Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
11 uur geleden zei Lika:

En op mijn hele naasten ( maar die verdienen het het minst!).

Maar die krijgen toch ook je allerliefste kanten te zien? ;) Dit is trouwens iets waar ik zelf nooit aan denk als me weer eens schuldig voel na boosheid.

Geplaatst

Ik weet niet wat ik er van vond vandaag. Veel theorie, maar dan heel oppervlakkig. En een gesprek waarbij ik poppetjes uit moest kiezen. Wie is de strenge, de lieve etc, daarbij moest ik zoooooooooooo huilen. Verschrikkelijk. Verder voel ik me opgesloten in mezelf. Weet niet waar ik heen moet. Krijg letterlijk geen lucht meer en heb het gevoel dat ik NU moet beslissen over mijn werk, omdat ik anders niet weet wat ik moet oefenen. Grrrr. 

In het zwembad net kreeg ik toch een trek. Als daar een bar was geweest.... vluchten, weg, dat wil ik. Dat kan niet. Ik zit gevangen in mijn eigen rondmalende ik. Bah.

Geplaatst

Hoi! Las op de dagdraad en hier dat je een verdrietige dag hebt. Ik ben niet zo van het knuffelen: ben ik te houterig voor, -tot op heden, maar wie weet wat ik er nog bij gaan leren-  maar ik wil je wel wat positieve vibes sturen. Je gaat door een moeilijke tijd maar je drinkt toch maar mooi niet :heart:

Geplaatst

Even gekopieerd van de dagdraad. Hoort eigenlijk hier:

Loodzware dag tijdens gesprekken in traject dat ik ben gestart. Hyperventilatie, bijna flauwgevallen, tranen. Maar ook veel inzichten. Onder meer dat ik het heel lang heb volgehouden. En dat ik heel veel wegdronk en rookte. En nu? Nu weet ik 1 ding zeker, drinken dempt, stopt mij weg, het probleem weg en dat komt nu zo ongenadig keihard terug . Jammer dat ik niet eerder mijzelf onderhanden heb genomen. Misschien was het dan minder heftig geweest. Maar hé, beter laat dan nooit. Ben doodmoe, maar kijk mezelf recht aan in de spiegel en ben godzijdank nuchter. Dat helpt. 

Geplaatst

Jezelf recht aan kunnen kijken in de spiegel: daar doen we het voor! Ik vind het wel 'n beetje erg heftig met dat bijna flauwvallen. Plan je tussen de zware dagen ook lichte dingetjes in?

Geplaatst

Weet ik niet. Ik heb de hele ochtend in bed gelegen. Heb thuis een zieke, dus kon gewoon. Ik weet niet hoe het is, maar ik geloof dat ik ietsjes rustiger aan het worden ben. Ik hoop het. Dat mijn kleine stapjes opeens, achterom kijkend, een behoorlijk pad door de jungle hebben gemaakt. Maar misschien is het nog iets te vroeg. 

Geplaatst

Ik weet ook niet of ik zo goed bezig ben. Doe mijn best. Maar soms denk ik dat ik me niet aan moet stellen. Dat dat het alleen is. Nee. Goed dat ik het opschrijf. Ik weet eigenlijk wel beter. Gek. Al die stemmetjes in je hoofd...duiveltjes op schouders, beren op de weg.

Geplaatst

Het zijn vaak die kleine stappen inderdaad waardoor we tijdens onze reis goed kunnen opletten op wat er in onszelf en om ons heen gebeurt. Met grote stappen of met rennen gaat er toch een hoop langs je heen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...