Quinn Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goedemorgen. 27e toch vandaag? Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goedemorgen allemaal Nee, de 28e. Dagpact: Quinn Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Rustig hier op het forum. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Quinn Rosa Momentum Mooie zondag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Nee, de 28e. Heb het nog echt gecheckt ook. Ik heb gelijk, 27. Ha. Slaap je uit Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Dagpact; Quinn Rosa Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goedemorgen frummers. Zondag de 27e november 2016, een dag om te koesteren, want hij komt noooooit meer terug En als het weer zulk mooi weer zou worden als dat het gisteren was... dan wordt het weer een mooie dag. Inmiddels staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goedemorgen allemaal, Al een hoop vroege vogels op het forum zie ik En dat voor de zondagochtend ! Ga zo werken om 8.15 Tot 11.00 en dan vanavond pas weer een uurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ha, Yvonne, Ook al weer vroeg van de partij Niet uitgeslapen vandaag ? Doe mij nog maar een bakkie thee dan. thanks ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goedemorgen allemaal, Lekker Yvonne,ik neem een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Morgu dames en heer. 1 thee en 2 koffie dus... rapilos en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 En lekker werken Rapi. Ik zat net even over het aanspreken van ouders te lezen... Wij hoefden ook geen u te zeggen tegen onze ouders en onze kinderen hebben ook nooit u hoeven te zeggen. Gewoon je en jij en pap en mam, ook wel (koos)bijnaampjes. Het respect naar anderen vorm je niet door de aanspreektaal maar door je houding naar de ander vond ik en vind ik nog steeds.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Wij moesten eigenlijk wel altijd u zeggen tegen onze ouders, en uiteraard tegen alle "grote "mensen Onze kinderen hoefde geen u te zeggen, maar wel pap(a) en mam(a) Ouders bij hun voornaam noemen, vind ik persoonlijk een beetje respectloos Maar goed, dat is mijn mening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Hoe dan ook Ben weg Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Wij moesten eigenlijk wel altijd u zeggen tegen onze ouders, en uiteraard tegen alle "grote "mensen Onze kinderen hoefde geen u te zeggen, maar wel pap(a) en mam(a) Ouders bij hun voornaam noemen, vind ik persoonlijk een beetje respectloos Maar goed, dat is mijn mening Grappig, ouders bij de voornaam noemen werd en wordt bij ons ook niet gedaan, niet omdat ik het respectloos zou vinden, maar meer omdat ik het zo 'vreemd' vind klinken. Papa, mama, pa of ma klinkt veel meer 'eigen' op de één of andere manier. Wat ik ook altijd heel raar heb gevonden is dat partners elkaar papa en mama gaan noemen, zelfs nog voordat er een kindje is geboren... had altijd zoiets van 'halloooo , ik ben je lief, niet je mama , doe maar ff gewoon hoor' ... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Het zou zo maar kunnen dat ik nog even lekker een tukkie ga doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Hihi, ik denk dat ik begin van de middag even op de bank onder zeil ga... Nu aan de slag hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anke92 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Hallo, ik ben nieuw en heb een draadje geopend om me voor te stellen... Nu val ik hier zomaar binnen omdat ik graag aan jullie pact meedoe. Het doel is om helemaal te stoppen! Dagpact: Quinn Rosa Momentum Rapilos Lars Anke Meya, nancy en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 (bewerkt) Binnen zonder kloppen hier. Welkom Anke. Succes vandaag. Ik heb twee boterhammen op. Sta versteld van mezelf. Straks moet ik nog de kiloknaller op. Edit: o, kilokiller. Ja, dat maakt meer sense. 27 november 2016 bewerkt door Quinn Lika, smart en Anke92 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Quinn Rosa Momentum Rapilos Lars Anke Nadia Heb een fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Dag Anke. Welkom! Ik kom uit een hele andere wereld. Tjee wat heb ik diep geslapen. Gelukkig staat er koffie. Zin in vandaag! Dagpact: Quinn Rosa Momentum Rapilos Lars Anke Lika Meya en Anke92 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Dagpact: ( nu met Nadia en Lika. 2 berichten tegelijk geplaatst;-) Quinn Rosa Momentum Rapilos Lars Anke Nadia Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goede morruguh, Dagpact: QuinnRosaMomentumRapilosLarsAnkeNadiaLika Asterix Dezittendeplassert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goede morgen, Dagpact: Quinn Rosa Momentum Rapilos Lars Anke Nadia Lika Asterix Meya Weet iemand wat het dagpact record fot dusverre is in 2016? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden