smart Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Maken ze de boel nog fraaier met diverse dure glossy's en magazines Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Magazines geven soms wel mooie zinvolle zaken weer om over te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Denken al die reclamemakers dat ik zin heb mij aan al die knappe mensen met hun glitterlevens te willen vergapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Gapen komt voor slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 slapen ga ik zo doen al staat er nog een kop thee te dampen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Dampende kop thee ga ik zo maar eens maken. Kijken of het smaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Of het smaakt zie je niet met je ogen, hoor, dat proef je met je mond. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Mond belijdt wat het hart niet echt durft te geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Loven en prijzen geeft een mens een beter gevoel dan klagen en vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Vragende mensen worden overgeslagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Vragen, enorm veel vragen, blijven open staan en onbeantwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Oeps te snel Herkansing: Geslagen of misschien wel verslagen voel ik me in alle opzichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 .. en toch zal er weer licht verschijnen aan de horizon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Aan de horizon zie ik helaas nog geen licht, hoe ik ook tuur, moeilijk om vertrouwen te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Houden we allen niet vast aan het bestaan ervan, ook al komt de wind vandaag uit de andere richting en is ie nog hard bovendien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Boven die nare inktzwarte wolken die sommigen deze maanden ervaren huist toch echt de zon, hou je aan die wetenschap vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Vasthouden aan oude gewoontes helpt hier niet bij, loslaten en opnieuw beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Beginnen we de late ochtend maar eens met een bord havermout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 "Ha, vermouth!" riep het duiveltje enthousiast, maar er stond havermout. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Havermout ja, want ik zoek met opzet lastige woorden om de zaak hier te bemoeilijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 (bewerkt) .weggehaald we waren al een pagina verder 12 januari 2017 bewerkt door Singbluesilver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Bemoeilijken doe je het dan zeker met een woord als havermout en lekker vind ik het ook allerminst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 allerminst kattepis is wat briljante Bob van die havermout wist te bereiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Bereiden is wat ik ondanks ziek zijn toch met het avondeten moet gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 oenen zijn wij vrouwen toch soms he, niks in de diepvries?; patatjes? pannenkoeken desnoods? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden