Teveel Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Hallo Lady Jane, pakte een oud laptopje en daar stond nog ADB in de favorieten, kon het niet laten... Je gaat nog steeds helemaal goed volgens mij. Met mij gaat het ook prima. Groetjes Lady en natuurlijk ook Bolletje en Rapillos die ik in de gauwigheid zag :-) Harry erik, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Ja hoor Lars dank je wel. Hé die Harrie, wat fijn dat het nog steeds goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Hallo Bolletje, alles goed? Nog steeds op de dierenambulance? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Ha Harry, Wat leuk dat je even komt buurten Fijn, dat het nog steeds goed gaat. Hier ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Ha dieHarry. Zit im bus te schudden. Bol. Jij mag uitleggen. Dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Zit net aan de reerug Jane. Doe jij het maar als je thuis bent. Dat kan jij beter uitleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 En, en, en?? Jane of Bolletje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Nou Nanc. eerlijk gezegd weet ik ook niet precies wat Jane bedoeld, dus kan ze het beter zelf even vertellen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Nu pas in de trein. Word ik in elk geval niet misselijk in. Ik had nog niet gezien Bol dat jij al geschreven had over mn bezoek aan jou. Ik vond het een echt fijn bezoek. Werd ik ff blij van. Zo zeer zelfs dat erna 2 uur geshopt heb zonder koopbehoefte. Das uniek voor mij.thnx❤ Lika, kruidenthee67 en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Dagpact geslaagd. Stekker: hoe is het? Bor , hoe ga jij? Slaap lekker allen! Momentum, smart en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Ik meld me droog af. Welterusten. Sita2, Lika en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Pittig daagje, maar droog. En moe! Bedankt voor de support. trust Lika, Sita2, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Met mij gaat het goed weekend naar mijn zus geweest en twee broers ook gezien fijn gehad daar ga 30 december weer Lidia van harte laters basta, erik, lady jane en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 pfjjeeee is ook goed te begrijpen Spud! Hier ene boze .... mensen die me uitnodigden met oudjaar laten het (heel indirect!) afweten en een AAcontact die wat sarcastisch en bot reageert terwijl het ZIJN eigen boosheid is wat ik proef/weet aan alle kanten. Gruwelijke kanonnen uit Mesopothamie, Madagaskar en Kimboektoe: schijn uwe vuur naar hen die dom en onverschillig zijn. Biedt hen mijn tranen. Fijn en beheerst smartje. Gaat zo voort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Okee, okee. even met een lief mens gesproken en het is wat minder donker even Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Lieve Smart, blijf bij jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Stekker: zijn je schoonouders echt zoveel beter dan jij? Ze hebben meer geld, dus daardoor meer macht? Het is een bepaalde status, die ze hoog willen houden. Jij kijkt tegen hun op. Waarom? Heb je wel eens een goed gesprek met hun gehad? Ik weet zeker, dat het dan allemaal wel meevalt, of ze moeten het echt zo hoog in hun bol hebben, ik ken je schoonouders natuurlijk niet. Maar wees gewoon jezelf. Waarom tegen mensen opkijken? Probeer die afstand wat minder te houden.. Spirit, ongetwijfeld goed bedoeld maar jeetje, hoe weet jij nu dat het wel meevalt?? Voorzichtigheid vind ik geboden met dit soort uitspraken! Idem met heb je wel eens goed met hen gesproken? Het klinkt alsof ze daar niet heeft op kunnen komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden