Spring naar bijdragen

Donderdag 23 februari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

 

Er is een lekker fris Hollands briesje hier, afgezien van het feit dat de NS een rampen scenario alweer overbodig uit de kast heeft getrokken, niks aan de hand :-)

Ik ben afgezien van het stoppen met drinken ook bezig met het matigen van koffie en dat is echt een hele positieve. Ik ben dol op koffie maar dronk teveel, heb mezelf een week met pijn en moeite op 0 gezet (de ontwenningsverschijnselen waren langer dan alcohol, duurde vijf dagen) en ga nu van 2 bakken per dag echt genieten. De eerste vanochtend om zes uur was de beste bak die ik ooit geproefd heb. Godendrank!

Een prettige dag allen en upwards and onwards!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je gelijk hebt met de storm Tom, vervelende is dat je het nooit zeker weet. 
Als NS niets zou doen en de storm wordt inderdaad zo heftig als men heeft voorspeld dan rolt 
heel Nederland ook over ze heen, ze kunnen het gewoon nooit goed doen.
En Suiker, ja, ik duim heel hard voor je dat de boom het houdt.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat een storm al buiten zeg, pas vanavond kun je zeggen of er echt niets aan de hand is geweest ;)

Ik ben blij dat ik lekker thuis ben vandaag, alleen rond 11uur een telefonisch overleg.
Bijna vakantie hoor, geen pittige werkzaamheden meer op het werk deze week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Straks mijn bakje krokussen maar eens van het balkon halen, voordat het van 6 hoog af, naar beneden vliegt

Vroeg naar bed gegaan, dus vroeg uitgeslapen
Hele dag weer vrij
Mmmm. wat zal ik eens gaan doen vandaag ?
Straks ben ik nog blij dat ik weer aan het werk kan,ha,ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguuhh

tis gister maar allemaal net goed gegaan, had in de loopt van de avond nog een pest humeur en was bijna voor de bijl gegaan met mn eigenwijze kop, heb maar een oxazepam genomen en mn best ingedoken en ben best wel blij dat ik dat gedaan heb kan ik jullie nu wel vertellen........

dus droge afmelding voor gister

Dagpact:

Bor

Lars

Reacher

MarQ

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen.:)

Kruidje naar yoga? Dat wil ik binnenkort ook gaan doen. Er zit iemand achter de apotheek bij mij, dus lekker dicht bij.

Rapi lekker niksen.

Ik hoop dat we van de storm hier ook iets merken. Vind het altijd heerlijk. Heb ik over gehouden uit Scheveningen. Daar ging ik  met mijn pa altijd wandelen:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei tomtom2:

Goedemorgen.

 

Er is een lekker fris Hollands briesje hier, afgezien van het feit dat de NS een rampen scenario alweer overbodig uit de kast heeft getrokken, niks aan de hand :-)

Ik ben afgezien van het stoppen met drinken ook bezig met het matigen van koffie en dat is echt een hele positieve. Ik ben dol op koffie maar dronk teveel, heb mezelf een week met pijn en moeite op 0 gezet (de ontwenningsverschijnselen waren langer dan alcohol, duurde vijf dagen) en ga nu van 2 bakken per dag echt genieten. De eerste vanochtend om zes uur was de beste bak die ik ooit geproefd heb. Godendrank!

Een prettige dag allen en upwards and onwards!

 

Ik ben sinds begin januari ook gematigd en uiteindelijk helemaal gestopt met koffie. Zorgt er voor dat je echt veel alerter en beter gaat voelen :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kruidenthee67:

Goeiemorgen,

 

Ik kom weer eens een kijkje nemen hier.

Mag zo naar yoga...zó fijn. 

Fijne dag allemaal.

Ik ga vanavond voor het eerst naar Yoga hier in de buurt, als student ook gedaan dus is niet nieuw . .maar wel weer nieuw in mijn leventje nu. 

Verder heftige boodschap hier in dorp/school, kon meiden gelukkig net voor schooltijd nog voorbereiden en hopelijk na school verder gaan op waar ze in de klas mee bezig gaan vandaag. (Jong schoolgenootje overleden)

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Dagpact:

Bor

Lars

Reacher

MarQ

Kohtje

 

Ik laat vandaag die witruimte om de namen heen maar lekker staan. 
Zal de bedoeling van de makers van dit forum wel zijn dat we lekker de ruimte krijgen.
 

Oei, Vol.. nare berichten. Ik heb dat tijdens mijn kleuter- en lagere school periode drie keer meegemaakt. Daar werd
toen niet veel aandacht aan besteed, zelfs een beetje schimmig over gedaan.
Tere kinderzieltjes toen nog, hè? Niet teveel belasten met grote-mensen-dingen als dood en verderf...
Maar man, o man... dat hakte d'r in. Juist als je zoveel moet raden...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...