lady jane Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei Kwaliteiten ook en Downers zelf benoemen zich als mensen met een beperking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei King vind ik minder lekker dan Wilhelmina pepermunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei Muntgeld ontvangen sommige winkels nog steeds graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei Aagje is altijd nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei Gierig als hij was, reageerde hij niet toen de inbreng van de fooi werd besproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei roken de anderen van het gezelschap meteen onraad, immers nu werd hun aandeel groter dan de bedoeling was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei Was het allemaal op toeval berust of wellicht een vooropgezet plan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei lanterfanterende detective kwam daar niet uit dus zocht hij getuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei (bewerkt) Getuigen, daarmee begint vaak het gelazer (volgens de regels van het spel, dient men toch met het -gehele- laatste woord te beginnen//ook veel leuker) 13 mei bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei gelazer, leuker het zijn maar woorden en ook met woorden gaan we hier al jaren creatief om, sommigen gebruiken zo maar de laatste drie woorden, foei he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei He, ik vind het geen foei het is zoals ik mij de dingen herinner Hou het maar speels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei elsje fiederelsje zet je klompjes bij het vuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei Vuur wilden ze, hoog oplaaiend vuur en wel nu meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei Nu meteen heb ik afgeleerd, eerst denken, dan pas doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei Doen, voordat ik vermaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei Rapport Share Geplaatst 15 mei maal ik nog wel ergens om, dat vraag ik me soms af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 18 mei Rapport Share Geplaatst 18 mei Me soms afvragen of ik wel spoor bewijst mijn gekte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 18 mei Rapport Share Geplaatst 18 mei Gekte was er vandaag op de Vismarkt toen ik de ouders van een meisje vroeg of ik op haar stoel mocht zitten, omdat ik wat slecht ter been ben, om mijn lekkerbekje op te kunnen eten. Vervolgens stonden beide ouders op om dat luie kind zittend door te laten vreten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 18 mei Rapport Share Geplaatst 18 mei Eten voor de slakken in mijn moestuintje heb ik ook op de markt gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 27 mei Rapport Share Geplaatst 27 mei Kocht hij geen wijn meer, dan dronk hij thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 mei Rapport Share Geplaatst 27 mei Dronk hij thee dan was het met verse munt en honing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Honingzoet klonk haar stem, maar haar blik sprak boekdelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei delen van boeken via de straatkastjes verdubbelt het leesplezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Plezier gaf hij haar al lang niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei meer kans misschien als hij haar dan een satisfyer geeft Ayla89 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden