Spring naar bijdragen

Woensdag 15 februari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

@Suikertje Ik zou heel goed opletten met wat je drinkt of eet nu je aan de refusal zit. Sommigen zijn er zo gevoelig voor dat ze op de eerste hulp belanden door het nuttigen van een kleine hoeveelheid alcohol. Refusal gebruik is niet iets om licht op te nemen. Is alleen maar bezorgdheid suikertje:blush:.

Hier ook mooi weer met een lekker zonnetje. Dus trek zo mijn wandelschoenen aan en ga lekker een paar kilometer met de hond wandelen.

Tot later Lars.

Wbt Els Noorlander, zelf ben ik juist de eerste drie maand in een opperbeste stemming en na die drie maan krijg ik dan een inzinking zo van, is dit het nou en weinig vrolijkheid en energie. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik zit nou in die mindere periode en wacht tot er wat positiviteit deze kant op stroomt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ook moeilijk mijn eigen verslaving verklaren. Mijn  ouders waren zeer matige drinkers en ik verkeerde ook niet in een omgeving waarin veel werd gedronken. Weet dat ik erg gevoelig ben voor verslavingen. Daarom heb ik ook nog nooit een euro in gokmachine gegooid, doodsbang dat dit verslavend voor me is. Zelfde met joint, nog nooit 1 gerookt, veel te bang voor het vervolg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn geen leuke dagen Lieve... Heb je het filmpje van Els Noorlander over het effect van alcohol gezien? Ik haal daar voornamelijk uit, dat het allemaal 'echter' wordt als we langdurig gestopt zijn met drinken. Ik wil liever down zijn vanwege reële oorzaken dan omdat ik de dag tevoren heb gedronken. Of de week ervoor. 

Ik lees overal dat het leven niet per se leuker wordt zonder alcohol maar je ziet de dingen wel minder in nevelen gehuld. Als ik dat goed verwoord. Ik moet het zelf nog ervaren. 

Nuchter het bedje in. Tot morgen! 

 

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga echt niet meer proberen om te oordelen of te veroordelen. Dacht ook weer over een zin na die niet met (EGO) ik begint maar dan komt het zo geforceerd over in mijn ogen.

Ik denk nu wel dat iedereen die zo hardnekkig aan alcohol vast zit, ik ook, meer aan andere verslavende middelen die een roes geven, een onderliggend probleem heeft. Het leven is zonder alcohol niet meer vanzelfsprekend geworden.

Het is echt gewoon rot spul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...