Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Oh balen. Dan toch maar die warme douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Angst voor het onbekende ook wellicht? Je weet wie je was met drank op, wie ben je zonder drank? Ken je jezelf nog? Vind je die persoon dan wel leuk? En wat vinden anderen? Zonder de "steun" van drank situaties aan moeten gaan, is een stuk moeilijker, omdat het om een andere aanpak vraagt. Allemaal nieuwigheden. Allemaal wennen. En alles komt nu veel meer binnen dan eerst ook, denk ik zomaar. Maar joh, vier maanden! Goed bezig! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Gefeliciteerd met je 4 maanden SBS Beterschap, hopelijk ga je je vlug beter voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Dat is het ook quinn: alles is anders. Dingen aangaan en voelen is heel anders zonder drank. En dat is eng en moeilijk, een ontdekkingstocht. En dan is 4 maanden nog maar kort. Maar ik ga er wel mee door! Dank je elma. Voor de korte termijn nu eerst maar van de griep herstellen dan komt de rest later wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Het is meer zo dat je de dingen pas aangaat als de drank weg is. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ja dat denk ik ook. Heb altijd alles weggestopt of weg gedronken eigenlijk. Mijn eigen wereldje gecreëerd. Nu kom ik erachter hoe ik werkelijk gevormd ben en wat me dat heeft gebracht. Het is pittig alles door een nuchtere bril te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 En nu pas ga ik dingen echt voelen. Had sinds mijn kinderjaren niet meer gehuild. Was ik mee gestopt had toch geen zin. Nu sinds kort kan ik weer huilen en nu kan ik soms bijna niet meer stoppen. Net of ik wat in te halen heb. En dat is misschien ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 meissie, meissie bovenstaand heb je hem wel te pakken denk ik. Liefs. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Herkenbaar sbs. Ik heb ook altijd alles weg gezopen. Nu komt alles naar boven. Niet makkelijk maar je moet er door heen. Het aan gaan en niet meer willen verdoven. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Dat is zo fijn aan hier. Dat ik niet de enige ben die dit doormaakt. Geeft me zoveel steun. Ik weet dat ik het zelf moet doen, het zelf aan moet gaan en er zelf doorheen moet. Toch is het fijn te voelen dat we het ook een beetje samen doen. Dat er mensen zijn die het begrijpen. Dat het niet zo simpel is van : ik drink niet meer en daarmee is het probleem opgelost. Nee, dan begint het eigenlijk pas. Dank voor jullie support!❤ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 "En dan begint het pas" Dat realiseerde ik me ook toen ik echt gestopt was en de eerste dingen naar boven kwamen, waar ik wat mee moest. En ook iets mee kon, omdat ik niet grote delen van de dagen beneveld was. En hoewel tegenwoordig niet alles leuk en goed en makkelijk en fijn is, is het wel echt. En voel ik me ook echt. Ik heb momenten gehad dat ik dacht "zo was ik vroeger ook", een soort thuiskomen in mezelf. Ga goed SBS. Het is het waard, jij bent het waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ha, Heb je draad gelezen. De drank heeft ook altijd alles voor mij opgelost. Daardoor heb ik er zelf met de pet naar gegooid, naar de rest van mijn leven. Heel herkenbaar allemaal! Sterkte met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Kalm aan maar.... gewoon niet drinken! de rest komt vanzelf.. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ja dat denk ik ook. Heb altijd alles weggestopt of weg gedronken eigenlijk. Mijn eigen wereldje gecreëerd. Nu kom ik erachter hoe ik werkelijk gevormd ben en wat me dat heeft gebracht. Het is pittig alles door een nuchtere bril te zien Vervelend hè, dat die hele zooi niet gewoon netjes verdwijnt op het moment dat je de fles vaarwel zegt. Dat zou toch een aardige beloning zijn. Maar nee, juist nu komt dat er ook allemaal nog (weer) bij. Maar van lessen leer je. Sterkte. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Daar ben ik ook wel van overtuigd dat we van lessen leren. Dus we gaan gewoon door! Dank en jij ook sterkte! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Hartelijk welkom SBS! Zo te horen ben je al erg goed bezig! Misschien tijd om jezelf te belonen voor het harde werk dat je levert met een dagje wellness of iets dergelijks? Groetjes, Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ben niet zo goed in mezelf belonen Vasja. Althans dat was de drank eigenlijk altijd. Maar goede tip! Ik mag wel wat liever zijn voor mezelf Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 (bewerkt) belonen stimuleert; ik ga wekelijks naar een saunakomplex zie het inmiddels als onderhoud en ik pluk daar al meer dan 40 jaar de vruchten van. 12 januari 2017 bewerkt door lady jane Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ik heb voor het eerst iets voor mijn huid gekocht bij die winkel waar ze alles verkopen zonder dierproeven enz. Een facewash en een nachtcrème. Ik kwakte een klodder iets op mijn gezicht of niet. En nu. Ik reinig 's avonds mijn gelaat en dan die crème. En ik moet zeggen... zo zacht zonder pukkels ben ik nog nooit geweest. En ik heb zomaar nieuwe kleren gekocht. Krijg ik complimenten over. Dat voelt dan weer fijn. Dus ja: het helpt wel om je te belonen. Heb het gevoel dat ik voor mezelf zorg. Net als LJ met die sauna. Is er iets waar je jezelf een plezier mee doet? Singbluesilver en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Op dit moment niet. Zou wel nieuwe kleren willen kopen maar zie op tegen het winkelen. Eerst even wat meer energie hebben. Of misschien dagje sauna met lekkere massage erbij ofzo daar heb ik natuurlijk niet zoveel energie voor nodig smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Kijkkijk je krijgt er al weer zin in meid! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Smart smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ik hou ook niet van winkelen. Zeker niet nu ik zo'n grote meid ben geworden..... het hielp dat er op vakantie één prettige winkel bleek te zijn. Die heb ik gewoon leeg gekocht. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Hahaha dat is een hele goeie Lika! Ik ben een beelddenken. Zie me nu iemand voor me die denkt jippie leuke winkel! En rats alles van de rekken haalt en meeneemt. Heerlijk!!! Maar jij hebt wel mooi nieuwe kleren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Grapje mag wel toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden