Lieselotje Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Geplaatst 21 februari 2017 Jaaaaa jullie kijken ook? Wat is die Neagan toch een vervelende vent... Hoe is de arm nu Vasja? Kun je er evengoed mee hardlopen? En hoe maak je het verder? Vasja reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 22 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 februari 2017 Ja vast wel ^^ De kuur wordt afgemaakt en er wordt geen alcohol genuttigd dus komt helemaal goed ^^ Ik kijk geen Walking Dead hoor Lieselotje Arm is weer helemaal prima hoor ^^ Nog wat gevoelig als ik er in knijp, maar ik hoef er natuurlijk niet in te knijpen. Verder gaat het goed ^^ Geen trek. Dat gedoe staat lekker op de achtergrond, net als laatst. Nu gewoon niet meer beginnen, dat is het hele punt. Voorwaarts!!!!
Goedehoop Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Geplaatst 22 februari 2017 Goed bezig Vasja. Nu niet, nooit niet! Thats the spirit!! You can do it!!
Reacher Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Geplaatst 22 februari 2017 Hoe gaat ie vandaag metal-meisje? Welke metal luister je?
Vasja Geplaatst 22 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 februari 2017 Ik hou van At the Gates, Death, Sadist, Insomium vind ik ook wel leuk. En bands als Veil of Maya, After the Burial. En black metal kan ik ook erg waarderen ^^ Ben jij van de metal?? ^^
Lieselotje Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Geplaatst 22 februari 2017 Dus je gaat toch voor nooit meer?
Vasja Geplaatst 22 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 februari 2017 Ik zal mij in mijn leven heus ooit nog wel eens een keer gaan bezatten, maar ik wil daar nooit meer een gewoonte van maken ^^
Vasja Geplaatst 23 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Of tot volgend jaar ^^ heb er nu gelukkig ook totaal geen behoefte aan , dus ik stel het voor nu uit tot volgend jaar
Goedehoop Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Geplaatst 23 februari 2017 MOet je er aan denken hoe je je dan de volgende morgen voelt....hoofdpijn, misselijk,. brak, overgeven...dan stel je het nog wel een paar jaar uit uit!
Vasja Geplaatst 23 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Ja het ligt ook helemaal niet in de planning hoor ^^ Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Ik lach me suf; ik ken werkelijk niet 1 van de bands die je noemt!!! Ik denk dat ik metal verwar met hardrock. Sorry. Niet verder vertellen. Nooit meer drinken vind ik n benauwend idee. We drinken vandaag gewoon niet, wat jou.
Reacher Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Geplaatst 26 februari 2017 Hoestie? Kom je het weekend goed door zonder je drankje?
Goedehoop Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 Hi Vasja, hoe gaat het? Weekend beetje goed doorgekomen??
Vasja Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 27 februari 2017 Lief dat je het vraagt! het halve weekend gewerkt dus dat scheelt alweer Ik heb gelukkig ook niet echt last van trek ^^ teveel met andere dingen bezig Hoe is het met jou en Socrates en Plato?
Goedehoop Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 Met mij gaat het ook goed, griep dus ook geen trek :-) Ben het weekend prima doorgekomen. Het begint mij steeds beter te bevallen zo!! We gaan gewoon weer door :-)
Phaedra Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 Thumbs up! :-) Vasja reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 Oei griep Wanhoopje? Kom zo even thee met honing op jouw draadje brengen. Is inderdaad een goede manier om van drank af te blijven. Hoe is het Vasja? Wat is al die afleiding en mag ik een beetje van je? Vasja reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 28 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 28 februari 2017 Ja hoor je mag het allemaal hebben!! XD Het zijn de laatste loodjes voor mijn opleiding en het DENKEN aan afvallen... Door het denken alleen al ga ik meer eten XD Dat ik nog niet moddervet ben verbaast me Maargoed, VOORWAARTS!!!!
Lieselotje Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Geplaatst 28 februari 2017 Wat ga je goed Vasja! Hmmm lekker snoepen! Hoelang drink je nu niet meer? En wat hoor ik nu, volgende missie afvallen? Vasja reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Geplaatst 28 februari 2017 (bewerkt) Denken aan afvallen kan ik ook heel goed. Daar ben ik misschien wel het best in van alles! Daar help ik dan wel mee. Zijn er vrijwilligers om de opleiding van Vasja over te nemen? 28 februari 2017 bewerkt door Reacher Hihi grappige typfout Vasja reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 1 maart 2017 @Lieselotje: vanaf 12 februari drink ik weer niet ^^ Afvallen wil ik ja, maar ik wil niet minder gaan snoepen xD @Reacher: samen lekker gaan denken aan afvallen en de katten op rantsoen xD want die zijn écht te dik en moeten echt dieetbrok ^^
Vasja Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 2 maart 2017 Nieuwe hardloopschoenen gekocht met deze hopenlijk geen last van m'n knie bij het lopen en kan ik me inschrijven voor die 15 km
Goedehoop Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Geplaatst 3 maart 2017 Hi wat goed, je gaat voor de 15 kilometer! Stoer hoor. Ik ben er na een uur wel klaar mee mestal... maar het is goed om een doel te stellen. Hoe gaat het verder met je opleiding en niet drinken? Als je straks die 15 kilometer loopt val je vanzelf af hoef je je nu nog niet aan te denken!!
Vasja Geplaatst 3 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2017 Niet drinken gaat heel goed! ^^ zou bijna vergeten dat het een probleem was xD Opleiding geeft wel wat stress opt moment, maar laatste loodjes! Goedehoop reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden