poly Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Vervelend voor je joh, weet niet of je hoofd er nu naar staat maar ik wou toch ff zeggen dat ik zelf ook in de gaten begin te krijgen dat het stoppen, met alcohol in dit geval, veel meer met zich mee brengt als ik verwachtte. Onze situatie is niet hetzelfde maar deze overeenkomsten zijn er wel, hoop dat je weer snel wat zekerder bent, en even jezelf "lekker" zielig vinden en een potje janken als je dat kan is helemaal niet verkeerd! Gooi het er uit, maar blijf er niet in hangen, ook iets waar ik zelf op moet blijven letten. Zet hem op meis, virtuele hug X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Dat AdB forum gedoe vindt het kennelijk leuk om geintjes uit te halen, eerst dat tijdsverschil.... nu staat er weer dat ik vorige bericht 12:35 uur heb geplaatst terwijl dat 13:35 uur was en nu wordt mijn naam geweigerd...? Ik mag toch zeker wel Poly heten als ik dat wil ipv Polly, ik ben geen papagaai... "Polly wants a cracker".... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Hoezo wordt je naam geweigerd dan? Moet je het aanpassen ofzo? Vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2017 Beetje apart om dit hier bij Lika te bespreken maar heeft er wel mee te maken, Lika wou gister mijn naam "Poly" intypen maar de spellingcontrole maakte er "PoLLy van, met twee L-en dus, dat was het, verder geen probleem dus, alleen voor een digibeet is het al lastig genoeg, vandaar mijn opmerking, was trouwens bedoeld als geintje, maar dat moet je er eigenlijk nooit bij zetten... nou ja, deze keer, Lika, sorry dat ik ff "ingebroken" heb en hoop dat je je o.k. voelt, komt wel goed allemaal, dag voor dag... Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 ((Lika)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Lijkt erop alsof niet het drinken, maar het leven mijn porbleem is. Dat.is.eng. En dan die klok van die 8 weken in mijn hoofd. Pfffff. Om de één of andere reden klinkt dat als goed nieuws. Even kijken of ik kan uitleggen wat ik bedoel. Het drinken is een onbetrouwbaar verwoestend monster. Daartegen vechten is zo zonde van je tijd. Het leven zelf is in principe fijn. Het is veel vruchtbaarder om daar je energie in te steken. Ging het vandaag ietsje beter met je? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Behalve de griep, gaat het mentaal beter. Maar het is een heel, heel klein balansje. Geeft niet. Het is waarschijnlijk ook goed nieuws. Dat denk ik ook. Denk ik. Dank je Basta! Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 er is een heel, heel klein balansje....kleine stapjes tellen ook ! Beterschap met de griep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 (bewerkt) Zielig ben ik. Vind ik. Gisteren zomaar gevallen. Hard op mijn knieën. Ik val vaker. Zet ik mijn voeten gewoon niet goed neer:-( En het gebeurt meer als ik moe ben of zoals nu kwetsbaar door burn-out. Vandaag tandarts. Ik heb erge tandvleesonsteking en het geheel moet behandeld/ schoongemaakt door de parodontoloog. Maar die heeft me nogal te grazen genomen. Toen ik klaar was en rechtop kon gaan zitten was ik duizelig. Dat bleef lang zo. Durfde bijna niet naar huis te fietsen. Nu heb ik nog pijn. Ga maar weer paracetamol nemen, Vanavond wel naar de film geweest. Daarna wat wezen eten en drinken en opeens was het daar. Niet gedaan, maar wel zin in. Nu wel sigaretten en drankje verdiend. Niet gedaan en het ging weer weg! Terwijl ik toch in 1 van mijn favoriete uitgaansgelegenheden in Amsterdam centrum was. Bitter lemon, water en thee en geen sigaretten. Scheelt behoorlijk wat geld! Voor 25,- gegeten en gedronken. En hoewel ik dus goed kan vallen ben ik heelhuids thuis gekomen. Nu pijnstilling. 17 januari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Goed gedaan Lika. En ja, ik vind je ook een beetje zielig. Ik hoop dat het gauw weer wat bijtrekt. Misschien kun je jezelf leren wat bedachtzamer te bewegen, wat meer je aandacht hebben bij wat je doet? Ik knalde gisteren met mijn schouder tegen een deurpost, omdat ik door het huis liep maar met mijn hoofd totaal ergens anders was. Niet handig, want dan doe ik geen van beiden goed. Goede dag morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Spijker op zijn kop! Dat is het waarschijnlijk. Mindful? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Mindful. Yoga heeft er ook wel wat van, daardoor realiseer ik me vaak dat er spanning in mijn lijf zit. Soms een signaal, vaak totaal niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Klinkt ook heel zielig Lika. En dan mag je je ook best even zo voelen. Wel top dat je je stemmetje weggestuurd hebt van de drank en de sigaretten. En dat je toch een beetje genoten hebt van de film en het etentje. Vandaag weer wat beter hopenlijk met de kwaaltjes *hug* Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Hopelijk vandaag een betere dag Lika? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Vallen, tandarts, algehele malaise... maar niet gedronken of gerookt. Goed gedaan. Je hebt absoluut iets verdiend, heb je al iets leuks voor jezelf bedacht? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Vandaag totale uitputting. Totaal. Uitgeput. Punt. Twee wasjes gedaan, boodschappen, kinderen opgehaald en weggebracht. En dat was het. Even alles afgezegd vandaag verder. Maar ik laat het maar toe. Verdragen, verduren, accepteren. Tandvlees doet ook nog pijn. En ik krijg nu zo'n tandenpoets protocol dat ik die tandarts gisteren voorzichtig heb trachten duidelijk te maken dat ik nu wel even thuis zit, maar in de echte wereld een full time baan heb, dus niet de hele dag met mijn gebit bezig kan zijn.... caramba! Overmorgen weer langdurige sessie van intake met psych en fysio en volgende week weer tandarts gebeuren voor andere deel en weer een langdurige intake sessie. Zou er niet eens bij kunnen werken. Maar het gekke is, ik ben niet down. Niet boos. Niet ongelukkig. Hoogstens voel ik me schuldig en ontevreden dat ik te weinig doe. Maar dat is oud. En dat voelen: het helpt me niet. Werk aan de winkel Lika!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Hm. Voor totale uitputting heb je toch nog aardig wat gedaan, eigenlijk. En klink je best goed hier. Voor onder de riem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Ontevreden zijn alleen al... brrr. Maar het gaat weer over, echt wel! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Super dat je je niet down of ongelukkig voelt. Je bent dus heeeel goed bezig Lika! Je zegt 'werk aan de winkel' maar volgens mij BEN je al heel hard aan het werk voor en met jezelf. En volgens mij doe je helemaal niet te weinig maar juist best veel. Je mag ook af en toe wel even op de bank zitten. En al die intake, zie dat ook maar als werktijd dan maak je toch alweer aardig wat uurtjes! Je gaat super Lika en dat poetsprotocol doe jij er gewoon even bij Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Dank! Ik ben uitgepoetst hoor. En je hebt gelijk Sbs ik werk me suf. Met poetsprotocol en al. Ik ben wel heel bang en onzeker over in wat voor werk ik weer terug moet keren. Ik heb me zo vereenzelvigd met mijn oude baan, maar daar zit nu iemand anders. Is ook goed, denk ik. Ook voor mij. In het proces van leren om juist niet mijn werk te zijn. Ik ben ik en ik werk. Dat is iets anders. Ik moet me daar heel langzaam op gaan focussen en maar gewoon uitspreken wat ik eng vind enz. Ik ga het gewoon allemaal zeggen. Dan zie ik wel. En dat is dus eng, ik heb het! Geen controle. Ik heb geen controle. Dat vind ik heeeeeel eng! Maar ik rook niet, ik drink niet, ik raak niet het lichtknopje 22 keer aan ( deed ik als kind, begon bij 2, maar liep een beetje uit de hand), hoef niet per se meer van alles een even getal te hebben. Het is gewoon allemaal hetzelfde! Maar 1 ding eigenlijk? Dan hoef ik alleen te werken aan die controle toestand. Hmmmmm. let's think about. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Lika: wat ga je goed Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Denk je echt? Ik moet wel hè? Ik moet toch die therapeuten straks kunnen vertellen hoe ik in elkaar steek en wat er precies is en dat het dus nu klaar is en dat ik er weer tegen kan en dat ze hartelijk bedankt worden hoor! Hartelijk dank. En op mijn werk ook dat ik het volgende voorstel heb: 2 uur per week opbouwen, pas op de plaats na 4 weken, en zelfde werk als vorige baan, maar dan bij andere afdeling. Win- win situatie voor beide partijen. Blablablabla. Of moet ik dat nu eens niet doen? Gewoon even weinig doen en kijken wat er gebeurt? Ik denk eigenlijk het laatste. Maar daar ben ik dus bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Ja eigenlijk dat laatste en kijken wat er gebeurt. Maarja die controle hé! Zo herkenbaar Lika ook hoe je in het werk staat. Proberen los te laten misschien out of the box denken. Heel wat anders gaan doen. Maar eerst gewoon even helemaal niks doen. Qua werk dan. Je werkt thuis al hard genoeg, aan jezelf. Lekker slapen straks Lika en morgen weer een nieuwe dag. Stapje voor stapje ❤ Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Nog even over die school. Moet je dan 12 scholen gaan bezoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden