Lonster Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Daag mij niet uit voor een spelletje toepen want dat ga je verliezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 1 uur geleden zei Lonster: Daag mij niet uit voor een spelletje toepen want dat ga je verliezen! Nou ik blik ze ook meestal in hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Verliezen doe je nu ikh door je niet aan de dominoregels te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Houden van toepen betekent niet automatisch houden van domino blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Baarden en snorren vind ik werkelijk heel afstotelijk en erg onhygiënisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Scheer je ook je eigen hoofdhaar dagelijks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Hoofdhaar dagelijks scheren lijkt me niet nodig, daar komen geen etensresten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 en de mens wikt, jedoch nancy beschikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 schikt Had zich naar de wil van een medefrummer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Dé frummer bestaat niet, er zijn frummers in alle soorten en maten, met en zonder baard, met en zonder gevoel voor humor, met en zonder een nuchtere blik op de wereld, maar ze zijn allemaal welkom zolang ze de ander niet nodeloos afbranden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Denken voelen willen, de basis van de vrije mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Mensen, dit is de juiste woorddomino, niet die andere die weer omhoog gehaald is door een spambericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 richt je aandacht op de toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Toe kom straks ook op de fiets, dan rijden we samen naar onze bestemming. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 ming kee is een van de vele leuke eethuisjes in de chinese wijk waar ik graag kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Graag komkommer in de atjar, dat maakt het lekker zoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Lekker zoet is niet zuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Zuurpruimen genoeg op de wereld om zoet te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Houden wij vast aan onze eetgewoontes of gaan we experimenteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Teren we in op geld en/ of op enzrgieverbruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 ruiken we de zomer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 zomer rijmt op omer, dacht ik even veilig hier te kunnen typen want omer is niks, dacht ik nog, maar na voor de gekkigheid toch maar even googlen blijkt omer een biertje te zijn dus een les voor mij om toch maar niet zomaar even uit de losse pols hier wat neer te pleuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Pleuren rijmt op keuren, beuren, geuren, zeuren en ook op kleuren zoals je die 's zomers ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Ziet er vreemd uit, trouwens, die eu als je hem vaak opschrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Schrijftherapie kan helpen bij trauma's en angsten, maar ook bij burnoutklachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden