lady jane Geplaatst 10 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2022 januari vordert en de dagen lengen weer gestaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Gestaag vind ik een mooi woord, behalve als het gebruikt wordt in de combinatie met achteruitgaan, en dat gebeurt nu bij mij, ik voel mij gestaag achteruitgaan en dat beangstigt mij en maakt mij heel onrustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 rustiger worden valt soms niet mee als je gelooft wat je brein je wijs maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 maakt wel uit hoe je er naar kijkt, perspectief is een manier van kijken en daar kan je mee leren omgaan, zeggen ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 ze zeggen zoveel, persoonlijk ga ik tegenwoordig af op hoe iets mij wel of niet bevalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Bevalt het niet, dan stuur je het retour. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Retour afzender was een goedkope manier om een briefwisseling te onderhouden ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 nooit gedaan zo, wel eens met steeds 1 cent overmaken en korte boodschapjes op overschrijfformulier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Overschrijfformulieren zijn voor mijn kinderen even absurd als cassettebandjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 bandjes om mee zwemmen te leren, die zullen ze nog net herkennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 "Kennen jullie deze nog?" is een concept van alle tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 tijden zullen aanbreken dat men elektrische snoeren belachelijk ouderwets vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 vindt men eenmaal iets dan is dat moeilijk ongedaan te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 maken we allemaal mee, deze tijd dat we geschiedenis schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 is schrijven niet een hele fijne manier van communiceren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 eren we het woord in gesprek, in schrift, in whatsapp, in fora, in social media in het algemeen, dan kunnen we onze gedachten en gevoelens daarmee uitdrukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Kennis van ontwetendheid maakt wijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 wijsheid uit de libelle; de wortels van je angsten zijn je gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Gedachten kunnen behoorlijk dwarszitten, omdenken is dan heel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Moeilijk kan omdenken inderdaad zijn, maar als het lukt kan het verrassende resultaten opleveren, dat heb ik de afgelopen week weer aan den lijve ondervonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 Vond en vind het prima dat de 'drie zoenen' de afgelopen tijd not done waren en wat mij betreft blijft dat ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 zoenen nalaten heeft mij neg. gehouden tijdens logeerpartij van dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 Ergens ging het mis en zakte 'woorddomino' heel ver weg, tijd om hem omhoog te halen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 (bewerkt) Dus van hieruit een goedemorgen frummers, tijd voor een bakje. 17 maart 2022 bewerkt door Yvonne Koffie even verplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2022 Voor een bakje heb ik altijd tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden