Musashi Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Seffens is mijn werk gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Keer op keer hetzelfde liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 liedjes geluisterd net, zeker een jaar was mijn radio niet aan geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Geweest ' ben ik nu precies 9 jaar geleden in Australië . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Tralies hou ik niet van, vrijheid is mijn grootste vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) vriendin met mezelf werd ik pas nadat ik een poos met drinken was gestopt 1 maart 2021 bewerkt door lady jane Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Was gestopt hier niet het motto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Het motto was gestopt impliceert is weer begonnen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) begonnen met stoppen zijn we doorgaans meermalen 1 maart 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 meer malen de molens bij een goed windje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Wind je toch niet zo op joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) johanna, hanna en anna; 3 generaties vrouwen, in een mooi boek; een aanrader 1 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 3 uur geleden zei lady jane: johanna, hanna en anna; 3 generaties vrouwen, in een mooi boek; een aanrader Aanrader is ook "de kracht van wilskracht". Top boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 boekenwurm was vroeger mijn koosnaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Naamloos is anoniem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Anoniem rotzooi naar anderen sturen is asociaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Aalmoezen sta ik ook weigerachtig tegenover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 overpeinsde ik net het boek van Aaltje van Zweden (Om wie je bent), was Musashi me nèt voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Voor nu moet ik maar accepterendat ik me droevig voel en vanavond lekkere romantische comedy op netflix kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Netflix kijken is een ding, iets interessants zien is nog wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Anders gaan we met z'n allen een realityshow doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Doen! Dat zal goed verkopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 openminded als we hier zijn zal het amusementswaarde best hoog zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Best hoog zijn de verwachtingen dan ook wel waarschijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 waar schijn lijkt te bedriegen schemert vaak waarheid door Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden