Momentum Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Mogguh. Ogen dicht en op zoek naar koffie in dit oord. Met mezelf afgesproken vandaag te blijven, one day at the time. Dagpact: Momentum Quinn (maar das logisch hier) basta en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goedemorgen! Regen buiten, gelukkig met auto naar het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goedemorgen frummers. Het heeft gevroren.... krabben voor de vroege vogels die met de auto weg moeten... Binnen is het inmiddels al lekker warm en staan koffie en thee klaar. En inderdaad, we weten van te voren niet hoeveel dagen ons nog resten..... maak er een mooie dag van. Youp van het Hek heeft er ooit een heel mooi lied over geschreven... Quinn, Je bént er, deze dag ga je ook gewoon vol houden en maken... We denken aan je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Oei Vol, hier dus nog net onder het vriespunt, gevaarlijke combi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goedemorgen. Net wakker en nog moe. Ook koffie halen. Dagpact; Momentum Quinn Bor Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Dagpact; Momentum Quinn Bor Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goedemorgen allemaal, Vroeg beginnen, en heb een hele drukke , lange dag voor de boeg (veel fietsen ook vandaag) Tot vanavond Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Succes Rapilos en Quinn ja natuurlijk blijf je vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Werkze Rapi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Nancy toch naar Canada lees ik.... fijn, heel veel plezier... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Lekker hoor Bor. Ennu.... ja, het ís koud, hihi, de daken zijn nog wit, dus echt koud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goedemorgen allemaal. Vandaag weer een drukke dag,eerst maar eens koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goedemorgen Sowhat... Ik ga aan de slag, ook een drukke dag, maar eerst lekker met de hond even rondje bos maken. Mensen, maak er een mooie dag van. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik ga ook wat doen. Succes iedereen maar weer. Bor lekker de kou in en fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 RIP Leonard smart en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goeiemorgen! Eens, A3b. Vandaag een dag met veel reizen, en werken. En.... diner in restaurant, feestje voor iemands verjaardag, met echt allemaal drinkeboers (drinkebroers?). Ben nerveus maar ook vastbesloten. Hoop echt dat ik sterk genoeg blijk om 'nee' te zeggen tegen mijn verslaving. Voor iedereen een heel fijne en droge dag gewenst!! Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goedemorgen , Een fijne levensdag allemaal! Een dag om te beleven en niet om vol te houden, dat wordt mijn motto vandaag. Als de dagen op zijn sla ik mezelf voor mijn kop dat ik er niet meer van heb genoten, net als ik dat niet gedaan heb van dat goddelijke lijf toen ik 18 was (altijd bezig met lijnen). Hey goddelijke Etty Ben jij niet afgevallen na het stoppen met drinken? (En ja, leven en niet overleven! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Eef we zitten op je linkerschouder♥ Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) live life!! (to its fullest) now.♥ 11 november 2016 bewerkt door lady jane Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Dagpact; Momentum Quinn Bor Lars Rapilos Lisette Goedemorgen! Al weer hard aan het werk en ontzettend vrolijk Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Schokkend om tot de ontdekking te komen dat je nuchter net zo klunzig, dom en vergeetachtig bent als wanneer je drinkt. Schokkend want de drank de schuld geven gaat nu niet. Ja hoor, kan prima. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 *dat is wat ik soms mis hier op het frum, je mag nooit eens ff lekker "schelden" he..* Misschien een scheldtopic openen, not 4 the faint of Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) * mag je zeggen. 11 november 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Meer niet? Ik ken er nog veel meer...maar, dat is een begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden