Momentum Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen Dagpact Momentum Mooie dag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen Dagpact Momentum Sbs Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen. Dagpact Momentum Sbs Quinn Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen hier, had wel wat langer gemogen, maar de wekker was streng Dat is het nadeel van 's avonds vrij laat thuiskomen: ik kan dan niet gelijk naar bed, eerst even nog 'bijkomen'.... en dan lig ik later dan normaal en heb er soms gewoon moeite mee om er de volgende dag uit te komen.... Maar geeft niet, bakje thee doet vast wonderen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen. Dagpact Momentum Sbs Quinn Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen, Heerlijk bakkie koffie weer Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen Lika en Sowhat, Lees net over de aanmelding van Spirit. Goed dat je die stap neemt Spirit, hoop dat het de definitieve ommekeer voor je zal worden... AR vandaag dus weer zijn eerste uitsmijter maken, man man man wat zal die goed smaken. En wat klink je goed, echt hartstikke fijn. En dan ja.... de aanslagen van gisteren, diepe triestigheid weer. Hoop dat Fleur inmiddels contact met haar vriend heeft gehad. Je kunt je er niets bij voorstellen... net zomin als bij al die ellende die dagelijks in de landen ver weg gebeurt. Hoe verwrongen een mensengeest kan raken zodat hij overgaat tot onmenselijke daden... Ik weet nog dat mijn moeder toen ze echt oud was steeds minder de kranten las en het nieuws bijhield, haar koppie kon al die ellende niet meer aan, ze wílde het echt niet meer weten. Ik merk dat ik nog wel de hoofdmoot wil weten, maar absoluut niet naar al die ellendige details wil kijken en daarover wil lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Lekker bakje thee yvonne Het is inderdaad allemaal wat. Het komt ook door de tig mogelijkheden aan communicatie dat we nu ook veel meer ellende zien. Van over de hele wereld. Soms wil je inderdaad je ogen er even maar voor sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen. Later beginnen hier. Laatste avondvergadering van t jaar. Vroeger kreeg ik hopen kerstkaartjes maar was zelf te lui om een kaartje op mijn beurt te sturen. Dus na jaren geven mensen op en komen er geen kaartjes meer binnen. Wat ik helemaal niet erg vind voor alle duidelijkheid!! Maar de laatste x aantal jaar komt er nog dat ene eenzame kaartje van een volhoudend en bijzonder iemand, steeds stipt op tijd. En dat krijgt toch steeds een mooie plaats. En elke keer denk ik...miss moet ik ook wat sturen.. Maar helaas, ik ben nog steeds even lui :-) Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Nog geen nieuws vonneke maar ik ben nog niet ongerust. Hij heeft t gelezen zie ik, das voldoende. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact Momentum Sbs Quinn Lika Rosa Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 (bewerkt) Ik denk dat die persoon jou gewoon op waarde weet te schatten Fleurtje en heb je een heel speciaal plekje in het hart van die persoon. aanpassing: toevoeging. 20 december 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Trouwens, goedemorgen Fleurtje en Rosa... Zie dat het hier weer behoorlijk aan het misten is trouwens. Gisteravond ook al. Moet zo wel weg, maar gelukkig niet de snelweg op, dat scheelt. Ik vind het sfeertje bij mist altijd wel prettig: de wereld om je heen wordt heel klein, de geluiden worden gedempt, voelt altijd heel veilig en mist in de avond zorgt ervoor op de één of andere manier dat het minder donker lijkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 De snelweg óp gaat meestal wel maar dan moet je nog maar zien of je er weer op de juiste plaats af kunt komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Tsja, soms heb ik dan geen idee meer waar ik ergens rijd.... Niet van toepassing op mij vandaag gelukkig, maar moet nu wel op gaan schieten, anders kom ik nog te laat. Luitjes, ondanks alles, maak er een mooie dag van. Met treuren en simmen helpen we een ander niet. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Wat ben ik blij dat ik gisteren niet gedronken heb. Mijn dochter had me gisteravond heel erg nodig en ik kon er voor haar zijn én ik weet nu nog wat we allemaal hebben besproken. Is geen mistig gat in mijn geheugen. Jannigje, Nadia, Vol en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Sbs Quinn Lika Rosa Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Weer een positieve ervaring zonder drank op het lijstje Rosa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ik ga dingen doen! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen! Heerlijke vrije ochtend, thee pakken en bij de verwarming lezen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 exact dat was ooit mijn eerste echte beloning Rosa wat een heerlijk gevoel he zo'n moeder wil je zijn voor hen maar ook voor jezelf♥♥♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Sbs Quinn Lika Rosa Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen allemaal. 9.30 beginnen, vanmiddag vrij Dus goed te overzien zo ! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen allen! DagpactMomentumSbsQuinnLikaRosaNadia Rapilos Bor Asterix Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ik was gisteren ook bij mijn AA groepje, heb er in die paar maand al veel zien komen en meteen weer afhaken na 1 keer, jammer. Je gelooft het niet maar Bonnie kwam gisteren ook nog even voorbij (figuurlijk dan..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden