Reacher Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Weekend voorbij Did you have fun? Socrates is zijn koffertje aan t pakken om bij jou in te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Hahaha xD leuk!! Ja prima weekend gehad ^^ Alleen gisteren ochtend bij de huisartsen post. Ik had de kat geholpen in een gevecht met een andere kater en toen hing er ineens een kater aan m'n arm dus tetanus injectie en antibiotica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Ahj Vasja! Dat ging er dus flink op los :-( Hoe gaat het verder met je. Negatief zelfbeeld en dan met drank erin denk je er niet aan of in ieder geval minder want dan ben je vrolijk. Goed dat je het nu anders aanpakt! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Auw Vasja, dat klinkt niet fijn!! Gaat het een beetje met je?? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 (bewerkt) Ow verder gaat het prima hoor ^^ Bedankt! Arm nog wat rood, dik en pijnlijk, maar valt allemaal reuze mee hoor gelukkig ^^ 20 februari 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Dappere dodo door daar zo middenin te springen! Ik sta meestal met een spanbord op kilometers afstand mijn Socrates aan te moedigen. Heel goed om die tetanus prik te halen, je kunt lelijke infecties krijgen van kattenkrabben. Fijn dat het goed gaat! Goedehoop en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Dikke arm! Dat helpt vast niet met je dagelijks leven! Maar hejjj vandaag drink je niet! Vasja for president Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Hahaha xD lachen Reacher! XD "go Socrates go!!" Ik was nog erg sleepy en wilde de aanvallende kater gewoon een zetje geven tegen z'n achterste maar hoe stom xD oh well @Lieselotje Vandaag niet en heel de week niet ^^ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Dat voelt vast goed om te zeggen Vasja! Ik hoop dat ik dat ook weer volmondig kan over een tijdje. Nu the walking dead kijken en even proberen te ontspannen. Hoe voelt je arm? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Oeh is de Walking dead weer begonnen? Super! *Zwaait hevig naar Vasja* Zwiep zwiep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 "zwiep zwiep" gaat de zombie arm xD de eerste ontbinding is begonnen! Ff kijken hoe dat straks gaat met hardlopen.. Misschien net zoals bij Ace Ventura in Nature Calls, toen die met verdovingspijltjes werd beschoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Jaaaaa jullie kijken ook? Wat is die Neagan toch een vervelende vent... Hoe is de arm nu Vasja? Kun je er evengoed mee hardlopen? En hoe maak je het verder? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 22 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2017 Ja vast wel ^^ De kuur wordt afgemaakt en er wordt geen alcohol genuttigd dus komt helemaal goed ^^ Ik kijk geen Walking Dead hoor Lieselotje Arm is weer helemaal prima hoor ^^ Nog wat gevoelig als ik er in knijp, maar ik hoef er natuurlijk niet in te knijpen. Verder gaat het goed ^^ Geen trek. Dat gedoe staat lekker op de achtergrond, net als laatst. Nu gewoon niet meer beginnen, dat is het hele punt. Voorwaarts!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2017 Goed bezig Vasja. Nu niet, nooit niet! Thats the spirit!! You can do it!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2017 Hoe gaat ie vandaag metal-meisje? Welke metal luister je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 22 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2017 Ik hou van At the Gates, Death, Sadist, Insomium vind ik ook wel leuk. En bands als Veil of Maya, After the Burial. En black metal kan ik ook erg waarderen ^^ Ben jij van de metal?? ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2017 Dus je gaat toch voor nooit meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 22 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2017 Ik zal mij in mijn leven heus ooit nog wel eens een keer gaan bezatten, maar ik wil daar nooit meer een gewoonte van maken ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 23 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 Of tot volgend jaar ^^ heb er nu gelukkig ook totaal geen behoefte aan , dus ik stel het voor nu uit tot volgend jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 MOet je er aan denken hoe je je dan de volgende morgen voelt....hoofdpijn, misselijk,. brak, overgeven...dan stel je het nog wel een paar jaar uit uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 23 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 Ja het ligt ook helemaal niet in de planning hoor ^^ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 Ik lach me suf; ik ken werkelijk niet 1 van de bands die je noemt!!! Ik denk dat ik metal verwar met hardrock. Sorry. Niet verder vertellen. Nooit meer drinken vind ik n benauwend idee. We drinken vandaag gewoon niet, wat jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Hoestie? Kom je het weekend goed door zonder je drankje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Hi Vasja, hoe gaat het? Weekend beetje goed doorgekomen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Lief dat je het vraagt! het halve weekend gewerkt dus dat scheelt alweer Ik heb gelukkig ook niet echt last van trek ^^ teveel met andere dingen bezig Hoe is het met jou en Socrates en Plato? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden