lady jane Geplaatst 7 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2019 ge hoorde dat vast van Lubach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 7 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2019 Bach!!! Riep ze keihard toen hij wéér vroeg welke componist het was die zo jong doof werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2019 Werd in bovenstaande Bach verward met Beethoven, die arme man die leed aan otosclerose? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2019 roses are red my love, violets are blue; sugar is sweet my love, but not as sweet as you, ach jeugdsentiment, ik word/ben oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2019 Ouder worden vind ik wel best eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Lijk ik veel op mijn moeder? vroeg ze aan haar man, terwijl ze nog een fles wijn in haar mandje doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Doet me denken aan die keer dat ik, bij volle bewustzijn, tegen mijn vrouw zei dat ze steeds meer op haar moeder ging lijken... dat viel niet echt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 echt goed vallen doe je met een parachute Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 "Chute" betekent val en "para" wordt door jongeren wel gebruikt als synoniem voor gek, raar, lijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 Iets zegt me dat ik iets moet gaan doen om van dat lamlendige gevoel af te komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 om van dat lamlendige gevoel af te komen zou je bijvoorbeeld iets lijps kunnen gaan doen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 doe niets op dit moment, behalve hier op dit forum ronddwalen en me afvragen hoe ik aan gewonnen dagen kom en wat ik ermee moet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 moet niet lijper worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 Orden zoals die van de Kousenband en die van het Guldenvlies zijn oude ridderorden, onze oudste orde is de orde van de Nederlandse Leeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 eeuwenoude ridderorden spreken ons dus nog steeds aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 saanengeit is een geitenras afkomstig uit het Zwitserse Saanental en het Obersimmental in het kanton Bern Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 Anton Bernhard von Obersimmental, ken je die ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 die ook, als hij in het geitenregister is opgenomen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 (bewerkt) omen is een film waarvan ik van de muziek nog altijd de kriebels krijg 9 juli 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 De kriebels krijg ik nog van Omen van Magic Affair, jeugdsentiment en nu voel ik me oud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 Me oudste leerling vindt het heerlijk om me te wijzen op spelfouten of slordigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 heden nog an toe, waar moet dat heen als leerlingen hun juf de les gaan lezen☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 Zenmeditatie misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2019 knorretje is een van winnie en aan de schie wonen ze beiden vast ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 10 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2019 Ook moest ik denken aan "Coco en de vliegende knorrepot", het eerste televisieprogramma dat ik me kan herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden