Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Welterusten beste mensen.

Nogmaals hartelijk dank voor alle lieve felicitaties

Rustige en fijne verjaardag gehad, met heel veel mensen die nog nog eventjes aan mij gedacht hebben :)

Ga fris en fruitig mijn mandje in

Geplaatst

Stoppen met drinken en beginnen met leven....precies daarover gaat voor mij dat nummer van Acda en de Munnink. Eerst zelluf lopen en pas veel later ook leren vragen om hulp en ervaren dat er mensen zijn die je zomaar willen helpen. Dat niet alles zelluf en alleen hoeft. En out of your comfortzone......that's where the magic happens. Ik had dat met ook nuchter weer gaan dansen, los bewegen.....dat dat ook kan zonder x bier op.

Geplaatst

Beetje laat, maar Rapilos een heel goed jaar toegewenst!! Van harte

Sbs, nu bijna twee maanden maar ik heb het bijna elke avond nog moeilijk en verlang ik naar een fles wijn. Vind ik het leeg voelen of ongezellig en inderdaad ik mag het niet..  Voel me absoluut niet beter van.

Alleen wel anders en mis ik de kater absoluut niet.

Vandaag voel je je rot maar misschien voel je morgen wel een soort overwinninkje, dat wens ik je toe!

Vandaag weer gewerkt op de zorgboerderij en ik vond het leuk. Er is voor mij in korte tijd veel veranderd en moet dat verwerken en dat ook zonder drank.

Vrienden verloren, groepen bezocht en verhalen gehoord, nieuwe werkbesteding. Ik ga zo het nummer van Acda eens luisteren ben benieuwd. Ik meld me aan en af. Trust

Geplaatst

Eindelijk thuis.

Lange werkdag..

Ik herinner me niet zo veel van de eerste maanden nadat ik effectief stopte met drinken, buiten dat ik best last had van hoofdpijn. Wat niets wil zeggen natuurlijk.

Ik herinner me vooral heel goed hoe t was toen ik elke avond heel wat achterover sloeg. Op dat punt moet ik mezelf nog een beetje leren vergeven. Ik heb t met periodes heel moeilijk als ik er aan denk wat dit met mijn dochter moet gedaan hebben.

Vadaag de dag schenk ik andermans wijntjes in. En t doet me weinig.

T bepaalt me niet meer.

De eerste keer zonder drank op dansen

Geplaatst

Dank allen voor de support.

Sorry Bor dat ik gisteren helemaal jou sores gepasseerd ben. Lees dat eigenlijk nu pas. Sorry

Jopie wat kan jij dat prachtig vertellen. Huilend lees ik je berichten en ooit zal het echt binnendringen denk ik en hoop ik het ook te snappen, te voelen. Nu verder op de vrijdag.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...