Reacher Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Geplaatst 11 februari 2017 11 uur geleden zei Lika: En op mijn hele naasten ( maar die verdienen het het minst!). Maar die krijgen toch ook je allerliefste kanten te zien? Dit is trouwens iets waar ik zelf nooit aan denk als me weer eens schuldig voel na boosheid.
Reacher Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Geplaatst 12 februari 2017 Ik hoop dat je een fijne dag hebt! Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 12 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 februari 2017 Tot nu toe boosloos en heerlijk gezwommen. Ja, dus. Dank!
Singbluesilver Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Heel veel succes vandaag Lika met de start van je traject! Zet 'm op!
Lika Geplaatst 13 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Ik weet niet wat ik er van vond vandaag. Veel theorie, maar dan heel oppervlakkig. En een gesprek waarbij ik poppetjes uit moest kiezen. Wie is de strenge, de lieve etc, daarbij moest ik zoooooooooooo huilen. Verschrikkelijk. Verder voel ik me opgesloten in mezelf. Weet niet waar ik heen moet. Krijg letterlijk geen lucht meer en heb het gevoel dat ik NU moet beslissen over mijn werk, omdat ik anders niet weet wat ik moet oefenen. Grrrr. In het zwembad net kreeg ik toch een trek. Als daar een bar was geweest.... vluchten, weg, dat wil ik. Dat kan niet. Ik zit gevangen in mijn eigen rondmalende ik. Bah.
Reacher Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Hoi! Las op de dagdraad en hier dat je een verdrietige dag hebt. Ik ben niet zo van het knuffelen: ben ik te houterig voor, -tot op heden, maar wie weet wat ik er nog bij gaan leren- maar ik wil je wel wat positieve vibes sturen. Je gaat door een moeilijke tijd maar je drinkt toch maar mooi niet Lika reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Juist, je hebt die trek overwonnen ^^ heel knap ^^ Sterkte! Lika reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Fijne Valentijnsdag! Heb je nog plannen? Lika reageerde hierop 1
Goedehoop Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Je hebt de trek gisteren overwonnen, goed bezig!!! Hoe voel je je vandaag? Hoop dat het beetje met je gaat! Lika reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Goed gedaan Lika na zo'n moeilijke dag niet zwichten voor het duiveltje. Zet 'm op! Je bent hartstikke goed bezig Lika reageerde hierop 1
Lieselotje Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Respect Lika! Heb je een goede nachtrust gehad? Hopelijk voel je je ietsjes beter... Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 14 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Even gekopieerd van de dagdraad. Hoort eigenlijk hier: Loodzware dag tijdens gesprekken in traject dat ik ben gestart. Hyperventilatie, bijna flauwgevallen, tranen. Maar ook veel inzichten. Onder meer dat ik het heel lang heb volgehouden. En dat ik heel veel wegdronk en rookte. En nu? Nu weet ik 1 ding zeker, drinken dempt, stopt mij weg, het probleem weg en dat komt nu zo ongenadig keihard terug . Jammer dat ik niet eerder mijzelf onderhanden heb genomen. Misschien was het dan minder heftig geweest. Maar hé, beter laat dan nooit. Ben doodmoe, maar kijk mezelf recht aan in de spiegel en ben godzijdank nuchter. Dat helpt. Tine en Monster reageerden hierop 2
Vasja Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Erg mooi Lika! ^^ Zwaar, maar zeker de moeite waard! Lika reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Jezelf recht aan kunnen kijken in de spiegel: daar doen we het voor! Ik vind het wel 'n beetje erg heftig met dat bijna flauwvallen. Plan je tussen de zware dagen ook lichte dingetjes in? Lika reageerde hierop 1
Monster Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Respect Lika. Lika reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Geplaatst 15 februari 2017 Ook vandaag veel sterkte! En zonnestraaltjes: Lika reageerde hierop 1
Goedehoop Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Geplaatst 15 februari 2017 HOe gaat het nu met Lika?? Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 15 februari 2017 Weet ik niet. Ik heb de hele ochtend in bed gelegen. Heb thuis een zieke, dus kon gewoon. Ik weet niet hoe het is, maar ik geloof dat ik ietsjes rustiger aan het worden ben. Ik hoop het. Dat mijn kleine stapjes opeens, achterom kijkend, een behoorlijk pad door de jungle hebben gemaakt. Maar misschien is het nog iets te vroeg.
Goedehoop Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Geplaatst 15 februari 2017 (bewerkt) Kleine stapjes vooruit Lika, rustig aan dan komt het uiteindelijk echt goed! Je bent zo goed bezig, hou vertrouwen! 15 februari 2017 bewerkt door Wanhoopje Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 15 februari 2017 Ik weet ook niet of ik zo goed bezig ben. Doe mijn best. Maar soms denk ik dat ik me niet aan moet stellen. Dat dat het alleen is. Nee. Goed dat ik het opschrijf. Ik weet eigenlijk wel beter. Gek. Al die stemmetjes in je hoofd...duiveltjes op schouders, beren op de weg.
Goedehoop Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Geplaatst 15 februari 2017 Je bent juist heel goed bezig! Een beetje vertrouwen in jezelf hoor, je hoeft niet gelijk grote stappen te nemen. Ook met kleine stapjes kom je er uiteindelijk! Lika reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Geplaatst 15 februari 2017 Het zijn vaak die kleine stappen inderdaad waardoor we tijdens onze reis goed kunnen opletten op wat er in onszelf en om ons heen gebeurt. Met grote stappen of met rennen gaat er toch een hoop langs je heen. Lika reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden