Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 november


Sita2

Aanbevolen berichten

Bor,ik denk dat je dochter haar bijna ex man heel wat kansen heeft gegeven om al zijn verslavingen echt aan te pakken.

Ik denk ook dat je dochter heel wat beloftes van hem heeft gekregen die helaas niet waar gemaakt zijn.

De maat is nu vol voor je dochter en je ex schoonzoon kan nu aan alles gaan werken,opname enz.

Het leven met een verslaafde is een moeilijk en naar leven,de verslaafde gaat altijd voor,en de verslaafde houdt weinig rekening met de rest van het gezin.

Misschien krijgen ze weer een goede verstandhouding met elkaar wanneer je ex schoonzoon een hele tijd clean is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe woning werd te duur, ze zouden nog gaan kijken naar een andere,

maar op eigen verzoek, van mij dus, word het waarschijnlijk toch een safehouse.

Voel me voor geen meter sterk om alleen verder te gaan en zie de bui al hangen dat ik weer ga gebruiken

en dat wil ik niet.

Beter maar me te laten leiden.

Verder gaat het nog steeds goed met mij, vandaag ook gesprek gehad met psycholoog, volgende week verder (2 uur was te kort)

Misschien ben ik er vanavond nog even na een meeting in the house

Toedels :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ineens probleemloos terug op forum. Gisteren kreeg ik een probleem met de "volledige versie". affijn, geen ban dus, leek me al vreemd.

Spirit, raar misschien, maar in zekere zin ben ik jaloers, ik word maar zelden verliefd.

Als ik erover nadenk, is dat maar een stomme gedachte, want die verliefdheid ooit op een getrouwde man als getrouwde vrouw, was eigenlijk vooral vervelend.

Het is me wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er niet echt een goede reden voor, maar zou het kunnen dat Kohtje een stevige ban heeft opgelopen wegens het verspreiden en vertonen van liefde, steun en empathie?

Hij blijft nu wel erg lang onaangekondigd weg.Het is toch ook geen eendenseizoen meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag gezellig op de thee bij Bolletje.

Beetje spannend maar leuk. Bedankt lief mens.

 

Net thuis van een dankbaar optreden.

Druk weekend voor de boeg.

 

Jaja..ik weet het, Thee let op.

Het verschil is, wel druk, geen stress.

 

Maar wel nu het bed in.

Welterusten allemaal.

 

En morgen gezond weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...