Soothe Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Bij plotselinge stress en angsten, ziekte, uitputting ook drugs kunnen dit soort zaken gebeuren. Even over mezelf. Ik ben geen drugsgebruiker, Ik vond de drank al genoeg. Ik dronk in de pizzaria bij mijn huis bier,veel bier.Je verliest je vermogen om juiste inschattingen te maken en dus ging ik buiten met iemand hash roken. Ik weet niet hoe sterk het was. Het was van een megaroker! Ook was mijn lichaam niets gewend op dit vlak.Gevolg, ik werd erg beroerd begon te zweten en erg duizelig, dus ik ging richting huis. Ik was te ziek om me op te frissen en ging aangekleed op bed liggen. Toen kreeg de slaapkamer allerlei kleuren. Rood, dan weer geel, dan blauw. ik wilde m'n riem losmaken, maar kon me niet meer bewegen en keek op m'n eigen lichaam neer! Het was een enge ervaring. Niet tot bewegen in staat en kon op mezelf neerkijken. Ik weet nog dat ik dacht "ik hoop dat hetmorgen weg is" ik viel in een diepe slaap en 's ochtends was het weg. In dit geval riep de drug de 'uitreding' op. Jazeker, het kan spoken in de kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Is toch flippen in vakjargon? Ik voelde me zeker een soort flipper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Ik heb het 1 keer meegemaakt en koester dit als een vd meest spirituele ervaringen ooit. het past hier niet als verhaal, te persoonlijk. Maar omdat het niet iets is wat vaker gebeurt heb ik het gekoesterd, en nog. Zoals jij, Lika, het beschrijft, ben ik het met Soothe eens; zoek uit wat het voor je betekent, liefst onder goede begeleiding. Het klinkt als zelfbescherming en de uitkomst zou wel eens veel voor je kunnen gaan doen. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Ook goed Bor. je ziet ik ken die wereld niet. Combi met drank is vast ook geen succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Lars, Mag zeker niet gebeuren. Is de moderator ingelicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 (bewerkt) Bij Windows computers kun je op de volgende manier zien waarom je computer traag is. Druk Control-Alt-Del en kies "Taakbeheer" uit het menu. Selecteer tabblad "Processen". Kijk welke toepassingen of achtergrondprocessen de meeste resources gebruiken. Resources zijn processor, geheugen, schijf en netwerk. Het probleem bij traagheid zit hem meestal in processen met een hoog gebruik van de processor (CPU). Of je er ook iets aan kunt doen, en wat dan wel, is natuurlijk nog iets anders. Maar soms brengt dit je al op een idee. 9 maart 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 PB's zitten niet in je profiel maar bij een aparte rubriek "berichten". Bij iemands profiel zie je wel de forumberichten die deze persoon geschreven heeft. Dat is normaal. Heb je je misschien vergist, Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Aanvulling op Bob, Ook kan je bij taakbeheer opstarten aanklikken. En alle opstart bestanden uitzetten, behalve de scanner. Opstarten vertraagt ook erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Nu je het zegt Bor, deze kon ik ook lezen, was idd vanmorgen ergens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Ja zo'n melding stond er vanmorgen ook Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Moet ik alvast al mijn pb´s verwijderen en mijn pb box sluiten? Of is de moderator er al mee bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Hup naar je therapie Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Lars, hebben ze je misschien een mailtje gestuurd naar je mailadres? Kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Lijkt me handiger dat de moderators nu gewoon even iedereen inlichten die dit gelezen hebben in plaats van te reageren op 1 forumdeelnemer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 2 uur geleden zei Bor: Spud; Wat doe je toch allemaal? Slaap niet, slaap toch wel maar droom van niet, zie dingen niet of zie dingen toch wel..huh? Geen idee, maar het was er al voor de Champix dus neem aan dat dit geen bijwerkingen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Hoi allemaal. Lika, het klinkt als depersonalisatie. En ja, ik herken het, heb daar ook "last" van gehad. Maar hoe het ook heet, ik ben het met LadyJane eens dat je dit het beste kunt bespreken met iemand die er verstand van heeft. Je geest heeft een reden om 'zich zo te gedragen', en daar kun je mee geholpen worden. Het is wat anders dan uittreden. Kon je therapeut je daar ook niet meer over vertellen dan?? En Lars, hup, lekker naar therapie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Nou stuurde ik eigenlijk al amper pb's. Naja, een gewaarschuwd mens......enz Bedankt voor de oplettendheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Ik mis m'n therapie, ik mis m'n therapeute Tja, na 5-1/2 jaar ook niet zo gek....loskomen vind ik maar moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Wat is een pb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 (bewerkt) pb is een persoonlijk bericht die je kan sturen naar een andere forummer. daarvoor moet je het envelopje rechtsboven aanklikken. Dit bericht kan jij en de ontvanger dan alleen lezen, is niet openbaar 9 maart 2017 bewerkt door Suikertje toev Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Ah. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Ik weet niet hoe het verkeerd is gegaan maar ik had een pb gestuurd, en dat is verkeerd gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Lika ben jij soms hooggevoelig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Spirit relax, hou je koppie erbij...je maakt jezelf dol met je gedachten, dat is niet de werkelijkheid...even letterlijk je verstand erbij houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden