Jac Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april ik weet wel dat ze een aantal dingen gemeen hadden het waren tijdsgenoten en hadden allebei een baard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Aardig zijn kost niets maar betekent veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april (bewerkt) Veel beloven en weinig geven doet de gek in vreugde leven 18 april bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Leven en laten leven is mijn motto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 17 april Rapport Share Geplaatst 17 april Leven is mijn motto voor vandaag en morgen zien we wel verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 april Rapport Share Geplaatst 17 april Verder kijken heeft ook geen zin. Gisteren is voorbij, vandaag heb je en morgen is altijd de vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 17 april Rapport Share Geplaatst 17 april De vraag is of Nederland nog bestaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april Of Nederland nog bestaat. Ja maar zal nooit meer hetzelfde worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april (bewerkt) Hetzelfde worden als iets dat nooit hetzelfde is geweest is niet mogelijk. 18 april bewerkt door Kohtje Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april Christus nog aan toe,  het moet toch niet gekker worden met deze ongepaste stellingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april Stellingen die suggereren dat vroeger alles beter was kunnen maar beter onderuit gehaald worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april Denken dat het nu beter is dan vroeger is een stelling van iemand met retrograde amnesia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april Ia zo doet een ezel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april Zelfkennis cursus zou voor een ieder hier verplicht moeten worden want het is het begin van alle wijsheid en het einde van onmogelijke dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april Onmogelijke dromen heb ik gelukkig niet, ik hou me wel bij de realiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april Realiteit voor mij persoonlijk is een druilerige april dag die ik nuchter heb beleeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april beleefd was het niet om een typefout te verbeteren maar noem het maar creatief schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 18 april Rapport Share Geplaatst 18 april (bewerkt) Enkel om te testen wie de scherpste zou zijn. 18 april bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april Zijn we ook echt wie we zijn of is er ruimte voor verbetering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april Nemen we teveel ruimte in? Denk dat dat naar gelang de behoefte van iemand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april dissen we iemand die teveel ruimte inneemt of zijn we zo rechtschapen en omarmen we die persoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april Persoonlijk zou dat een wens zijn maar maar door mijn korte armpjes fysiek onmogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april Ecologische voetafdruk test ingevuld van het WNF en volgens de test leef ik op te grote voet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april Samenlevingen zijn zo verschillend en overal anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april er staat 2 x hetzelfde hierboven of ben ik nou gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden