Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Ja dat denk ik ook. Heb altijd alles weggestopt of weg gedronken eigenlijk. Mijn eigen wereldje gecreƫerd. Nu kom ik erachter hoe ik werkelijk gevormd ben en wat me dat heeft gebracht. Het is pittig alles door een nuchtere bril te zien
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2017 En nu pas ga ik dingen echt voelen. Had sinds mijn kinderjaren niet meer gehuild. Was ik mee gestopt had toch geen zin. Nu sinds kort kan ik weer huilen en nu kan ik soms bijna niet meer stoppen. Net of ik wat in te halen heb. En dat is misschien ook zo.
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Geplaatst 12 januari 2017 meissie, meissie bovenstaand heb je hem wel te pakken denk ik. Liefs. Singbluesilver reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Dat is zo fijn aan hier. Dat ik niet de enige ben die dit doormaakt. Geeft me zoveel steun. Ik weet dat ik het zelf moet doen, het zelf aan moet gaan en er zelf doorheen moet. Toch is het fijn te voelen dat we het ook een beetje samen doen. Dat er mensen zijn die het begrijpen. Dat het niet zo simpel is van : ik drink niet meer en daarmee is het probleem opgelost. Nee, dan begint het eigenlijk pas. Dank voor jullie support!ā¤ smart reageerde hierop 1
smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Kalm aan maar.... gewoon niet drinken! Ā Ā de rest komt vanzelf.. Singbluesilver reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Ja dat denk ik ook. Heb altijd alles weggestopt of weg gedronken eigenlijk. Mijn eigen wereldje gecreĆ«erd. Nu kom ik erachter hoe ik werkelijk gevormd ben en wat me dat heeft gebracht. Het is pittig alles door een nuchtere bril te zien Vervelend hĆØ, dat die hele zooi niet gewoon netjes verdwijnt op het moment dat je de fles vaarwel zegt. Dat zou toch een aardige beloning zijn. Maar nee, juist nu komt dat er ook allemaal nog (weer) bij. Maar van lessen leer je. Sterkte. Sita2 reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Daar ben ik ook wel van overtuigd dat we van lessen leren. Dus we gaan gewoon door! Dank en jij ook sterkte! Quinn reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Hartelijk welkom SBS! Zo te horen ben je al erg goed bezig! Misschien tijd om jezelf te belonen voor het harde werk dat je levert met een dagje wellness of iets dergelijks? Groetjes, Vasja
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Ben niet zo goed in mezelf belonen Vasja. Althans dat was de drank eigenlijk altijd. Maar goede tip! Ik mag wel wat liever zijn voor mezelf Sita2 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Geplaatst 12 januari 2017 (bewerkt) belonen stimuleert; ik ga wekelijks naar een saunakomplex zie het inmiddels als onderhoud en ik pluk daar al meer dan 40 jaar de vruchten van. 12 januari 2017 bewerkt door lady jane Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Ik heb voor het eerst iets voor mijn huid gekocht bij die winkel waar ze alles verkopen zonder dierproeven enz. Een facewash en een nachtcrĆØme. Ik kwakte een klodder iets op mijn gezicht of niet. En nu. Ik reinig 's avonds mijn gelaat en dan die crĆØme. En ik moet zeggen... zo zacht zonder pukkels ben ik nog nooit geweest. En ik heb zomaar nieuwe kleren gekocht. Krijg ik complimenten over. Dat voelt dan weer fijn. Dus ja: het helpt wel om je te belonen. Heb het gevoel dat ik voor mezelf zorg. Net als LJ met die sauna. Is er iets waar je jezelf een plezier mee doet? Singbluesilver en Jannigje reageerden hierop 2
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Op dit moment niet. Zou wel nieuwe kleren willen kopen maar zie op tegen het winkelen. Eerst even wat meer energie hebben. Of misschien dagje sauna met lekkere massage erbij ofzo daar heb ik natuurlijk niet zoveel energie voor nodig smart reageerde hierop 1
smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Kijkkijk je krijgt er al weer zin in meid! Monster reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Smart smart reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Ik hou ook niet van winkelen. Zeker niet nu ik zo'n grote meid ben geworden..... het hielp dat er op vakantie Ć©Ć©n prettige winkel bleek te zijn. Die heb ik gewoon leeg gekocht. smart reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Hahaha dat is een hele goeie Lika! Ik ben een beelddenken. Zie me nu iemand voor me die denkt jippie leuke winkel! En rats alles van de rekken haalt en meeneemt. Heerlijk!!! Maar jij hebt wel mooi nieuwe kleren!
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Grapje mag wel toch
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Geplaatst 12 januari 2017 Graag een grapje. Ik heb zelfs die mensen van die stomme testen aan het lachen gekregen en ik kan ook altijd erg om mezelf lachen. Mijn fantasie kan ook nogal ver gaan. Dus ja, rats! Zo was het ongeveer wel...;-) Singbluesilver reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 14 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 14 januari 2017 Toch maar goede voornemens: Minder onrust om me heen toelaten. Om te beginnen facebook van mijn mobiel afgegooid. Kijken of dat ook wat rust brengt #allebeetjeshelpen #focusopdejuistedingen Sita2 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Geplaatst 14 januari 2017 Twitter al weg? Ik ben ook bijna gestopt met Facebook. Helpt ja. Alles wegwezen en boek op schoot helpt ook. Heel langzaam lukt het om meer dan 2 pagina's achter elkaar te lezen,,,,,( van niet te zware lectuur;-)
Singbluesilver Geplaatst 14 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 14 januari 2017 Twitter deed ik al niet meer. Werd daar Ć¼berhaupt al knettergek van. Wil ook weer wat proberen te lezen, wat lichte kost. Hoorde jou over dat verwarde cavia boek. Is dat wat?
basta Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Geplaatst 14 januari 2017 Ik vond het een beetje te melig, vooral vergeleken met haar gebundelde columns, die vind ik van topniveau. En al helemaal als luisterboek, door haarzelf voorgelezen. Doen jullie dat wel eens? Boek als luisterboek? Heerlijk!
Singbluesilver Geplaatst 14 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 14 januari 2017 Wel eens gedaan in het verleden maar nu je het zegt de laatste tijd eigenlijk nooit meer. Is wel relaxed ogen dicht en luisteren maar.
Sita2 Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Geplaatst 14 januari 2017 Lief zijn voor jezelf. Heel belangrijk en helpend. De kleinste dingen maken bij mij verschil. Ā Bijvoorbeeld af en toe tegen mezelf zeggen dat ik het goed doe. Dat kan je makkelijk, want je drinkt niet, dus doe je het goed . Ik sta nu af en toe wat langer onder de douche (i.p.v. erin en eruit). Gewoon even genieten van de warme stralen. Dat soort dingetjes. Oh ja, en ik sta nu elke avond even stil bij wat leuk, mooi of bijzonder was die dag. Hoe rot je dag er is altijd wel zo een momentje te vinden.Ā Ā Liefs Sita Lika en Jannigje reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Geplaatst 14 januari 2017 Verwarde Cavia boek is idd mwah. Maar ik las het snel weg en heb daardoor weer zin in ander boek gekregen. Ik kreeg het te leen. Ik vond het Rosie Project heerlijk. Dat zou ik eerder aanraden. Lees nu Het Geheim Van Mijn Man van Liane Moriarty. Gekocht vanwege de kaft en omdat ik haar achternaam zo mooi vind. Maar het leest goed. Wel een beetje typische vrouwenroman achtig. Oh,en heel erg, maar nu ik toch bezig ben... Bridget Jones en Shopaholic vond ik geweldig. (Ver ben ik fan van Vestdijk om mijn reputatie een beetje te redden...;-) Meya reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden