maar ook nog geen regen... Jeetje, wat heb ik geslapen, en gedroomd. Ik ben er moe van. Toch maar eens goed gaan nadenken waar dat allemaal vandaan komt.... Eerst maar een bakje. En terwijl ik typ dat er geen zon is zie ik een heel verlegen zonnetje schaduw werpen op de haag in de tuin en het verlegene maakt plaats voor een gulle lach Zo zie je maar weer, hij is er... ook al zien we hem niet altijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Suiker, wat een heerlijk nieuws. Ben oprecht blij voor je, en wat fijn ook voor Odie. Kan me indenken dat je vannacht nog vol adrenaline zat. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Dank je wel Reacher en Yvonne, Hoe is het nu met je computer Yvonne, nog steeds last van opstartproblemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Morge Bolleke. Vandaag maar weer braaf aan de rusttijden gaan houden meis. Anders komt het op zijn kont verkeerd hoor. En als jouw lijf niet vanzelf een seintje geeft dat je moet gaan rusten is het misschien handig om een wekker te zetten die afgaat op het tijdstip dat je even plat moet? De omgekeerde methode dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden