Jannigje Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ronflonflon, dat is lang geleden, voor het laatst in 1991 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 1991 zou niet meer weten wat ik toen deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Deed ik in 1991 maar wat ik nu doe, dan deed ik het nu niet. lady jane en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 nietmachine niet en perforator niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Niet geschoten is altijd mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Mis ik mensen hier, zoals Plof (etc) dan moet ik naar de speciale draad voor gemisten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Gemist en toch niet, die wedstrijd tussen Rico en Badr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Enrico en Bad roepen we tot de orde. Quinn en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 (bewerkt) de orde der transformanten, een nobel streven zolang je geen dissident bent 11 december 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Een dissident bent een vent die nooit went. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 wentel je als vrouw in ezelinnenmelk en voel je geen Cleopatra. maar een wentelteefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Wentelteefje, zo lekker, maar ik voel me er eentje  want ik had net een ingewikkelde zin geplaatst zonder op plaats te drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Teefje in het park vanmiddag smeekte zo hartstochtelijk met haar ogen dat je wel met haar moest spelen, zij wist niet van ophouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 drukken op PLAATS is dus de geeigende manier om mee te doen aan de woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ophouden en drukken tegelijkertijd als laatste woord smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ophouden, als er meerdere mensen met hetzelfde bezig zijn; het hazepad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Woorddomino wordt een zootje als wij tegelijkertijd een bericht blijven sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Stuur ik jou nu op het hazenpad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Hazepad, als wakkere Jannigje er is Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 is ze me zowaar 2 berichten voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Voor Jan een dikke zoen voor het slapen gaan Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Voor het slapen gaan terug, sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 dreams to remember, een nummer van Otis redding; fantastische jeugdherinneringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Jeugdherinneringen kunnen soms misleidend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Misleidend zijn ook heel veel reclames en aanbiedingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden