Meya Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Bálsamico... bij uitstek geschikt voor de dure zure plassers! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Amico's, er komt steeds maar geen woord waarmee ik een excuus-zin kan beginnen! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Plassers, ik kom er niet tussen! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Tussenstand: basco zes strafpunten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Punten waarmee jij me aan het lachen krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Krijg toch het gevoel dat ik iets in mijn woordenschat mis, want waarom krijg je in hemelsnaam een strafpunt voor het woord 'gekkie' ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 banaal is wat het oproept, geen aandacht aan schenken dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Armoe als je elkaar niet een beetje mag plagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Plagen mag, zolang het maar geen treiteren wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 En wordt er wel ingecalculeerd dat op zo'n anoniem forum de misverstanden op de loer liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Liggen ze niet dan staan of zitten ze, of ze hangen ergens en soms geheel onterrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Onterrecht moet echter onterecht zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 zijnde immer in de war bij dit woord: en hardnekkig ook nog en zo heb ik nog wel enkele uitglijders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 uitglijders kunnen een aanloop naar terugvallers worden, op tijd de anti-glij-ijzers ombinden dus maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Weer denk ik : was het maar zo eenvoudig en wie stuurt me een set anti-glij-ijzers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 IJzer smeedt men als het heet is zegt men wel een, dus is het zaak altijd alert te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Blijven werken aan anti-glij-ijzers in je eigen hoofd werkt mijns inziens het beste. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 het beste lijkt mij ook na alle jaren hetzelfde te doen en andere uitkomsten te verwachten; geen drank in huis te halen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Halen we niets meer en gooien de laatste 2 blikjes rommel bij de vuilnis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 De vuilnis moet het maar weer allemaal slikken, ook zielig hoor! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 (bewerkt) ''Hoor!'' De week roept ons om er iets moois van te maken 9 januari 2017 bewerkt door SvDolphin smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 aken en keulen, the neverending story Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Story en Privé, bladen die ik nooit kocht, maar waar ik met enige schaamte wel in bladerde in menig wachtkamer smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Wacht, kamergeleerden hebben dat vast ook, zij hebben wie weet ook naar het weten der kleine wetenswaardigheden 'n tendens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 tendenstandartsen weten mooie tanden te kombineren met mooie fakturen om hun mooie praktijken nog mooier te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden