Bob Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Verder dan nul zal het wel niet neerwaarts gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 (bewerkt) aangezien ik nog voorraad had, heb ik een over de datum hamsterblik codependency uit de kast gehaald en opengetrokken, met een vers sausje van gezond egoisme erover, nog prima te pruimen! 19 maart 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Pruimen zag Jantje hangen, nou wat waren die toch groot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Grote tuinman zag zijn bolle wangen, sloeg de vuile gapper dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Doodstil is het hier na de actie van Grote TuinMan. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Tuinman zijn deze exoten wel geschikt voor mijn tuin? vroeg de man, kijkend naar de torenhoge palmbomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Bomen waren er niet meer, toen de houthakkersgeluiden eindelijk verstomden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Stom, denk ik even te gaan schuilen achter of onder een boom, zijn alle bomen weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Bomen, wegen, velden, overgoten door de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 zondaars zijn we allen, met heel veel tijd nu om al die zonden eens goed te overdenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Over denken zijn de meningen verdeeld, sommigen zijn er dol op, anderen vinden dat er vooral domme dingen gedacht worden zoals dat we zondaars zouden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Zou den zijn nou leuker zijn dan spar zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Spar zijn is inderdaad minder leuk want waar dennen met kerst worden bezongen als wonderschoon staan sparren in huiskamers te verpieteren als denneboom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 enne booming chill blijven natuurlijk de eiken dat zijn bomen die mogen blijven leven in vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2020 Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 Leven in vrijheid leek een vanzelfsprekendheid voor mijn generatie, nu is die vrijheid beperkt door geheel onvoorziene omstandigheden en is het leven van bijvoorbeeld een maand geleden volkomen anders dan het huidige, het kan verkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 april 2020 Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 Keren we om? Vroeg ze, toen ze zag dat de parkeerplaatsen met lint waren afgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2020 Rapport Share Geplaatst 5 april 2020 afgezet was ze ook al op de markt, want door die ruime afstand zag ze niet dat de koopman eerst woog en toen wat van het fruit niet in de zak stopte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 De zak stopte er ook nog eens ongezien wat rotte exemplaren bij. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 Bij die koopman kom ik niet meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 Er terug keren deed ze niet graag, toch ging ze elke week naar haar geboortedorp om haar zuster te bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 ruggespraak houden met frummers helpt hier om een nieuwe koopman te gaan zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 (bewerkt) Zoeken naar tweevoudig passende aansluiting na deze dominosplitsing valt gelukkig reuze mee. 20 april 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 (bewerkt) reuze mee-eters uitknijpen is soms makkelijker dan de domino niet te splitsen, voor mij dan 21 april 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Voor mij dan maar een alcoholvrij biertje, antwoorde hij op de vraag van de ober die vanachter een plexiglazen kantoortje de bestelling opnam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Opname is niet nodig zei de dokter tegen de teddybeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden