Gast Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Jij ook Bor je lijkt wel een wolf (in schaapskleren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Tjeetje wat gezellig. Met oudste wezen winkelen. Kort hoor... Ze had schoenen nodig. Maar zo knus. Gearmd, lekker kletsend. Dat is fijn als je je fusiek steeds beter gaat voelen. Hup. Lekker wandelen en geen duffe kop. Hoppa we gaan! Wij allebei blij. Singbluesilver en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Waarom zijn Quinn en Bor ineens mooi? Zitten jullie aan een wietpaffer te trekken ofzo? #blowen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Nee, ook wel redelijk vaak gerookt toen ik nog op de middelbare school zat. Later een enkele keer als plaatsvervanger voor de boozzz, maar beviel ook helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Helemaal mee eens! Maar... wel neurotisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Even wat voor het eten doen, een soepje voor morgen maken en een bamihap voor zo direct. De laatste zakken groenafval zijn nu weg, zucht. Tegelijk maar weer een kofferbak vol hout uit het bos geraapt. (arme rug) Dus de houtkachel maar aan nu! Cosy en kalm aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Euh, wat is er aan de hand? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Geen idee eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Vandaag een superdag gehad. Das ruim een jaar geleden dat ik me zo goed voelde. Hoewel ik iedere dag twee uur rust, maar dat nog steeds erg moeilijk vind, heeft dat er mee te maken dat ik me eindelijk beter voel. Hoe het morgen is weet ik niet maar dit pakt niemand me af Woensdag naar de film met een vriendin. Zij heeft er voor gezorgd dat we de beste plaatsen krijgen omdat we moeilijk kunnen lopen. We gaan naar the fantastic Beasts and where to find them. kruidenthee67, rapilos, haddock en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Vandaag is mijn opa gecremeerd en het was heel mooi en warm. En zoals ons mam van te voren zei: "uitvaarten zijn bij ons ook altijd een soort van reünie" Klopt dat eigenlijk wel, want ik vertrok deze morgen toen het donker was en ben net thuis. En gek genoeg heb ik vandaag mijn opa en oma beter leren kennen, terwijl ze er nu allebei niet meer zijn. Ik wist altijd wel dat ze er samen op uit trokken maar ik heb eigenlijk nog nooit foto´s gezien van die tripjes en nu dus wel. En daar straalt het plezier wat ze hebben gewoon vanaf, kei mooi! Ben blij dat ze nu weer bij elkaar zijn. Dat geloven past nu helemaal bij de plaatjes die ik vandaag gezien heb. Al merkte mijn baas gisteren nog op waar ik persoonlijk hartelijk om kon lachen toen we over geloven spraken. "Het zal wa zijn als ge mekaar liever nie terug ziet maar ge partners zijd geweest, dan is geloven dat ge ooit weer bij elkaar komt helemaal niet zo fraai" Vind ik ook wel een rake gedachte. Enfin, ik weet niet wat ik geloven moet, ik frutsel gedachtes en geloven maar bij elkaar zodat het voor mij makkelijk word om om te gaan met gemis en het nooit meer ziens. De ene keer is het dit en de andere keer is dat. Ik vond het vandaag in ieder geval heel mooi en leerzaam. Want ja ik leerde ook iets over mijn eigen, om het maar effe in het Brabants te zeggen (ook weer lekker om dat platte vandaag weer te horen) Dat ik een trekje met me meedraag, wat mijn oma schijnbaar ook al had. Oma, ons mam en ik zei de gek, hebben schijnbaar bij sommige situaties een bijzondere mimiek waarbij je heel goed kan zien wat we denken terwijl we het niet uitspreken. Valt andere verder niet op, ben mezelf er niet van bewust (totdat ik erop aangesproken werd en me heel onzeker maakte) en van ons mam weet ik zij ook niet, oma kan ik niet meer vragen. Het is echt een opmerking van mensen die het opgemerkt hebben ofzo. Maar op toevallige kiekjes dat we niet bewust zijn kan je dat dus echt terug zien, heel grappig! Dan kan je dus echt aan de hand van onze mimiek zien of we het eens, oneens of twijfelachtig over de mening van de ander zijn waarmee we spreken. Ach bij het poseren voor een foto kan je het eigenlijk ook zien of dat gedwongen is of niet. Ik leerde vandaag dus dat het helemaal niet erg is dat ik niet fotogeniek ben, dat heeft niks te maken met dat vroeger gepest ben omdat ik lelijk was maar omdat ik gewoon niet spontaan een leuk en grappig gezicht kan opzetten als dat noodzakelijk is. Bij een volgend foto momentje houdt ik dat in mijn achterhoofd en dat gaat een leuke foto worden dat weet ik zeker. Tenminste dan ga ik het eindelijk eens leuk vinden om te gaan poseren. Leerzame en mooie dag dus. Mijn opa zei altijd Tabbé als ie wegging, (geen idee of de spelling goed is) verder heb ik nooit iemand dat horen zeggen. Dus vandaag Tabbé ik in de ronde als ik ergens wegga. Omdat ik het mooi vind klinken en het gewoon iets vertrouwds heeft. Sta je niet bij stil maar als ik het niet effe volhoudt nu om dat te doen. Zal ik nooit kunnen wennen aan iemand die ook Tabbé zegt had dat toch echt weggelegd voor mijn opa of zo. Tabbé ik ga met mijn sinterklaasgedicht aan de slag, voelt nu goed om dat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Hoe weet je dan dat dat lekker is als je er nooit van gehoord hebt? Het klinkt wel lekker laat ik het zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Sorry kom ik er ook nog eens overheen met mooie dingen. Geen drugs gebruikt. Van wiet wil ik slapen dus ben dan niet gezellig, als ik het wil gebruiken voor het slapen, schrijf ik hele stukken over laboratoriumdieren die te vergelijken zijn met mensen. Hasj, moet ik erg van hoesten maar krijg er de slappe lach van dus serieuze zaken kan je dan echt niet bij me kwijt tenzij je wil dat iemand lacht om je sores. Pillen, pfff, grappig gevoel maar dat moeten knagen. Is niet echt wenselijk voor een goed bed resultaat. Snuiven, altijd al een weerstand tegen gehad om iets door mijn neus te laten te gaan. Maar toch uitgeprobeerd. Grappig, totdat ik dacht dat ik mijn enkel verzwikt had maar mijn lichaam toch andere signalen uitstraalde naar mijn omgeving. Op de spoed beland dus met een gescheurde achillespees. Daar nog vrolijk erop staan dansen omdat je geen pijn meer voelt maar de volgende ochtend echt wel geweten dat ik dat gedaan heb en de weken daarna ook. Daarna nog eens coke gerookt met een verslaafde uit nieuwsgierigheid. Niet relaxed, die verslaafde zit echt bovenop je of dat je het wel goed doet want dat is natuurlijk een gemiste shot voor degene. Enfin uiteindelijk had het zijn werking wel en werd ik de volgende ochtend wakker naast iemand die dacht een relatie met mij te hebben maar ik echt niet als levenspartner zag. Drugs mijn ding niet. Alcohol en nicotine daar ben ik aan verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Tabbé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Lekker bij de teevee met een warm kopje thee ga ik er straks vroeg weer in want ik ben een beetje min gaap en suf, pien in de rug en als het mee zit: morgen terug. Waarom ik het rustig vind... viert ieder nu iets met de Sint? met Spud zeg ik Tabee en ben weg ermee... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 is maandag pas sinterklaas hoor smart Hier weer een droge afmelding (Gaat een beetje saai worden he) Lika, Momentum en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Hier ook. Was even lastig, maar toch gelukt. Nadia, Momentum en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Hier ook weer gelukt,droog dus. Fijne avond. Lika, rapilos en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Ik schrok al!!! Vandaag sinterklaas!!?? Kan niet! Handen vol pur, m'n atelier meurt naar niet gezonde verf. Maandag toch? Maar hé, ik drink niet Fijne avond allemaal en alvast een goede nacht. Lika, Nadia en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Het zat zeker in de lucht, Bolletje...vandaag hier ook een prettige dag. Dagpact geslaagd. Ik ben er blij mee! En Rapilos, ik vind het niet saai, eerder bewonderenswaardig. Momentum, rapilos en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Geslapen vanaf 7 uur tot net. Niet bevorderlijk voor de nachtrust al heb ik nu het gevoel dat ik zo verder kan slapen. Droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Nuchtere afmelding. Momentum, Lika en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Was vandaag onverwacht wat moeilijker dan gisteren maar toch weer volgehouden. Leuke sinterklaasavond gehad. Hebben we dat ook alvast achter de rug. Meld me hierbij af ben bekaf Welterusten Momentum, rapilos en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik schijn toch wel heel erg gewaardeerd te worden ondanks dat ik me anders gedraag. Voelt fijn want was wel klaar met vechten voor mijn bestaansrecht. Ik ben en zal sommige mensen altijd irriteren en frustreren. Ben ook geen student die voor de grote cijfers gaat. Ondanks alles ben en blijf ik mezelf en soms daar bevestiging in te krijgen voelt heel fijn. Want hoe dan ook twijfel je altijd aan jezelf. Heel prettig dus om te kunnen zeggen dat ligt aan mijn oma daar heb ik het van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden