Lika Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) Oh @Etty en @basta wat een prachtige film Paterson. Gaat er voor mij ook over gewoon te accepteren dat het leven gewoon is, dat wij zijn en dat er dingen zijn. En dat iedereen bijzonder is. Hele goede les. Ik had buschauffeur moeten worden....En ik wil emigreren. Naar .........Paterson. ( toch weer beetje alles of niets erin gooien;-) 27 februari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik ga vrijdag naar : Perfetti Sconosciuti. Iemand die al gezien? Gaat over vrienden waaronder stelletjes die tijdens een etentje besluiten de telefoons open op tafel te leggen en elkaars berichten te lezen. Geen geheimen toch? Maar of dat nou zo'n goed idee is.... nou ja. Daar kom ik dus vrijdag achter. Paterson heeft mijn leven (in ieder geval deze drie dagen;-) veranderd. Wat een geluk bracht die film. Rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik heb 'm gezien. Ik vond het wel een leuk en goed doordacht script, beetje soap maar wel amusant, maar ik was ergens zo verontwaardigd over dat het mijn eindoordeel vele sterren omlaag trok. Tja, nogal cryptisch. Lika, jij bent de moderator van deze draad, er moet een spoiler-reglement komen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Ik zal hier morgen schrijven of ik hetzelfde ervaar. Ben benieuwd.... spoilerreglement: goeie. Ik ga morgen of in het weekend aan de tekst werken;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 (bewerkt) Er is een grappig interview waarin Adam Driver (Paterson heet ook nog eens Driver in het echt) vertelt over die hond, Marvin. Na een paar opnames begon hij te kwijlen zodra hij Adam zag, omdat hij brokjes kreeg als hij het goed deed. Toen is die hond vervangen door een look-like, maar die ging meteen hijgen als een scene te vaak overnieuw werd gespeeld. (doorgefokte bulldog) Toen besloot Adam hem steeds op te tillen en terug te dragen, maar daarna werd die hond straalverliefd, en keek alleen nog maar naar hem, jankend en kwispelend. Weer een nieuwe look alike genomen, maar nu een vrouwtje, want die zijn minder gauw moe. Dus de eind-Marvin is gewoon een teefje in topconditie. Ken je ook nog andere films van Jim Jarmush, Lika? 2 maart 2017 bewerkt door basta Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 (bewerkt) Ik heb gisteravond ook Paterson gezien. Een bijzondere film, ja, dat kun je wel zeggen. En om de vraag van Basta te beantwoorden: Jim Jarmush heeft inderdaad nog een aantal andere films gemaakt. Ik zoek dat soort dingen altijd op bij imdb.com. Kijk maar hier: http://www.imdb.com/name/nm0000464/ Of hier (Nederlandstalig): https://nl.wikipedia.org/wiki/Jim_Jarmusch 2 maart 2017 bewerkt door Bob wiki link toegevoegd Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Ik heb Night on Earth gezien en wellicht Coffee and Cigarettes. allebei lang geleden. Van Night on earth kan ik me herinneren dat ik hem heel goed vond. Dead Man heb ik destijds overgeslagen. Kan niet altijd zo goed tegen het hoofd van Brad Pitt gek genoeg. Maar ga hem nu wel zien denk ik. Ik ga zaterdag naar To stay alive-A method. Een feel good film over lijden. Zag dat jij hem al gezien hebt Etty. Iggy Pop speelt daarin en dat lijkt wel een thema die man. Trainspotting 1, wordt veel aan hem gerefereerd, in Paterson hangt een artikel over hem aan de muur, speelt dus in to stay alive. Grappig. Nou ja, morgen eerst de Italiaanse film. Ik ga speuren naar Basta's verontwaardiging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Gisteren was "Die Wand" op de Belg. Ik had hem al eens gezien, vond het een goede film met een geinig concept. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Perfetti Sconosciuti gezien. Prima, maar duurde mij te lang. Verder geen film waar ik door geraakt werd. Geen verontwaardiging @basta. Spoilerreglement: vergeten..... To stay alive lukte niet. Ga het deze week weer proberen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Die heb ik laatst ook gezien, Perfettie S, vond hem ook wel aardig. Lukte niet? Kijk je met Netflix? Of wat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Lukte niet om naar de film te gaan, Asterix. Ik kijk heel ouderwets, meestal in de bioscoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Toe maar, dure hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Ik heb een conevillepas aangeschaft. Die is 19,- per maand. Dan mag je onbeperkt. Achteraf omgerekend maak ik nu winst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Geen idee wat een kaartje kost tegenwoordig, maar dat zal al snel naar de 10 pleuroos gaan, lijkt me. Gisteravond The girl on the train gezien, ook goed te pruimen, https://www.moviemeter.nl/film/310144 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Ik was verontwaardigd over die achterlijke houding tegenover homosexualiteit. Van de scriptschrijver, bedoel ik. Maar nu 'Verdwijnen': Móóóói!! Schrijnend, bijtend, prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 gisteren 2 prachtige films ge'zien; Departures (absolute aanrader) en Manchester by the Sea. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Departures gezien. In een woord prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Deze uit 2008? http://www.imdb.com/title/tt1069238/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Vanavond laat; 23.45 uur op NPO 2 De Rouilles et d'os een absolute "must", opnemen aangeraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Amerikanen Honey al gezien? Iemand? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 heeft iemand "Animal are beautiful people" gezien? Lachen lachen en nog eens lachen. Olifanten, bavianen en zwijnen die eten van overrijp fruit waardoor ze zo zat zijn en niet meer op hun poten kunnen staan. Bavianen met een kater, bavianen die zo schrikken dat ze flauw vallen. Deze film is ook zeker te zien op you tube. Is echt een aanrader. Zeker als je niet zo lekker in je vel zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Demain tout commence, vanavond tijdens mijn bardiensten. En Jackie, maar die heb ik al gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 (bewerkt) 16 uur geleden zei Etty: Ben benieuwd waar ik vanavond naar toe ga, Verdwijnen echt aanrader Basta? K ben te laat, denk ik. Ik vond hem prachtig, om vele redenen. Eentje kan ik vertellen zonder te spoilen: veel sneeuw en ijs in het decor. Bijvoorbeeld een (autistisch?) broertje dat de ijspegels in een gletsjer probeert te stemmen en er een heel eind mee komt met een loepzuivere toonladder. Ik denk dat de kille relatie tussen moeder en dochter voor jou ook heel aangrijpend is. Ik ben benieuwd. 11 maart 2017 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Ik heb enkele dagen geleden American Hustle gezien, redelijke film, alleen een beetje rare pruiken.https://www.moviemeter.nl/film/94636 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden