Bob Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 rillers en thrillers zijn wel door de werkelijkheid geïnspireerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 eerdaags zal het zomervakantie zijn, ze keek er naar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 er naar uitkijken doe ik ook, zeker lekker ook om de verwachte hitte hier te ontlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 lopen de temperaturen bij jullie hoog op, in het deel van Noorwegen waar ik nu zit blijft het koel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Blijft het koel, wordt het warm...ach, gelukkig hebben we er geen invloed op, anders maakten we daar ook nog ruzie over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 OOK nog ruzie over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Verlegen vraag ik of ik mee mag doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Doen wij in het geheel niet moeilijk over @niks, doe maar lekker on-verlegen mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 meedoen en een beetje brutaal is ook niks-niet verkeerd☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Verkeerd is het pas als je je niet aan de domino-lll-regels houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 Als je je niet aan de domino-III-regels houdt, zwaait er wat, alleen wat er zwaait weet ik niet, dus geen idee of ik me daar dan zorgen om zou moeten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 houdt de domino stand na een foutje, ja gelukkig wel, (bijna) alles valt te lijmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 Lijmen Jane, want ja, uitgerekend jij ging nu de fout in lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 de fout ingaan gebeurt ons dus allemaal wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 Eens of oneens met elkaar, het hoort bij het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 Leven is het meervoud van lef..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 (bewerkt) lef is soms nodig om fouten toe te geven, dus Yvonne: mea culpa! 20 juli 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 Culpa in causa is erger LJ, want dan ben je zelfs strafbaar. Aldus google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 google is toch wel erg handig, ik gebruik het elke dag wel een paar keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 een paar keerde zich tegen elkaar, en zo ontstond een echtelijk conflict. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 conflicten kunnen zomaar in crisis ontaarden als er geen open en eerlijke communicatie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 En eerlijke communicatie is nou juist een concept dat niet echt bestaat op een forum, zegt de trol en gooit haar mobiel uit het raam van de caravan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 Van die dagen dat je eigenlijk een hoop zou willen zeggen maar het toch maar niet doet.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 doe tegelijk met jou mijn mond dicht, beter voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 Voor nu sluit ik me geheel bij jullie aan @Lonster en @Yvonne, ervan uitgaande dat jullie bedoelen wat ik denk dat jullie bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden