rosa45 Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Jullie bedoelen zeker dat gesnurk hier midden in de nacht, lijkt wel een wedstrijd, de een nog harder dan de ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 De ander heeft mij uit de slaap gehouden, aan mij lag het niet hoor, want snurken dat doe ík natuurlijk nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Nooit meer haha althans niet zo als vroeger na drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Zijn barkruk lazerde om toen hij zich eraan overeind probeerde te hijsen om het achttiende flesje achterover te kunnen slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Slaan op spijkers om de koppen goed te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Rake, niet raki, is een plaats in de Amerikaanse staat Iowa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Water naar de zee dragen, dat gevoel maakt dat je soms maar beter niets kunt zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 zeggen is zilver, zwijgen is goud, de juiste opmerking op het juiste moment is gereedschap van diamant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 anti drank behoren we hier niet te zijn, rekening houdend met minderaars, maar anti teveel drank wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 wel duidelijk houden wie er wat dat aangaat de baas is, kortom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Kortom; houd er eens mee op, dat zuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 zuipen vind ik echt een rotwoord en de gevolgen ervan nog rottiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 nog rottiger dan zuipen is doodgaan aan zuipen, vooral voor de nabestaanden die er alles aan denken te hebben gedaan om het niet zo ver te laten komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Komen vaak uit dezelfde systemen v drinkers en degene met bewustzijn daarover zouden die rode draad kunnen doorbreken, wij dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Wij dus, de beter weters, zijn wel de laatsten om met stenen te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Gooien met adviezen, daar houdt iedereen wel van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 (bewerkt) Van adviezen kríjgen word ik lang niet altijd blij, zeker als ik ook nog “dankbaar” moet zijn voor iets waar ik helemaal niets mee kan. 23 juli 2019 bewerkt door Jannigje Letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Smeek anderen dan niet om je van repliek te dienen, zei de betweter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 horen van klaagzang van sommige mensen maakt mij wel bewuster van het feit dat dat vroeger ook een van mijn talenten was klaagliederen zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Zingen van klaagliederen geeft vaak een vals geluid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Gel en haarlak hadden ze wel bij zich, dat was het probleem niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Als geluid vals is, vind ik het moeilijk om ernaar te luisteren daarom heb ik liever zuivere dan valse klaagliederen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 (bewerkt) Valse klaagliederen komen als mosterd na de maaltijd doordat ik niet goed oplette en daardoor de laatste bijdragen niet zag waardoor ik niet aansloot op niet. 23 juli 2019 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 niet echt een ramp meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Meisje Jannigje weet dat wel, maar er ging vandaag meer mis en dat maakt dat ik me onzeker voel en wiebelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden