Antoinnette Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen Wens allen een goede dag. ik ga er weer voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Hallo Suikertje. Goedemorgen. Je klinkt wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen lika, ja ik ben redelijk goed wakker geworden, dat geeft me hoop. en jij? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Ha, hoe heb jij geslapen dan? Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 (bewerkt) Ik ook goed geslapen. Mezelf nu weer uit bed getrokken. Ik ga douchen eten en zien wat de dag verder brengt 16 februari 2017 bewerkt door Singbluesilver Toegevoegd Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen frummers. Geen zon vanmorgen , gek, was al helemaal aan het lentegevoel gewend. Afijn, die fout maak ik elk jaar, dus niets nieuws onder de uhm.... hij ís er dus wel Uitgeslapen, maar koffie en thee staan inmiddels klaar. We gaan er een mooie dag van maken. En net als de zon zitten de kleine dingen die het leven mooi maken en glans geven vaak verstopt...... oogjes dus goed gebruiken.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Dagpact : Lieve kohtje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen! ik vrees dat ik vandaag veel spierpijn ga krijgen van de Piloxing-les gister. Wel heerlijk 1,5uur heel intensief bezig geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen Koh, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen Koh, Yvonne en Vol, Wat houdt Piloxing in Vol, nooit van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen allen Sterkte voor wie dat nodig heeft vandaag (lieve Jannigje) En toch ook een mooie dag toegewenst Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen Suiker... Ik had er ook nog nooit van gehoord, dus net even op google gekeken.... Pittig hoor: mix van Pilates, boksen en dansen... met een fimpje... pffffff. Dat Pilates herken ik er overigens niet in, heb dat in het verleden wel gedaan, was met hele rustige bewegingen en zonder muziek, op zich al een pittige manier van je spieren belasten ook al lijkt het niet zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Haha Yvonne, Pilates is mij ook onbekend, alleen meen ik nog van de bijbelverhalen vroeger, of ik moet het mis hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Blijf het ergelijk vinden dat je niet kunt zien wie er in het draadje aanwezig zijn.... Eerst naar boven scrollen en zo... Het valt me trouwens op dan dat er opeens zo véél mensen aanwezig zijn, daarnet 50 , in de vorige opzet was een aantal van 15 al behoorlijk veel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goedemorgen! Ik heb mijn oogjes ook al weer eventjes open. Zo maar eventjes bijlezen hier maar eerst: vandaag drinken we niet! Dagpact : Lieve kohtje Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Tsja, het kan verkeren Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Jij ook een goedemorgen Lieselot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Dagpact : Lieve kohtje Lieselotje Bor Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Lekker die cola zero! Dat is nog eens attent, bedankt Yvonne. Dat is mijn nieuwe verslaving. Ik dronk het al graag maar nu wil ik het wel in een infuusje, zo lekker vind ik het! Ik sluit me ook aan bij het bericht van Lieve over het bericht van Spud. (Volgen jullie het nog?) Complimenten! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Ja, het blijft behelpen deze opzet. Begrijp totaal niet waarom dit nodig was. Er zitten absoluut meer nadelen dan voordelen aan... Maar goed, ieder nadeel hep zun voordeel, dus het zal wel érgens goed voor zijn. En dan gelijk maar weer even een net rijtje van het dagpact maken Dagpact : Lieve kohtje Lieselotje Bor Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Oh, getver Reacher.... ik vind het zulk bocht ...... Ik zet het er altijd voor Fleur neer... zal vanaf morgen weer de fles neerzetten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Zoveel gebruikers die meelezen? Meedoen? Nog even en we kunnen er een avondvullende voorstelling van maken. Gaan we op tournee. Er is een markt voor.... Iedereen: ❤ ik ga richting zwembad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Goeie morgen beste mensen. Het gaat echt een stuk beter met me. Gelukkig. De a.d. slaat aan, en over 2 weken is de ophoging ook op z´n hoogtepunt. 3 weken geleden zijn de pillen verhoogd van 10 naar 20 mg. dus dat heb ik nog te goed. Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Die afstanden krijg ik ook als ik typ op mijn telefoon. Vervelend ja... En zoveel mensen? Goh... HEJ ANONIEMPJES, jullie zijn welkom hier op het dagpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden