Wendy75 Geplaatst 18 maart Rapport Geplaatst 18 maart Ellendig voel je je de volgende dag als je teveel gezopen hebt
lady jane Geplaatst 18 maart Rapport Geplaatst 18 maart eb tussen 2 x vloed in geeft prachtige brede stranden, oh was het maar weer zomers weer
lady jane Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart strand wordt t niet helaas met windkracht 5 vanaf het water
Claudius Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart water is goed om te drinken en te zwemmen. Niet om te douchen, want dan is het nat. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart natuurlijk is nattigheid voelen niet altijd leuk
lady jane Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Femke was op de lagere school een vriendin van dochter
Claudius Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart dochter heb ik nooit gehad, of geen echt kind ook niet. Daarvoor ben ik veel te laat in mijn leven aan een relatie begonnen
Lonster1 Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Begonnen zij nou die ruzie, of was ik het zelf?
Bob Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart In de zee komt wind goed van pas als je de zeilen hijst.
Claudius Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Staand aanvaarden wielrenners na de koers felicitaties
Lonster1 Geplaatst 15 april Rapport Geplaatst 15 april Felicitaties kreeg hij niet, in plaats daarvan trof een volle bidon zijn gezicht tijdens de rit.
Bob Geplaatst 15 april Rapport Geplaatst 15 april tijdens de rit zou het publiek op grotere afstand van de wielrenners gehouden moeten worden
Yvonne Geplaatst 17 april Rapport Geplaatst 17 april Lijntrekken was een geliefde bezigheid van mijn kinderen als het bedtijd was....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden